Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Yall, I just found my friend in p0rn
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Extensions Plus
 

Yall, I just found my friend in p0rn

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 41>






Author
 Rating: Topic Rating: 10 Votes, Average 2.50  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ThoughtCouture View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 08 2006
Location: southside holla
Status: Offline
Points: 241359
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote ThoughtCouture Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:06am
oh an wonder woman i actually remember when you posted asking about finding the bones under the stairs...that was our very first lovely chat i believe...Heart 
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 968560
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:07am
Originally posted by ThoughtCouture ThoughtCouture wrote:


this chick was posting back during the pretty/plump era.  for a while i thought she was one of killa cams alter egos...lmaoooooooooooooo
honey dipped was faiizing?
Back to Top
Diane (35) View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 16 2006
Location: Jamrock
Status: Offline
Points: 42125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Diane (35) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:10am
TC i forgot to ask you what exactly did you learn in the prostitute thread? Hmmmmmmmmmm.....................

lordd who is killa cam? is that pookies?


Edited by Diane (35) - May 17 2014 at 2:10am
Back to Top
ThoughtCouture View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 08 2006
Location: southside holla
Status: Offline
Points: 241359
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote ThoughtCouture Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:14am
damn i been saying the same shyt since 2010...lmaoooooo
Back to Top
ms_wonderland View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 05 2009
Location: TTT
Status: Offline
Points: 310104
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ms_wonderland Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:15am
Originally posted by Gkisses Gkisses wrote:

Ooooooh ya i forgot bout her..... wonder how they're all holding up. We need a reunion show. Grab ya wands and bullhorn s

is invoking the name 4b thicknezzz cliche yet?  because i would love to hear a success story from her.  

yep, i remember you being all up in there, TC Hug






Edited by ms_wonderland - May 17 2014 at 2:16am
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 968560
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:15am
TC, That's coz you trill



Edited by afrokock - May 17 2014 at 2:15am
Back to Top
ThoughtCouture View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 08 2006
Location: southside holla
Status: Offline
Points: 241359
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ThoughtCouture Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:16am
Originally posted by Diane (35) Diane (35) wrote:

TC i forgot to ask you what exactly did you learn in the prostitute thread? Hmmmmmmmmmm.....................

lordd who is killa cam? is that pookies?
 
 
just about the thought process and a few other things.  like i never knew the industry term for fancy strip clubs...lol
 
camille....LOL
 
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 968560
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:17am
Honey dipped was Camille?

Gtfoh!!!!!!!
Back to Top
Diane (35) View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 16 2006
Location: Jamrock
Status: Offline
Points: 42125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Diane (35) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:17am
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

TC, That's coz you trill


YUP! Consistent! Ive been waiting on you to spot that TC lolol
Back to Top
ThoughtCouture View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 08 2006
Location: southside holla
Status: Offline
Points: 241359
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote ThoughtCouture Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 17 2014 at 2:17am
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

  because i would love to hear a success story from her.  
 
 
you ain't shyt!!!!!!!!!LOL
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 41>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down