Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Would You Stomp Him In The Face 4 $100? Tony Atlas
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Extensions Plus
 

Would You Stomp Him In The Face 4 $100? Tony Atlas

 
 Post Reply Post Reply Page  <123>






Author
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 1.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
iNFATUATE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 03 2008
Location: wacksonville
Status: Offline
Points: 16503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iNFATUATE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 1:10pm
Originally posted by EPITOME EPITOME wrote:

Originally posted by iNFATUATE iNFATUATE wrote:

Yook, no.

Kind of off-topic but.....Epitome, I have a question....do Haitian men have a thing for feet? Like they especially like a woman with nice feet?

A lot of Haitian guys I've come across notice feet/shoes a lot and I was wondering if that was a thing or...

lol none that i've ever encounteredLOL


They're not creepy with it or anythingLOL It's like they go "Face, check. Breasts, check. Ass, check. Feet, check check check"

It must be just the ones I know though.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
AwesomeAries View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 25 2012
Status: Offline
Points: 84280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AwesomeAries Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 1:23pm
I saw this woman on tumblr and thought it was you epitome but I remember you hate forever 21
hmm maybe it's samone Lenoir
She's gorgeous anyways
Back to Top
Guidette View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 19 2012
Location: LA
Status: Offline
Points: 31807
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guidette Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 1:38pm
No if he pissed me off then its for free LOL
Back to Top
EPITOME View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 08 2007
Location: Escarpin
Status: Offline
Points: 450121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote EPITOME Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 4:01pm
Originally posted by AwesomeAries AwesomeAries wrote:

I saw this woman on tumblr and thought it was you epitome but I remember you hate forever 21
hmm maybe it's samone Lenoir
She's gorgeous anyways


LOL
Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 278196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 4:04pm
i have big foots so yeah...i probably would.LOL
Back to Top
Eden. View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 15 2009
Location: e-land
Status: Offline
Points: 53268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Eden. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 4:06pm
Originally posted by nala52808 nala52808 wrote:

He may look black, but he's White at heart, cuz this some white people sh!t.
the truth is far more sinister.
Back to Top
Prazol60 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 14 2012
Location: North Sea
Status: Offline
Points: 48160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Prazol60 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 4:40pm
yep...this isn't a crack pipe 
Back to Top
Gia2009 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 14 2009
Status: Offline
Points: 10064
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Gia2009 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 4:48pm
No I couldn't kick anyone in the face, whether they wanted(paid) me too or not! That is just wrong on so many levels. 
Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 278196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 4:51pm
Originally posted by Positive K Positive K wrote:

Originally posted by Lady ICE Lady ICE wrote:

i have big foots so yeah...i probably would.LOL


what kinda nail polish u use most?
LOL are you for real?
Back to Top
Flowing-Ice View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 27 2010
Location: Fanm Sa Move
Status: Offline
Points: 98188
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flowing-Ice Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 16 2012 at 4:54pm
i know a guy who said he likes haitian girl's feet.
i have no idea what that means (he's american.)
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <123>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down