Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Who is the best/biggest instigator here?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
 

Who is the best/biggest instigator here?

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 203>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 19 Votes, Average 3.26  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kfoxx1998 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 06 2008
Status: Offline
Points: 102407
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote kfoxx1998 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:39am
Originally posted by ThoughtCouture ThoughtCouture wrote:

lmaooooooooooooo...this chick...


Helloooooooooooooo

I mean c'mon.  Its too much. 
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
sugabanana View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 08 2011
Location: Mafia Town
Status: Offline
Points: 79263
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sugabanana Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:40am
Nah I like thisone she's not bunny I like bunny too but damn chicka. I was putting my all in those doggone mafia games.
Back to Top
ThoughtCouture View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 08 2006
Location: southside holla
Status: Offline
Points: 217070
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ThoughtCouture Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:43am
Originally posted by kfoxx1998 kfoxx1998 wrote:


TC ain't sh*t
EmbarrassedLOL
Back to Top
AshBash89 View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Sep 23 2012
Location: 3rd Rock
Status: Offline
Points: 68489
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote AshBash89 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:44am
I need to catch up after work. Did anyone ever expose whoever else is using more than one username?
Back to Top
K_Camille View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Sep 14 2012
Status: Offline
Points: 23663
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote K_Camille Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:44am
Originally posted by sugabanana sugabanana wrote:

Nah I like thisone she's not bunny I like bunny too but damn chicka. I was putting my all in those doggone mafia games.

I went back to reread and I think she was Keisha too. Nvm, the mafia games bit is confusing me. Ouch


Edited by K_Camille - Jan 31 2014 at 10:47am
Back to Top
danieb23 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 04 2009
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 23947
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote danieb23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:46am
This mafia game sh*t must be real.

Back to Top
ThoughtCouture View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 08 2006
Location: southside holla
Status: Offline
Points: 217070
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote ThoughtCouture Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:46am
dem special azz k's....smh...
Back to Top
kfoxx1998 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 06 2008
Status: Offline
Points: 102407
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote kfoxx1998 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:48am
Originally posted by K_Camille K_Camille wrote:

Originally posted by sugabanana sugabanana wrote:

Nah I like thisone she's not bunny I like bunny too but damn chicka. I was putting my all in those doggone mafia games.

I went back to reread and I think she was Keisha too.


Yup.  Sounds about right.  Krystal and Keisha played the same way.  There was another new person who played and at the end of the game bragged about how great they were when we pointed out a little "Selfishness" in their style.  I remember thinking this person is an alias but can't remember the name or game.
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: Scotland
Status: Offline
Points: 734328
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:50am
Damn

That's crazy.

No really crazy
Back to Top
K_Camille View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Sep 14 2012
Status: Offline
Points: 23663
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote K_Camille Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 31 2014 at 10:54am
Originally posted by kfoxx1998 kfoxx1998 wrote:

Originally posted by K_Camille K_Camille wrote:

Originally posted by sugabanana sugabanana wrote:

Nah I like thisone she's not bunny I like bunny too but damn chicka. I was putting my all in those doggone mafia games.

I went back to reread and I think she was Keisha too.


Yup.  Sounds about right.  Krystal and Keisha played the same way.  There was another new person who played and at the end of the game bragged about how great they were when we pointed out a little "Selfishness" in their style.  I remember thinking this person is an alias but can't remember the name or game.

Maybe you're thinking about Sweet November/Star? Or possibly Omni.  
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
GreatGlam.com
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Beautfiully Created Human Hair Extensions
The Haircare Solution for Locs and Twists
DHT Blocker System
 Post Reply Post Reply Page  <1 7879808182 203>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down