Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Whats the temperature in your area
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Angkor Cambodian Hair
 

Whats the temperature in your area

 
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
It Always Begin With Beautiful Hair

Bootiful Cream



Author
Jess View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Mar 23 2008
Status: Offline
Points: 61242
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 28 2013 at 3:53pm
87F UGH.  The struggle
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Lite Brite View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 23 2011
Location: Texas
Status: Offline
Points: 120473
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Lite Brite Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 29 2013 at 2:51am
230 with 100% humidity
Back to Top
morenaloca View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 18 2010
Location: US - California
Status: Offline
Points: 10179
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morenaloca Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 29 2013 at 2:54am
it went up to 103 by five o clock smh!
Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 278307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 29 2013 at 9:12am
Originally posted by mommykat mommykat wrote:

"Warning: From California to Arizona, it will be so hot that it might rival the 2005 heat wave that killed 17 people, forecasters say. It may hit 122 degrees in Southern California"
it WAS 120 yesterday in phoenix..Cry
Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 278307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 29 2013 at 9:13am
Originally posted by keelolo1 keelolo1 wrote:

I'm in florida. Last time I checked the temp was Lucifer.
lmfao. i always say our temps are set to the high temp of hell.LOLLOL
Back to Top
chatnoir View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 17 2004
Location: Outer Limits
Status: Offline
Points: 12060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote chatnoir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 29 2013 at 10:47am
It's already 84 degrees here at 8:45 AM, gonna hit the triple digits for 3rd day in a row.
Back to Top
morenaloca View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 18 2010
Location: US - California
Status: Offline
Points: 10179
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morenaloca Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 29 2013 at 10:49am
I'm going down to Santa Barbara today and it's gonna be even worse down there Cry
Back to Top
fairyQueen092 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 10 2010
Location: Suckmy, Nepal
Status: Offline
Points: 90186
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote fairyQueen092 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 29 2013 at 11:06am
a lovely 74 here in new england
Back to Top
mommykat View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 28 2011
Location: Earth
Status: Offline
Points: 40675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mommykat Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 29 2013 at 11:22am
Originally posted by chatnoir chatnoir wrote:

It's already 84 degrees here at 8:45 AM, gonna hit the triple digits for 3rd day in a row.


^^^ but your up north tho...
Hey chat... .

CNN notes that it will be "128 degrees in one Calif. town today"

Meh... this heat is too much...

I need November rain.   
Back to Top
Guidette View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 19 2012
Location: LA
Status: Offline
Points: 31807
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guidette Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 29 2013 at 11:30am
Originally posted by mommykat mommykat wrote:

Originally posted by chatnoir chatnoir wrote:

It's already 84 degrees here at 8:45 AM, gonna hit the triple digits for 3rd day in a row.


^^^ but your up north tho...
Hey chat... .

CNN notes that it will be "128 degrees in one Calif. town today"

Meh... this heat is too much...

I need November rain.   



We've been getting rain and its still hot as hell ..Makes the heat worseCry
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Little Black Scarf
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down