Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
California Lace Wigs and Weaves
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - What are you Doing for Valentines Day?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Extensions Plus
 

Topic ClosedWhat are you Doing for Valentines Day?

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 5678>
It Always Begin With Beautiful Hair

Premier Lace Wigs

Mynx Hair

Author
 Rating: Topic Rating: 2 Votes, Average 5.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
fckwitmeuknoigotit View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Jul 28 2013
Location: pluto
Status: Offline
Points: 38894
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 6:59pm
nothing serious, tbh. i don't want to give anyone the wrong idea.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
petiteone29 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 02 2011
Status: Offline
Points: 51517
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 7:02pm
I remember when my older brother would always find a reason to break up with his gf's around christmas and valentines day. LOL

He was so cheap


Back to Top
Mixer View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 97596
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 7:02pm
Same here, brother.

petiteone.
Back to Top
HeyBeautiful18 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 27 2009
Location: The Krusty Krab
Status: Offline
Points: 125727
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 7:10pm
I didn't know people really did that! Smh.

Originally posted by petiteone29 petiteone29 wrote:

I remember when my older brother would always find a reason to break up with his gf's around christmas and valentines day. LOL

He was so cheap


Back to Top
Mixer View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 97596
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 7:12pm
You need to know more men.
Back to Top
HunnyB View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 14 2009
Status: Offline
Points: 63277
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 7:44pm
YAY!!! I made the roses...then dipped them in chocolateEvil Smile
Back to Top
Mixer View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 97596
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 8:00pm
Boomchickawhoawhoa
Back to Top
Bonjour baby ooowee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 11 2011
Location: MY Milk & Honey
Status: Offline
Points: 22932
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 8:04pm
i got gifts from folks sent to me however im dating keepin things light n airy til i wanna be botheredLOL i popped to the store in this warm weather trippin in my mind like wow is hot like a mofoLOL im getting calls yet i decided to get my pinot grigio pop around my place n enjoy / im glad to say ive got VERY good prospects in my midst about right now tho ahhhhhhhStar
Back to Top
HunnyB View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 14 2009
Status: Offline
Points: 63277
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 9:14pm
Omg....I love this man...
...til I suck the brown offEvil Smile
Back to Top
purple.chuckz View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2008
Status: Offline
Points: 50854
Direct Link To This Post Posted: Feb 14 2014 at 9:46pm
The Mr. is trapped at the airport trying to get back home. 
I am sipping on cabernet and have lit some candles. 
Back to Top
Sunwell
China Lace Wigs
Get Healthier Stronger Longer Hair
Netwurks Xcel21
Human Hair Wigs
 Post Reply Post Reply Page  <1 5678>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down