Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Wanna date a murderer?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

Wanna date a murderer?

 
 Post Reply Post Reply Page  <1234>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 1.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BeatriceBean View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 18 2009
Status: Offline
Points: 73628
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BeatriceBean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:09pm
Originally posted by JoliePoufiasse JoliePoufiasse wrote:

Originally posted by BeatriceBean BeatriceBean wrote:

How I met my husband #dontjudgeme
 
Are you serious, B? Your life is so full of twists and turns, so I don't know if this is for real. Is this your current husband? I seem to recall you saying you've been with him for quite a while. What was he in for?
Not judging, just curious...
 
lmao NO
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
loveandpeace1984 View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Feb 10 2013
Status: Offline
Points: 28360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote loveandpeace1984 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:10pm
The truth shall set you ladies free. Just say you love the bad boys and you will break the cycle. Bad women aren't abundance and real man can straighten out a bad woman. Swag! 
Back to Top
india100 View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 19 2008
Location: in god's hand
Status: Online
Points: 142256
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote india100 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:20pm
Stern Smile
Back to Top
carolina cutie View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 28 2006
Location: StrwberryFields
Status: Offline
Points: 302690
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carolina cutie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:25pm
Originally posted by _ConcreteRose_ _ConcreteRose_ wrote:

Originally posted by carolina cutie carolina cutie wrote:

Originally posted by BBpants BBpants wrote:

Robbed 11 banks in four hours? Impressive lol
He's a go getter. That's sexy.Embarrassed


LOL
LOL that is pretty impressive though. Can't even lie.
Right?LOL
Back to Top
keelolo1 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 05 2010
Location: Upintheclouds
Status: Offline
Points: 35912
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote keelolo1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:25pm
Hell no.
Back to Top
JoliePoufiasse View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Jul 20 2011
Location: SupaFlyKingdom
Status: Offline
Points: 146336
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote JoliePoufiasse Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:29pm
Originally posted by BeatriceBean BeatriceBean wrote:

Originally posted by JoliePoufiasse JoliePoufiasse wrote:

Originally posted by BeatriceBean BeatriceBean wrote:

How I met my husband #dontjudgeme
 
Are you serious, B? Your life is so full of twists and turns, so I don't know if this is for real. Is this your current husband? I seem to recall you saying you've been with him for quite a while. What was he in for?
Not judging, just curious...
 
lmao NO
 
LOL, fair enough. You're just a multi-faceted lady, so I wasn't sure
Back to Top
JoliePoufiasse View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Jul 20 2011
Location: SupaFlyKingdom
Status: Offline
Points: 146336
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote JoliePoufiasse Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:30pm
Originally posted by loveandpeace1984 loveandpeace1984 wrote:

The truth shall set you ladies free. Just say you love the bad boys and you will break the cycle. Bad women aren't abundance and real man can straighten out a bad woman. Swag! 
 
I detest the bad boys. And I'm dead serious with that, too. All this "nice guys finish last" shyt never applied to me. But yall gotta front.
Back to Top
FarraFace View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 26 2011
Status: Offline
Points: 198558
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote FarraFace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:41pm
This brings back memories of that thread where I matched BHMers with their perfect (in)mates.






Back to Top
JoliePoufiasse View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Jul 20 2011
Location: SupaFlyKingdom
Status: Offline
Points: 146336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JoliePoufiasse Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:41pm
Originally posted by FarraFace FarraFace wrote:

This brings back memories of that thread where I matched BHMers with their perfect (in)mates.






lol, lank?
Back to Top
FarraFace View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 26 2011
Status: Offline
Points: 198558
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote FarraFace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 06 2013 at 7:46pm
I don't remember the name of the thread. Ouch

Hol on...
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Dime Curves Enhancement Shake
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down