Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - ChitChat Thread
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

ChitChat Thread

 
 Post Reply Post Reply Page  123 12>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 19 Votes, Average 2.42  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Limalady View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 20 2010
Status: Offline
Points: 76823
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Limalady Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: ChitChat Thread
    Posted: Jan 08 2013 at 4:26pm
Originally posted by Ladybird0724 Ladybird0724 wrote:

Originally posted by Limalady Limalady wrote:


Like we were watching "The Hunger Games," and when the little Black girl died my SO goes, "Ok, we get it. She died." And I go, "Oh, yeah. They have spent way too much time on the little colored girl, huh?" We have arguments like that occasionally. I think I need to learn to voice my opinions less. Disapprove


I cried when Rue died Cry
 
Me too. I'm mid-cry and he came in with that BS. I was done.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Ladybird0724 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 23 2011
Status: Offline
Points: 59898
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ladybird0724 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 4:26pm
Originally posted by Gkisses Gkisses wrote:

I watched hunger games while at my folks place....I hated the ending and thought it was overall ok. Just seemed to damn long to not really have much content  imo. that movie could been done in 45mins.


lol i never saw the movies, but i really liked the books. that scene was really sad, and when katniss goes to rue's district that's pretty sad too.
Back to Top
Gkisses View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 12 2008
Location: CrackaIsland
Status: Offline
Points: 372935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gkisses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 4:21pm
I watched hunger games while at my folks place....I hated the ending and thought it was overall ok. Just seemed to damn long to not really have much content  imo. that movie could been done in 45mins.
Back to Top
Ladybird0724 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 23 2011
Status: Offline
Points: 59898
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ladybird0724 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 4:19pm
Originally posted by Limalady Limalady wrote:


Like we were watching "The Hunger Games," and when the little Black girl died my SO goes, "Ok, we get it. She died." And I go, "Oh, yeah. They have spent way too much time on the little colored girl, huh?" We have arguments like that occasionally. I think I need to learn to voice my opinions less. Disapprove


I cried when Rue died Cry
Back to Top
carolina cutie View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 28 2006
Location: StrwberryFields
Status: Offline
Points: 299931
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carolina cutie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 3:51pm
Cotdamn @ KG's comment.

Melo is from B-more/Brooklyn? Sho' don't fight like it.LOL

ETA: That's good news GKisses.Smile


Edited by carolina cutie - Jan 08 2013 at 3:51pm
Back to Top
Gkisses View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 12 2008
Location: CrackaIsland
Status: Offline
Points: 372935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gkisses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 3:47pm
Melo wasnt gonna do nothing ... he knew cops  would be there he was just puffing when u know sum1 gonna hold u back.     


Today has been slightly better on the emotional side of things...still trying to keep myself busy

Back to Top
Limalady View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 20 2010
Status: Offline
Points: 76823
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Limalady Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 3:43pm
Originally posted by James Avery James Avery wrote:

he yelled "happy mothers day, motherfcker!" at timmy. timmy's mother passed away when he was a teenager. scumbag.

Wow!!!!!!


Edited by Limalady - Jan 08 2013 at 3:43pm
Back to Top
James Avery View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 28 2009
Status: Offline
Points: 136683
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote James Avery Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 3:38pm
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

Menlo born in Brooklyn and raised in Bmore.
I'd venture to say he ain't scared to fight,


Went to the locker room and the bus...
He definitely wasn't scared .

But there is a rumor that KG said Lala tastes like honey nut Cheerios?

I don't get it.

But kg is known for talking about somebody mama and wife.
co-sign, melo aint no punk.
 
now as far as kg goes, fck him. dude talks the most sh*t. i know i told the story about how when he was on the timberwolves, they played the spurs on mothers day. he yelled "happy mothers day, motherfcker!" at timmy. timmy's mother passed away when he was a teenager. scumbag.
Back to Top
jonesable View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2010
Location: SC
Status: Offline
Points: 283311
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jonesable Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 3:29pm
Melo born in Brooklyn and raised in Bmore.
I'd venture to say he ain't scared to fight,


Went to the locker room and the bus...
He definitely wasn't scared .

I think it's his cute face.

But there is a rumor that KG said Lala tastes like honey nut Cheerios?

I don't get it.

But kg is known for talking about somebody mama and wife.

Edited by jonesable - Jan 08 2013 at 3:38pm
Back to Top
carolina cutie View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 28 2006
Location: StrwberryFields
Status: Offline
Points: 299931
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carolina cutie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 3:27pm
^LOL

lol Lima, Carmelo ain't bout that life at all. He is the same one who cold c*cked a player and then jumped back like 6 feet behind his teammates last season or so.
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  123 12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down