Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - T.I. on Vacation with Tiny NSFW
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

T.I. on Vacation with Tiny NSFW

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 16>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 6 Votes, Average 3.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
JoliePoufiasse View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Jul 20 2011
Location: SupaFlyKingdom
Status: Offline
Points: 146786
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote JoliePoufiasse Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:41pm
Originally posted by hauteshellbi hauteshellbi wrote:

Yea I thought all dacks were darker hmmm interesting


Me too. Ain't never seen one that wasn't. Not on a black man anyway.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
petiteone29 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 02 2011
Status: Offline
Points: 40601
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote petiteone29 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:41pm
He looks coked up in that pic. What is he doing?

LOL at that chicks hand out like "Lemme hold it" Dead



Edited by petiteone29 - Jul 21 2014 at 9:43pm
Back to Top
keepgrowing View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 10 2006
Status: Online
Points: 55253
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote keepgrowing Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:45pm
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

Y'all like y'all men trimmed?

I don't really like manscaping

yup i dont like hair in my mouth. he can at least groom it
Back to Top
petiteone29 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 02 2011
Status: Offline
Points: 40601
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote petiteone29 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:45pm
Yeah that makes sense about the color. I like'em dark dark black. Everything matches.Thumbs Up
Back to Top
K_Camille View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 14 2012
Status: Offline
Points: 32380
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote K_Camille Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:49pm
Do I need to put a warning for these in this thread?  NSFW

Apparently he was wiping his dack with a shirt to later give to a fan.. 



Edited by K_Camille - Jul 21 2014 at 9:50pm
Back to Top
bunzaveli View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2009
Status: Online
Points: 192702
Post Options Post Options   Thanks (13) Thanks(13)   Quote bunzaveli Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:53pm
Originally posted by petiteone29 petiteone29 wrote:

Originally posted by bunzaveli bunzaveli wrote:

growers rule the world


 

Bunz you are telling a lot about yourselfLOL

3 shades darker??
my skin color is will smith, but my dick color is wesley snipes. for some odd reason i think i shouldnt press post reply, but im gonna press it anyway.
Back to Top
bunzaveli View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2009
Status: Online
Points: 192702
Post Options Post Options   Thanks (12) Thanks(12)   Quote bunzaveli Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:55pm
Back to Top
Random Thoughts View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 10 2009
Status: Offline
Points: 124154
Post Options Post Options   Thanks (6) Thanks(6)   Quote Random Thoughts Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:56pm
Was this thread title supposed to be a pun?
Back to Top
zolloh View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 03 2006
Status: Offline
Points: 59067
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zolloh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:57pm
LOL
Back to Top
indiecat View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Sep 07 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 65907
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote indiecat Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jul 21 2014 at 9:57pm
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Dime Curves Enhancement Shake
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 16>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down