Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - The Game thinks cheating should be legal for men
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
 

The Game thinks cheating should be legal for men

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 12>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 5 Votes, Average 1.80  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BrownQtee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 28 2008
Location: US - Washington
Status: Offline
Points: 60913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BrownQtee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:18am
lmao. that is his mother. smh.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
jonesable View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2010
Location: SC
Status: Offline
Points: 277838
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jonesable Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:18am
Lol y'all sound like the ppl on the porch from Their Eyes Were Watching God
Back to Top
juniordetective View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Apr 08 2009
Status: Offline
Points: 6398
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote juniordetective Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:18am
Originally posted by Rumbera Rumbera wrote:

He has those vampire teeth.
 
ETA: How old is shhe?


It seems impossible to find her age...
Back to Top
Addicted19034 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 16 2008
Location: Ohio
Status: Offline
Points: 100081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Addicted19034 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:21am
Originally posted by BrownQtee BrownQtee wrote:

lmao. that is his mother. smh.



Lmfao.
Back to Top
juniordetective View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Apr 08 2009
Status: Offline
Points: 6398
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote juniordetective Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:22am
Originally posted by BrownQtee BrownQtee wrote:

lmao. that is his mother. smh.


Uh...no it's not.



If you're looking at your mother like this...and y'all are this close...something is wrong..
Back to Top
Addicted19034 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 16 2008
Location: Ohio
Status: Offline
Points: 100081
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote Addicted19034 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:29am
She looks better from the side
Back to Top
BrownQtee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 28 2008
Location: US - Washington
Status: Offline
Points: 60913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BrownQtee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:43am
Originally posted by juniordetective juniordetective wrote:

Originally posted by BrownQtee BrownQtee wrote:

lmao. that is his mother. smh.


Uh...no it's not.



If you're looking at your mother like this...and y'all are this close...something is wrong..
 
juniordetective huh? lmao. Google.com. This is his fiancee. Not his mother, as on the previous pages.
 
I concede. My friend just informed i'm wrong as hell lmao.


Edited by BrownQtee - Nov 09 2012 at 11:49am
Back to Top
nycdiva357 View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 06 2008
Location: ya daddys house
Status: Offline
Points: 160856
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote nycdiva357 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:44am
lmao.
good for her.

when a guy is this vocal about his views on how a relationship should go.
and he has the actions/behavior to support his belief.

why would you consider him a good match for yourself.. if you believe the opposite.

ppl treat you how you allow them to.

so when ppl go w/ the she deserves so much better.
im like...meh-
she must like it- b/c she has stayed w/ him for so long- when he has shown her how he is time and time again.

oh..and she doesn't photograph well...i dont necessarily think she is as old as she appears.
Back to Top
keepgrowing View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 10 2006
Status: Offline
Points: 52502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote keepgrowing Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:45am

Originally posted by juniordetective juniordetective wrote:

I guess I'm not the only one who thought she looked old... -______-

She looks old enough to be his mother.... O.o

I thought htat was his mom as well Confused
And yall know black don't crack so she must be reallllllly old.
Back to Top
BoutThatLife View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Feb 23 2012
Status: Offline
Points: 54959
Post Options Post Options   Thanks (6) Thanks(6)   Quote BoutThatLife Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 09 2012 at 11:50am
I think the large majority of men cheat but i'm a proponent of "if ya can't beat em join em". I would never sit at home like a good wife while my man cheat. Fck that, I can and probably will do the same. And if you really piss me off it'll be with someone you know
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Make Them Stare Hair
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down