Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Take out your weaves
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

Take out your weaves

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 20>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 14 Votes, Average 1.86  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Midna View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 02 2010
Location: Hell
Status: Offline
Points: 231296
Post Options Post Options   Thanks (7) Thanks(7)   Quote Midna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 11:46am
Originally posted by 305bgirl 305bgirl wrote:

I understand what OP is saying tho. How many Yt girls do you see walking around with kinky weaves?

Can we stop attributing straight hair to white hair, though?

Ain't nobody using greasy European remy
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Midna View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 02 2010
Location: Hell
Status: Offline
Points: 231296
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote Midna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 11:48am
And white women weave it UP.


If you see a limp-haired white woman with plenty of volume on that head, you better believe she got tracks in there.

If she ain't looking like a Merida or a Nicky from OITNB with that obvious thickness in her hair, she got extensions for sure.
Back to Top
creole booty View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 26 2007
Location: US - Illinois
Status: Offline
Points: 53967
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote creole booty Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 11:48am
U don't believe that I live in a "town?"

Most black girls here wear that kind of weave.

Not sure if it matters that I travel relatively often or not.

Edited by creole booty - Feb 08 2014 at 11:49am
Back to Top
danieb23 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 04 2009
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 24698
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote danieb23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 11:51am
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

I don't know if it's just me, but as an unbiased party i've been noticing the most being done over everything coco says...it's just been kinda weird and cultish...im getting a pitch fork vibe.  what's really going on here?
nope you arent the only one


+ moi
Back to Top
ragincajin View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 12 2005
Status: Offline
Points: 12572
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote ragincajin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 11:56am
Originally posted by 305bgirl 305bgirl wrote:

I understand what OP is saying tho. How many Yt girls do you see walking around with kinky weaves?


305, I think you kinda miss the point.
Why does it matter what the yt women are wearing? (Like Midna said, they're wearing a whole lot of extensions these days!)

This convo should center on what black women want to do with their hair.
Short, long, kissing the tops of their azzes, or Good Humor Ice Cream colored- it's up to us.

Take the white woman out of the equation.
A + B = Please C the white woman to the door.
Back to Top
FarraFace View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 26 2011
Status: Offline
Points: 198158
Post Options Post Options   Thanks (6) Thanks(6)   Quote FarraFace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 12:04pm
Originally posted by 305bgirl 305bgirl wrote:

I understand what OP is saying tho. How many Yt girls do you see walking around with kinky weaves?

How many YT women do you see walking around with their natural curly hair texture and brown/non-blond color? Not many, I promise.

And the 100+ years of the Georgian era frowns on your shenanagans. This ain't these heauxs real hair.







Now, since black weaved-up women (BWUW hereafter) ain't out here lookin quite that ridiculous, can we get a few scores of hair freedom? Just 40-80 years? During which those who don't like whatevuh we happen to have going on atop our heads just shut the F up and let us live.

Is that too much to aks?! Disapprove

IS IT?!?!
Angry

Back to Top
ragincajin View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 12 2005
Status: Offline
Points: 12572
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote ragincajin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 12:07pm
Originally posted by FarraFace FarraFace wrote:

Originally posted by 305bgirl 305bgirl wrote:

I understand what OP is saying tho. How many Yt girls do you see walking around with kinky weaves?

How many YT women do you see walking around with their natural curly hair texture and brown/non-blond color? Not many, I promise.

And the 100+ years of the Georgian era frowns on your shenanagans. This ain't these heauxs real hair.


Now, since black weaved-up women (BWUW hereafter) ain't out here lookin quite that ridiculous, can we get a few scores of hair freedom? Just 40-80 years? During which those who don't like whatevuh we happen to have going on atop our heads just shut the F up and let us live.

Is that too much to aks?! Disapprove

IS IT?!?!
Angry




Dang Farra. If I knew how to do the GIF thing, I'd find one of an entire audience on their feet giving you massive applause.
Thanked!!!

Back to Top
BBpants View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 24 2011
Location: No1curr
Status: Online
Points: 188874
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote BBpants Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 12:19pm
Originally posted by nekamarie83 nekamarie83 wrote:

Originally posted by BBpants BBpants wrote:

Did anyone else notice how peaceful the forum  was after a green front left? And ever since its dreadful return, a lot of e-fights have been occurring? Something aint right....lol maybe it's just me?
Not really.

I think the incidents are just closer together so they're more noticible. But *shrug* -- perception.

Uh huhhhh! Believe that if you want lol
Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 168050
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 12:40pm
Originally posted by creole booty creole booty wrote:

I hate white people locs too.
 *stank face* ugh-- i totally agree. 
Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 168050
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 12:42pm
Originally posted by BBpants BBpants wrote:

Uh huhhhh! Believe that if you want lol
yes, and after that like 3 day 200+ page instigation thread, i shall. LOL
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 20>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down