Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Take out your weaves
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
 

Take out your weaves

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 20>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 14 Votes, Average 1.86  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 209251
Post Options Post Options   Thanks (5) Thanks(5)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 7:55am
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

I don't know if it's just me, but as an unbiased party i've been noticing the most being done over everything coco says...it's just been kinda weird and cultish...im getting a pitch fork vibe.  what's really going on here?
nope you arent the only one

omg yesss

i have noticed too.. ive gotten a few pms but im glad yall commented so i know im not completely extra craze 

i mean i know im a little craze but they have been doing thee utmost. 
then everyone gathers around with their lil comments and cosigns and passive aggression that they've been sitting on forever waiting to let out. 

its whatev though. see if it stops me from being me Cool




Edited by coconess - Feb 08 2014 at 8:10am
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 167121
Post Options Post Options   Thanks (8) Thanks(8)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 8:12am
Originally posted by BBpants BBpants wrote:

Did anyone else notice how peaceful the forum  was after a green front left? And ever since its dreadful return, a lot of e-fights have been occurring? Something aint right....lol maybe it's just me?
Not really.

I think the incidents are just closer together so they're more noticible. But *shrug* -- perception.
Back to Top
browneyez4548 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 18 2007
Location: MamaNem
Status: Offline
Points: 46651
Post Options Post Options   Thanks (9) Thanks(9)   Quote browneyez4548 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 8:51am
LOL yeah I notice the weird responses with coco as well. How do you all expect to talk to her any kind of way, but when she responds she's "doing the most"? LOL
 
 
eta:
 
That interaction with f8 was sad and funny at the same time though LOL


Edited by browneyez4548 - Feb 08 2014 at 8:54am
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 822973
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 8:57am
Originally posted by coconess coconess wrote:

Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

I don't know if it's just me, but as an unbiased party i've been noticing the most being done over everything coco says...it's just been kinda weird and cultish...im getting a pitch fork vibe.  what's really going on here?
nope you arent the only one


omg yesss

i have noticed too.. ive gotten a few pms but im glad yall commented so i know im not completely extra craze 

i mean i know im a little craze but they have been doing thee utmost. 
then everyone gathers around with their lil comments and cosigns and passive aggression that they've been sitting on forever waiting to let out. 

its whatev though. see if it stops me from being me Cool



lol f8 used to start arguments with tokyo for no reason as well
Back to Top
blaquefoxx View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 17 2008
Location: Babylon
Status: Offline
Points: 143862
Post Options Post Options   Thanks (5) Thanks(5)   Quote blaquefoxx Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 9:48am
lol, I remember awhile ago F8 hit me with the "bish you think you know everything, your confidence is annoying". I wasn't even talking to her ass, she came out of nowhere with that -_____-

I can understand if that came from someone that I was going back and forth with lol. Or if I came out of left field with a member (which I know I'm guilty off lol) and someone else said something about it. 

But one thing I realized is that some people on the Web are like them ghosts from Super Mario. Willing to antagonize the hell out of you when you least expect it but when you turn around and confront them, them bastids float away in the opposite direction. 

Back to Top
creole booty View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 26 2007
Location: US - Illinois
Status: Offline
Points: 52065
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote creole booty Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 10:03am
I go half the month weave, half natural styles. Except the past month I had mini twists. Then I wore crochet braids with kanekalon hair (too much shedding). Now I'm doing bantuband twistbouts over the next month. After that jumbo Senegalese twists for a month. Then partial sew in with some 4a looking hair that I haven't discovered yet.

We are women. We change our hair with the wind. As long as we take care of our hair, and aren't ashamed of how it grows out of our scalp, I see no problem.

And y'all b going in on coco.
Back to Top
Jewelsnyc View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 15 2010
Location: Brick City
Status: Offline
Points: 160502
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote Jewelsnyc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 10:08am
Cokes is good...she's just opinionated & head strong, not bad qualities to have, but it can rub people the wrong way if they don't understand her persona. But I get her & like her.

Don't really pay green font aka f8 too much attention to realize what she's about.
Back to Top
Midna View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 02 2010
Location: Hell
Status: Offline
Points: 230071
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Midna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 10:23am
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Originally posted by Midna Midna wrote:

Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Originally posted by Midna Midna wrote:

This thread is going to blow the hell up in 3... 2... 1...



LOL! Hush, you!LOL
i just realised thats cherry's gif work


Sure is! You follow her too? She posts some lovely stuff!
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 822973
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 10:25am
Originally posted by Midna Midna wrote:


Sure is! You follow her too? She posts some lovely stuff!
aww bless

this is a cute question

Back to Top
FarraFace View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 26 2011
Status: Offline
Points: 198148
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote FarraFace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 08 2014 at 10:40am
Originally posted by TokyoRose TokyoRose wrote:


Don't tell me what to do.

Thanked.


Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 20>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down