Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Sooo. my grandfather cancelled christmas
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Angkor Cambodian Hair
 

Sooo. my grandfather cancelled christmas

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 16>
It Always Begin With Beautiful Hair

Bootiful Cream



Author
 Rating: Topic Rating: 6 Votes, Average 2.33  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
PRnena View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 03 2009
Location: BHM
Status: Offline
Points: 46421
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PRnena Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 12 2012 at 11:40pm
Originally posted by Alias_Avi Alias_Avi wrote:


Oh damn. He's young
Nvrmnd Confused

Originally posted by PRnena PRnena wrote:

Originally posted by Alias_Avi Alias_Avi wrote:

PR, I have no idea how to ask this but...

Have you thought about what your gonna do when your grandfather... uhh... pushes over... the bucket?




What. The. . Why.

He's 58. I know life is short but I hope its not that damn short.



Lmfaooo. Gurllll

@sang idk. FL keeps changing residency laws and I'm not that motivated
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
PRnena View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 03 2009
Location: BHM
Status: Offline
Points: 46421
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PRnena Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 12 2012 at 11:43pm
I'm almost 19. Mom is like 35. Granddad is like 58. Grandma is 63

But granddad aka my guardian is my grandma's 2nd ex husband soooooo.

I need to write a book lol

Whenever something bad happens to me I think "if I ever get famous this will look good on my oprah interview and in my biography"
Back to Top
noneyons View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 04 2009
Status: Offline
Points: 84174
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote noneyons Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 12 2012 at 11:46pm
Every time you type granddad I think of Riley and Huey on the Boondocks. So cuteLOL
Back to Top
PRnena View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 03 2009
Location: BHM
Status: Offline
Points: 46421
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote PRnena Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 12 2012 at 11:51pm
Lol. That's wat everyone calls him.
Even tho we aren't biologically related I always called him granddad. And he'd call me "Lil miss" along with his "granddaughter". :P
Back to Top
noneyons View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 04 2009
Status: Offline
Points: 84174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote noneyons Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 12 2012 at 11:55pm
You're adorable. I would trade you in for my niece and adopt you but I don't celebrate Christmas eitherLOL
Back to Top
PRnena View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 03 2009
Location: BHM
Status: Offline
Points: 46421
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PRnena Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 12 2012 at 11:57pm
Lolllllllllllllllll
Back to Top
Cream1970 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 09 2009
Status: Offline
Points: 36969
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cream1970 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 13 2012 at 12:12am
what part of NC ? We may be related. Big smile
Back to Top
Cream1970 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 09 2009
Status: Offline
Points: 36969
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cream1970 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 13 2012 at 12:16am
I remember a few times my mom would tell us that she wasn't going to cook/decorate when we would come back home.
 
Once we showed up, started decorating and playing Christmas music, she joined in..and got her booty in that kitchen!
Back to Top
PRnena View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 03 2009
Location: BHM
Status: Offline
Points: 46421
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PRnena Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 13 2012 at 12:16am
Lol. I can tell u we aren't because. We relocated from NYC/Upstate NY

But we are all BHM family

Unless u wanna adopt me IRL. Quick. Before I turn 19
Back to Top
PRnena View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 03 2009
Location: BHM
Status: Offline
Points: 46421
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PRnena Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 13 2012 at 12:18am
Originally posted by Cream1970 Cream1970 wrote:



I remember a few times my mom would tell us that she wasn't going to cook/decorate when we would come back home.
 
Once we showed up, started decorating and playing Christmas music, she joined in..and got her booty in that kitchen!


awwwwwww. :)
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Little Black Scarf
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 16>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down