Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - So 4chan is releasing a bunch of private celeb pic
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

So 4chan is releasing a bunch of private celeb pic

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 63>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 14 Votes, Average 3.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Random Thoughts View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 10 2009
Status: Offline
Points: 123888
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Random Thoughts Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:48pm
Originally posted by femmefatale85 femmefatale85 wrote:

where is everyone seeing pics? those gallery links dont work


They keep deleting the galleries but here's an updated one.

https://imgur.com/a/xRkXU#7GkidZv

Prolly will be deleted soon.


Edited by Random Thoughts - Aug 31 2014 at 11:50pm
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
el_bandido View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 25 2009
Status: Offline
Points: 55262
Post Options Post Options   Thanks (5) Thanks(5)   Quote el_bandido Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:49pm
Originally posted by bunzaveli bunzaveli wrote:

Originally posted by TayTay TayTay wrote:

dang i just clicked that facial pic. gross.
aint nothing gross about a woman embracing her mans juices. what yall think beyonce talking about in them songs




watermelonLOL
Back to Top
newdiva1 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 15 2006
Status: Offline
Points: 198004
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote newdiva1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:50pm
damn. and it's gone.  well...it's not showing up on my phone...

somebody else click.
Back to Top
Gkisses View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 12 2008
Location: CrackaIsland
Status: Online
Points: 381869
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote Gkisses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:50pm
She got baptized in the goo. Go Jen go
Back to Top
ms_wonderland View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 05 2009
Location: TTT
Status: Offline
Points: 306261
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ms_wonderland Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:50pm
Originally posted by bunzaveli bunzaveli wrote:

Originally posted by TayTay TayTay wrote:

dang i just clicked that facial pic. gross.
aint nothing gross about a woman embracing her mans juices. what yall think beyonce talking about in them songs




LOL



Back to Top
femmefatale85 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 13 2009
Status: Offline
Points: 120191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote femmefatale85 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:51pm
ive never had a facial 

i feel like i havent done a lot of things thanks to this thread lol
Back to Top
newdiva1 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 15 2006
Status: Offline
Points: 198004
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote newdiva1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:51pm
Google is more 'luminati than Apple.  Going to 'droid ain't gone do nuffin'. lol
Back to Top
PurplePhase View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 08 2004
Status: Offline
Points: 186275
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PurplePhase Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:52pm
Originally posted by newdiva1 newdiva1 wrote:

Google is more 'luminati than Apple.  Going to 'droid ain't gone do nuffin'. lol


don't speak evil of GoogleLOL


Edited by PurplePhase - Aug 31 2014 at 11:53pm
Back to Top
bunzaveli View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2009
Status: Offline
Points: 192007
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote bunzaveli Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:53pm
dang people making it sound like kate upton got the woat body on other sites


Edited by bunzaveli - Aug 31 2014 at 11:53pm
Back to Top
Random Thoughts View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 10 2009
Status: Offline
Points: 123888
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote Random Thoughts Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Aug 31 2014 at 11:53pm
lol @ them labeling today "the Fappening".  This has been my browser today though. My puter been putin.



Edited by Random Thoughts - Aug 31 2014 at 11:55pm
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Dime Curves Enhancement Shake
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 63>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down