Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
California Lace Wigs and Weaves
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Scandal Season 2
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Extensions Plus
 

Topic ClosedScandal Season 2

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 144>
It Always Begin With Beautiful Hair

Premier Lace Wigs

Mynx Hair

Author
 Rating: Topic Rating: 9 Votes, Average 2.78  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mrshairdo View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 21 2009
Location: your dreams
Status: Offline
Points: 146527
Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2012 at 4:31pm
Originally posted by freedom76 freedom76 wrote:

Originally posted by mrshairdo mrshairdo wrote:

Originally posted by Yardgirl Yardgirl wrote:

Originally posted by mrshairdo mrshairdo wrote:

i missed fitz in this episode Cry

Me too *goes back to watch The Tree and restaurant scenes again*

lmaoo i did the same thing after watching the episode
hahaha


Oh boy....GET OVER IT GUYS!

I did the same thingLOL

LOL i can't get over him putting on her boots, it was sexy to me


Edited by mrshairdo - Nov 12 2012 at 4:32pm
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Tbaby View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 27 2005
Location: Delta Quadrant
Status: Offline
Points: 78715
Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2012 at 4:34pm
I wonder how Olivia will "handle" David and the Redhead?
Back to Top
OrriannaRose View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 29 2011
Location: NUNYADB
Status: Offline
Points: 37783
Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2012 at 4:36pm
Originally posted by Tbaby Tbaby wrote:

I wonder how Olivia will "handle" David and the Redhead?
I can't wait to see her sink her teeth into backstabbing Abby.
Back to Top
mrshairdo View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 21 2009
Location: your dreams
Status: Offline
Points: 146527
Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2012 at 4:37pm
^^ me either!
i can't believe she'd run to David without at least talking to Liv first
I mean I know things have been weird between them but that was fucced up, where's the damn loyalty? lol
Back to Top
OrriannaRose View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 29 2011
Location: NUNYADB
Status: Offline
Points: 37783
Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2012 at 4:46pm
Originally posted by mrshairdo mrshairdo wrote:

^^ me either!
i can't believe she'd run to David without at least talking to Liv first
I mean I know things have been weird between them but that was fucced up, where's the damn loyalty? lol
 
And always questioning Olivia instead of trusting her. I kinda want to see someone smack the crap out of her.
Back to Top
ShadyLady View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 11 2011
Location: US-Florida
Status: Offline
Points: 107175
Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2012 at 4:49pm
Ugh,I cannot stand Abby so I'm glad Liv sees those true colors now. Time for her to handle that ass!

I love the passion between the president and Liv, but physically he does nothing for me. He better be glad he's a damn good actor or I'd probably be puking a little. My heart broke a little for her in the restaurant scene.

They need to feature Harrison more. I love that cool, confident swagger he has.

The actor who plays Huck has come a long way from Half Baked and The Chapelle Show. He plays thus socially awkward, crazy role to a T, but still manages to be so endearing. I love his loyalty to Liv. I just hope he doesn't take his crazy too far.

The possibilities with this show are endless! I never gave it a chance the first season, but I'm glad I caught
up and then moved on to the second season. This show is almost too damn much, but I love it!
Back to Top
mrshairdo View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 21 2009
Location: your dreams
Status: Offline
Points: 146527
Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2012 at 4:50pm
Abby pisses me off cuz what happened to the whole "I would gladly follow you off a cliff" bs....lying heffa! 

lol
Back to Top
nycdiva357 View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 06 2008
Location: ya daddys house
Status: Offline
Points: 160997
Direct Link To This Post Posted: Nov 13 2012 at 12:32am
lol.. i like abby
Back to Top
f8dagrate View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 26 2010
Location: inyomouf
Status: Offline
Points: 95449
Direct Link To This Post Posted: Nov 13 2012 at 1:44am
Originally posted by Positive K Positive K wrote:

Aight im caught up and yea I hope Abby gets them paws on her next episode..a lot of things in the show is hard to believe like how damn whupped the president is over Olivia but u can't really think that much when u watching TV. I wonder what the connection is between all the people from Cytron and the energy company. I assume they all are connected through the president and maybe law school but exactly how I'm wondering. 


it's cute how u asking and answering ur own questionsLOLLOL
Back to Top
f8dagrate View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 26 2010
Location: inyomouf
Status: Offline
Points: 95449
Direct Link To This Post Posted: Nov 13 2012 at 1:46am
Originally posted by nycdiva357 nycdiva357 wrote:

lol.. i like abby


i thought she was  a little kooky/cool, but the closet to liv when she needed a shoulder to lean on when steven left.. but i want her to die nowBig smile
Back to Top
Sunwell
China Lace Wigs
Get Healthier Stronger Longer Hair
Netwurks Xcel21
Human Hair Wigs
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 144>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down