Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - R.I.P Starflower7
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Angkor Cambodian Hair
 

R.I.P Starflower7

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 30>


Bootiful Cream



Author
 Rating: Topic Rating: 12 Votes, Average 2.67  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Limalady View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 20 2010
Status: Offline
Points: 77934
Post Options Post Options   Thanks (11) Thanks(11)   Quote Limalady Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:33am
I can't stand the way y'all talk about having a White man, like that sh!t is an accomplishment.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
femmemichelle View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 12 2007
Status: Offline
Points: 100480
Post Options Post Options   Thanks (8) Thanks(8)   Quote femmemichelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:33am
Lmao she's really pressed though. If I ever got banned you heifas would never see me again. I would lurk at the most. BHM is not that serious, now!
Back to Top
SoutherNtellect View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jan 02 2007
Status: Offline
Points: 198848
Post Options Post Options   Thanks (8) Thanks(8)   Quote SoutherNtellect Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:38am
Roflmao she still talking about thanks

Star, if you still live in New Orleans, I had a really great therapist there. If I can find her, I'll definitely pass it on.
Back to Top
bubblyboo View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 01 2010
Status: Offline
Points: 14574
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote bubblyboo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:40am
Originally posted by Limalady Limalady wrote:

I can't stand the way y'all talk about having a White man, like that sh!t is an accomplishment.

Giiiiirl do I know u irl or are you a mind reader. Everything you've said in this thread is what I've been thinking. But I've gotta e high five u for this one. It's disgusting!
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 386034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:41am
Originally posted by Limalady Limalady wrote:

I can't stand the way y'all talk about having a White man, like that sh!t is an accomplishment.

damn i had to scroll up to see what thread i was inLOL
Back to Top
Limalady View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 20 2010
Status: Offline
Points: 77934
Post Options Post Options   Thanks (8) Thanks(8)   Quote Limalady Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:41am
Star, it is ok. Let it go. I've been lied on before, misrepresented, and made fun of on here too. You have to accept that is the nature of BHM sometimes. Some people will still like you, no matter what is said, but posting from suspension is not a good look. Let it go. Explain it when you get back.b
Back to Top
Limalady View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 20 2010
Status: Offline
Points: 77934
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote Limalady Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:45am
Originally posted by bubblyboo bubblyboo wrote:

Originally posted by Limalady Limalady wrote:

I can't stand the way y'all talk about having a White man, like that sh!t is an accomplishment.

Giiiiirl do I know u irl or are you a mind reader. Everything you've said in this thread is what I've been thinking. But I've gotta e high five u for this one. It's disgusting!


I don't know. I just noticed a theme. Obviously I'm not anti-interracial dating, but that sh!t don't make anyone special. I'm sorry. I know people will take it some way coming from me, but that's how I feel.
Back to Top
*Belle*Femme* View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 25 2008
Location: Seychelles
Status: Offline
Points: 141439
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote *Belle*Femme* Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:47am
Originally posted by bubblyboo bubblyboo wrote:

Originally posted by Limalady Limalady wrote:

I can't stand the way y'all talk about having a White man, like that sh!t is an accomplishment.

Giiiiirl do I know u irl or are you a mind reader. Everything you've said in this thread is what I've been thinking. But I've gotta e high five u for this one. It's disgusting!
ummmmm lima lady is with a white man. LOL

Oh i just saw lima lady responded. 


Edited by *Belle*Femme* - Nov 28 2012 at 9:47am
Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 278307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:49am
Originally posted by Jewelsnyc Jewelsnyc wrote:

Originally posted by Junior Jr Junior Jr wrote:

Originally posted by KinksnWinks KinksnWinks wrote:

I'm not gonna miss her
 
I'm sorry but people parents get divorced everyday, people get hurt and abused everyday, that doesn't give you a right to be a ugly person....she is always negative especially towards black men...but worse she hates on black women who aren't on her side, for no reason. How are you for black people when it benefits you, but then turn around and wish harm and spew hate for people of your fellow race
 
no tears are shed for her and good riddance, maybe during her time off, she can seek some professional help on her issues
 
Good Day
 
even a lurker came outta nowhere with an ether LOL
 
jr.
LOLLOLLOLCryLOLLOLLOLLOLLOLLOLCry
Back to Top
K_Camille View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 14 2012
Status: Offline
Points: 34917
Post Options Post Options   Thanks (19) Thanks(19)   Quote K_Camille Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 28 2012 at 9:52am
Elohim, you should really stop being a messenger.  That sh+t ain't cute and it's not that damn serious to us.
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Little Black Scarg
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 30>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down