Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Rihanna's Man Crush Monday
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
 

Rihanna's Man Crush Monday

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 16>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 2 Votes, Average 3.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Senior Detective View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Apr 21 2013
Location: Fly on the wall
Status: Offline
Points: 39638
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Senior Detective Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:12am
yeah, I imagined him crushing me literally.  Rihanna will like that.  He looks way better than CB.  like a cross between CB & Al B Sure
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
GG View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Oct 14 2010
Location: New York
Status: Offline
Points: 29412
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:13am
What's up with y'all wanting to be crushed and held down?
Back to Top
Senior Detective View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Apr 21 2013
Location: Fly on the wall
Status: Offline
Points: 39638
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Senior Detective Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:13am
Originally posted by coconess coconess wrote:

most young male singers/rappers dont make women empowerment songs... 
missing the point ------>
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 205410
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:13am
idk if id say he looks better than cb.. 

they have different looks imo

i know matt kemp shiits on them though 

and i think i like big musculars... they can throw/move you so easy.. 
but i also like slimmer bodies too.. 



Edited by coconess - Jan 07 2014 at 8:14am
Back to Top
Jewelsnyc View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 15 2010
Location: Brick City
Status: Offline
Points: 160482
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jewelsnyc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:14am
Originally posted by coconess coconess wrote:

most young male singers/rappers dont make women empowerment songs... 
this made me laugh LOL
Back to Top
Senior Detective View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Apr 21 2013
Location: Fly on the wall
Status: Offline
Points: 39638
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Senior Detective Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:14am
Originally posted by GG GG wrote:

What's up with y'all wanting to be crushed and held down?
I like being crushed, not held down .  I dont have rape fantasies

Edited by Senior Detective - Jan 07 2014 at 8:15am
Back to Top
eanaj5 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 29 2009
Status: Offline
Points: 112383
Post Options Post Options   Thanks (5) Thanks(5)   Quote eanaj5 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:15am
Originally posted by GG GG wrote:

What's up with y'all wanting to be crushed and held down?

domination is sexy Evil Smile
Back to Top
GG View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Oct 14 2010
Location: New York
Status: Offline
Points: 29412
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:17am
I like muscular guys but only to a certain extent. I imagine myself being injured underneath weight like that.
Back to Top
Senior Detective View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Apr 21 2013
Location: Fly on the wall
Status: Offline
Points: 39638
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Senior Detective Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:18am
Originally posted by coconess coconess wrote:

idk if id say he looks better than cb.. 

they have different looks imo

i know matt kemp shiits on them though 

and i think i like big musculars... they can throw/move you so easy.. 
but i also like slimmer bodies too.. 

looks are subjective.  No need in going back & forth with opinions.  Do u think matt looks better cuz he has light eyes?
Back to Top
GG View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Oct 14 2010
Location: New York
Status: Offline
Points: 29412
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2014 at 8:19am
Originally posted by coconess coconess wrote:

idk if id say he looks better than cb.. 

they have different looks imo

i know matt kemp shiits on them though 

and i think i like big musculars... they can throw/move you so easy.. 
but i also like slimmer bodies too.. 




I agree

ETA: His facial structure and smile puts him on top

Edited by GG - Jan 07 2014 at 8:20am
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 16>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down