Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
IndianHair.net
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Rhianna Curses Out Band...smh...Repost?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
IndianHairCompany.com
 

Rhianna Curses Out Band...smh...Repost?

 
 Post Reply Post Reply Page  <12
It Always Begin With Beautiful Hair

Perfect Hair Collection



Author
 Rating: Topic Rating: 2 Votes, Average 3.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 103846
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 21 2012 at 10:33pm
Originally posted by Lady ICE Lady ICE wrote:

Originally posted by niecy niecy wrote:

Maybe I'm a bit lost here but I don't get what she was cursin' at them for. Ain't their fault her ass can't sang live worth a damn
LOL

that song was horrible...she wanted a do-over. still horrible though..and boring.

Hell, SHE sounded horrible. Can't no live band make her sound better. Only thing that can is recording in the studio.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Babydoll9163 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 17 2009
Status: Offline
Points: 90741
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote Babydoll9163 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 21 2012 at 10:34pm
She knew as soon as she hit that note that sh*t wasn't going nowhere but south. Chick just wanted to catch a breath and start over.

Shouldn't have blamed her band though and embarrassed them like that.

Back to Top
EPITOME View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 08 2007
Location: Escarpin
Status: Offline
Points: 482728
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote EPITOME Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 21 2012 at 10:42pm
Originally posted by CamiK CamiK wrote:

And no idgaf if she already has her own thread!!!





Back to Top
jonesable View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2010
Location: SC
Status: Offline
Points: 299893
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jonesable Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 21 2012 at 10:52pm
This was a real concert?

Back to Top
Alias_Avi View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 10 2010
Status: Offline
Points: 277302
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Alias_Avi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 21 2012 at 10:52pm
She put they asses in check lmao

Back to Top
hauteshellbi View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 10 2010
Location: Florida
Status: Offline
Points: 58528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hauteshellbi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 21 2012 at 11:35pm
Lmao at the band members lookin at each other all confused
Back to Top
nala52808 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 25 2011
Location: United States
Status: Offline
Points: 68828
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote nala52808 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 21 2012 at 11:47pm
Originally posted by Alias_Avi Alias_Avi wrote:

She put they asses in check lmao


But nobody put her ass in check thoUnhappy. If I was in da crowd, I'd be the first one to throw a bottle at her head, and quickly make my way to the exit. I mean, her performance was that bad.
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Human Hair Wigs
Double Leaf Wig
EvaWigs
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Senghori Shells
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down