Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts Vol. 12 to ∞
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Angkor Cambodian Hair
 

Random Thoughts Vol. 12 to ∞

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 11691170117111721173 3140>


Bootiful Cream



Author
 Rating: Topic Rating: 28 Votes, Average 3.43  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
PRnena View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 03 2009
Location: BHM
Status: Offline
Points: 46411
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PRnena Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 12:39am
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 101574
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 12:46am
PR you a mess LOL
And damn you for makin' me feel the need to go watch a porno
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 230859
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 12:49am
ugh, i had just realized that i accidently took this spare key that a lady i know keeps under her mat when i used it earlier so i had to drive back to her house and put it back. 

i didnt study for my test on wednesday at all today.. smh. i dont feel even remotely ready.. and if you dont pass it with at least a 75% you cant take the final. Im pretty sure ill pass but i need an A. i Bullsh*tted in this class in the beginning and ive worked hard to get the grade semi-up. i need it to keep climbing and a pass wont do that. 
im setting my alarm for 5:15 tomorrow morning. im gonna try to get in 2 hours of studying before class at 8:30. 
Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 101574
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 12:51am
Originally posted by coconess coconess wrote:

ugh, i had just realized that i accidently took this spare key that a lady i know keeps under her mat when i used it earlier so i had to drive back to her house and put it back. 

i didnt study for my test on wednesday at all today.. smh. i dont feel even remotely ready.. and if you dont pass it with at least a 75% you cant take the final. Im pretty sure ill pass but i need an A. i Bullsh*tted in this class in the beginning and ive worked hard to get the grade semi-up. i need it to keep climbing and a pass wont do that. 
im setting my alarm for 5:15 tomorrow morning. im gonna try to get in 2 hours of studying before class at 8:30. 

Well dang...I've heard of not passing a class if you don't pass a final with atleast a certain grade but I've never heard of not being able to take the final if you don't pass another assignment..Hopefully you'll do good though. Go study!
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 230859
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 12:57am
yea, ive never heard of that either... its kinda stupid. 
but she was like, if you dont get at least a 75 on that test youre not gonna do well on the final so theres no point.. 
i think thats dumb though, she doesnt know that... we would at least have another week to study for the final. 
whatev though, i am sleepy so im gonna lay it down lol, but ill study tomorrow. 
thanks!
Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 101574
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 1:42am
I think I'm gonna start going to the library a couple of times a week just to get out the house and also maybe to motivate myself to get more stuff done as far as the ideas I have in my head. Maybe by going to the library I'll start doing a little more research.
Back to Top
Brownsugar1 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 18 2009
Location: re-routing
Status: Offline
Points: 98762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brownsugar1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 1:59am
i need to find a body paint artist asap

Back to Top
missunfoolish View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Mar 25 2010
Status: Offline
Points: 19062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote missunfoolish Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 3:08am
everything you say to me is bs but why i believe you?
i'll never know
Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 101574
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 3:19am
I want a burger and some fries from steak n shake. SMH
Back to Top
NARSAddict View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 20 2009
Status: Offline
Points: 31644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NARSAddict Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Dec 04 2012 at 3:26am
My goodness what I am seeing in Express website is disappointing to say the least. 
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Little Black Scarg
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 11691170117111721173 3140>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down