Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts Vol. 12 to ∞
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Extensions Plus
 

Random Thoughts Vol. 12 to ∞

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 25902591259225932594 3140>






Author
 Rating: Topic Rating: 28 Votes, Average 3.43  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 101256
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 7:09am
I'm mad BoA reversed this charge these people took out of my bank account even though they weren't even supposed to take it out my account. Now what if my damn bank account wouldn't have had any money in it? I sure wouldn't have been paying an overdraft fee especially since they didn't tell me they were reversing the charge.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Mixer View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 96866
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mixer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 8:00am
Originally posted by niecy niecy wrote:

Mornin' yall.
Good morning to you, as well.
Back to Top
iSMILE13 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 23 2011
Status: Offline
Points: 11756
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iSMILE13 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 8:08am
I'm such a lucky girl...I'm looking forward to vday
Back to Top
acaraway View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Jun 23 2011
Status: Offline
Points: 4293
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote acaraway Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 8:42am

I don't know why, but the fact that it was even requested made me angry. Ain't no way I'm finna do that sh*t.



Edited by acaraway - Feb 07 2013 at 8:47am
Back to Top
Junior Jr View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 26 2009
Location: ✡
Status: Offline
Points: 168441
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Junior Jr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 8:45am
if she stands withing 10ft of you, she wants you
 
jr.
Back to Top
Junior Jr View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 26 2009
Location: ✡
Status: Offline
Points: 168441
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Junior Jr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 8:50am
lol @ ppl my age who moved outta their parents house waiting for their leases to expire so they can move back home to have money
 
i tried to tell you Brothas. ain't nothing like your parents taking you to Outback after work and all you gotta do is take care of the tip and some times they say "nah, keep it" :ahh:
 
jr.
Back to Top
sLeepy x0x View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 23 2007
Status: Offline
Points: 27104
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote sLeepy x0x Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 8:56am
Man.. I don't spend one cent when my dad is around!

My mom acts like she is going to make me pay =(

Back to Top
Junior Jr View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 26 2009
Location: ✡
Status: Offline
Points: 168441
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Junior Jr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 9:02am
lol my mom will say some stuff like "i left my card in my other purse" lol
 
i think i'ma hit my dad with $20 to get a haircut today, tho. he's looking kinda rough
 
jr.
Back to Top
PinkPolkaDots* View Drop Down
Junior Member
Junior Member


Joined: Nov 02 2011
Location: Bay Area Boo.
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PinkPolkaDots* Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 9:28am
Females that miss school/work for dudes... Dumb girls
Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 101256
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Feb 07 2013 at 9:35am
Meh...See this is why I wish I was getting more taxes back than what I am. I have to figure out how to come up with $200 for this dorm deposit. The only way I can avoid paying it is to stay off campus. Which would mean living with SO's mom. Which I refuse to go through doing again. So yeah.
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 25902591259225932594 3140>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down