Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts Vol. '12 to ∞
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
 

Random Thoughts Vol. '12 to ∞

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 21262127212821292130 3235>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 28 Votes, Average 3.43  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Mixer View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 96826
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mixer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:46pm
I hate it when women get breast implants. Yuck.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 95340
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:48pm
Originally posted by Lite Brite Lite Brite wrote:

LOL you never had jack in the box????

and niecy I thought krystals was like white castle? I thought they had mini burgers. idk I never had either one

Yea thats it. I knew it was one of those places. I hate Krystals so IDK
Back to Top
Junior Jr View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 26 2009
Location: ✡
Status: Offline
Points: 166195
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Junior Jr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:48pm
lb, lemme see a pic of your big sister?

jr.
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 205254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:49pm
Originally posted by Lite Brite Lite Brite wrote:

LOL Hopefully I can be in a cruise or something non-sad. I've never been on one. I think it would be fun


cruises can be super fun.. or boring. you need to either go with fun ppl or be on one that happens to have fun ppl. 



And for mood, take 5htp, it increases serotonin levels. 


and im not going in on your at all! im just being honest.. i feel like im getting hella old so you are definitely. But honestly, thats my own insecurities.. i rarely go out and im behind in school, you are already at a nice place.. so just enjoy it.. 
Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 95340
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:49pm
I need to buy a big Luggage bag. I know I have two small ones but I hate toting ten million bags when I go somewhere for a long period of time.
Back to Top
sLeepy x0x View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 23 2007
Status: Offline
Points: 27057
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sLeepy x0x Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:49pm
Lol Jr, being a lefty in gym class as a kid was annoying.
Back to Top
Gkisses View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 12 2008
Location: CrackaIsland
Status: Offline
Points: 354562
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gkisses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:51pm
Originally posted by Lite Brite Lite Brite wrote:

Originally posted by Gkisses Gkisses wrote:

I shall document my fast in this thread. 


me too. Mine starts Monday


Ditto!....

Im gonna try to do at least 30days......
Back to Top
Lite Brite View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 23 2011
Location: Texas
Status: Offline
Points: 109320
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lite Brite Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:53pm
Jr, no Lol.. shes not your type anyway.. so youre not missing out

Coco.. my mood is great... thats what I'm scared of losing. I dont need a boost. I just mean what if one day something messes up my peace and tranquility. Kinda look good drivers might still be scared of being in a terrible wreck----and I have my insecurities too.. thats why I dont wanna be old yet

Niecy.. I'm hungry




Edited by Lite Brite - Jan 05 2013 at 5:54pm
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 205254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:55pm
so like, i legit fcuks with Flowums. she is on another level..... she cant be touched. she is my kinda girl. The polyester thing had my heart. 



Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 95340
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 5:57pm
LB you aint go to the store yet girl?
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <1 21262127212821292130 3235>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down