Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts Vol. '12 to ∞
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

Random Thoughts Vol. '12 to ∞

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 21122113211421152116 3235>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 28 Votes, Average 3.43  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
EPITOME View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 08 2007
Location: Escarpin
Status: Offline
Points: 447432
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote EPITOME Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:32pm
Originally posted by Junior Jr Junior Jr wrote:

i like a girl who spend a little cash for her shoes

jr.

Embarrassed


you need to get your money up bc she'll expect you to buy her those shoesLOL
my classmate just told me her boyfriend got her the givenchy boots that were EVERYWHERE
he paid for them and has been on the waitlist for 2 months
if your girl likes shoes.....yeah....you're gonna have to buy her some shoes


Edited by EPITOME - Jan 05 2013 at 1:39pm
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Online
Points: 214886
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:32pm
oh gosh.. 

i thought you'd say like $150. 


lol ppl pee on shoes? 
Back to Top
Lite Brite View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 23 2011
Location: Texas
Status: Offline
Points: 115794
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lite Brite Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:34pm
OMG just saw pics of my friend of her with the worst swole shut black eye in the world and a busted lip

My heart stopped cause I know she just got back into an abusive relationship.. but she says its from a seizure.. which she does have a history of Disapprove and I personally saw her bust her face up from one

idk, i dont want her with him Cry
Back to Top
Derri View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Jul 26 2008
Location: Paradise
Status: Offline
Points: 64547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Derri Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:34pm
I knew your ass was gonna say that. 
I was too lazy to re-word it. But you know what I mean. The ground is nasty. I have a hard time bringing my worn shoes back into my house. I wish I could store all my shoes outside.
Back to Top
EPITOME View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 08 2007
Location: Escarpin
Status: Offline
Points: 447432
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote EPITOME Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:48pm
Junior if you wanna girl like that you KNOW she is gonna want nice dates...not just Panera bread. imjustsayin'
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Online
Points: 214886
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:53pm
buy me some shoes jew. 
Back to Top
Lite Brite View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 23 2011
Location: Texas
Status: Offline
Points: 115794
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lite Brite Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:55pm
Coco.. lemme see a pic of a random facial feature. or your nails. I'm bored and dont feel like getting ready to go to the store LOL
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Online
Points: 214886
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:56pm
lol i dont have any LB. 

and yall would talk about my nails.. they arent done and diff lengths.. 

they were all long but when i was sick they started getting all type brittle. 
Back to Top
Lite Brite View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 23 2011
Location: Texas
Status: Offline
Points: 115794
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lite Brite Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:58pm
LOL aww go get them done! youre out there spending money, you might as well! Having your nails done is super important
Back to Top
Junior Jr View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 26 2009
Location: ✡
Status: Offline
Points: 168312
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Junior Jr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 05 2013 at 1:59pm
Originally posted by EPITOME EPITOME wrote:

Junior if you wanna girl like that you KNOW she is gonna want nice dates...not just Panera bread. imjustsayin'

lol yeah, i know. 97% of the stuff i say regarding dates are just jokes LOL

jr.
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Dime Curves Enhancement Shake
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1 21122113211421152116 3235>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down