Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
IndianHair.net
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts Vol. 12 to ∞
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
IndianHairCompany.com
 

Random Thoughts Vol. 12 to ∞

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 19631964196519661967 3140>
It Always Begin With Beautiful Hair

Perfect Hair Collection

Moriche Palm Diet

Author
 Rating: Topic Rating: 28 Votes, Average 3.43  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 102849
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:08pm
Didn't you try curly hair before and you didn't like it though? Or were you gonna rock a closure with it or something
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 102849
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:09pm
Thanks for reminding me PR, I saw some wet n wavy type hair on aliexpress that I wanted but I don't want to spend money on it. I wonder how small I'd have to plait the hair I already have to boil it and achieve a wet n wavy look.
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 249353
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:16pm
ugh, 
this girl works in the area of where im about to go (its kinda like a really big outside mall) shes been calling me like everyday for the past 4ish days. i never answer, sometimes i text.. 
she just called and i didnt answer, she texted.. i responded once.. ugh, i would hate to run into her.. and her job just happens to be near bcbg. 
now i dont really wanna go there.. 
but i dont wanna go home either.. and i wanna try on/see that jacket. especially since its on the way home.
i just called them, they have it. its on sale there too.. but like 30 more than on lord and taylor.. 
sucks... 
Back to Top
Gkisses View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 12 2008
Location: CrackaIsland
Status: Offline
Points: 438410
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gkisses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:17pm
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

Gamecocks won , and he stays another day.

We both go back to work on Wednesday , sit your ass down .





Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 102849
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:22pm
Originally posted by coconess coconess wrote:

ugh, 
this girl works in the area of where im about to go (its kinda like a really big outside mall) shes been calling me like everyday for the past 4ish days. i never answer, sometimes i text.. 
she just called and i didnt answer, she texted.. i responded once.. ugh, i would hate to run into her.. and her job just happens to be near bcbg. 
now i dont really wanna go there.. 
but i dont wanna go home either.. and i wanna try on/see that jacket. especially since its on the way home.
i just called them, they have it. its on sale there too.. but like 30 more than on lord and taylor.. 
sucks... 

Coco me thinks you have a shopping problem. LOL What's she been calling you so much for?
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 249353
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:29pm
mann... me too. 
its like an addiction or habit.. its so hard to just not buy stuff.. 
usually i think im more distracted while school is going on but lately ive just been doing the most.. and i dont have anywhere to wear this ish anyways. 

idk why that ho is calling me. she might want something.. 
Back to Top
jonesable View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2010
Location: SC
Status: Offline
Points: 299072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jonesable Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:31pm
Originally posted by Gkisses Gkisses wrote:


Originally posted by jonesable jonesable wrote:

Gamecocks won , and he stays another day.

We both go back to work on Wednesday , sit your ass down .







It was a good game though.

Refs had me sweating
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 249353
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:37pm
she just repeated her last text that i didnt respond to. 

this is annoying. i dont like feeling like i have to creep around. 
Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 102849
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:40pm
I hate when people do that coco. If you see I ain't respond the first time sending the same text again won't make me respond either.
Back to Top
Gkisses View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 12 2008
Location: CrackaIsland
Status: Offline
Points: 438410
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gkisses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 01 2013 at 4:42pm
Yeah it was a good game..but its never as good when you dont winCry. Im feeling good about having Gardner as the QB next season. Now that my football season is officially over. Spring should start in the next couple days.. ty 
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
DH Gate
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Human Hair Wigs
Double Leaf Wig
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Senghori Shells
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 19631964196519661967 3140>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down