Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
California Lace Wigs and Weaves
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts Vol. 12 to ∞
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Extensions Plus
 

Topic ClosedRandom Thoughts Vol. 12 to ∞

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 11471148114911501151 3140>
It Always Begin With Beautiful Hair

Premier Lace Wigs

Mynx Hair

Author
 Rating: Topic Rating: 28 Votes, Average 3.43  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jonesable View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2010
Location: SC
Status: Offline
Points: 300728
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:20pm
Yeah he did like doing things.

But my current boo is American and he does a lot
I don't want to give my business out ( lol I do too much here anyway)
But he takes cares of a lot of my living expenses.

He went to my mom after my dad died and said that he wanted to help us out so he kinda took that over.

I still work and save but he is a HUGE help.
So I can't hop to the Negros ain't ish train

Edited by jonesable - Dec 03 2012 at 8:23pm
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
HeyBeautiful18 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 27 2009
Location: The Krusty Krab
Status: Offline
Points: 125595
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:20pm
Originally posted by CamiK CamiK wrote:

Let me get a pic HB!!! Let me see wat u wrkin with...


I gotchu

Gimme a minute
Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 104777
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:21pm
Originally posted by PRnena PRnena wrote:

*lays on bed naked *

Come get it HB. My body is ready

LOL Girl gone somewhere witcho horny ass!
Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 104777
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:21pm
Originally posted by HeyBeautiful18 HeyBeautiful18 wrote:

Originally posted by CamiK CamiK wrote:

Let me get a pic HB!!! Let me see wat u wrkin with...


I gotchu

Gimme a minute

And I'm still waitin' on my pics while you at it!
Back to Top
CamiK View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 22 2010
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 79233
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:22pm
Originally posted by HeyBeautiful18 HeyBeautiful18 wrote:

Originally posted by CamiK CamiK wrote:

Let me get a pic HB!!! Let me see wat u wrkin with...


I gotchu

Gimme a minute
Embarrassed... PR sound desperate as hell...huh?
Back to Top
jonesable View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2010
Location: SC
Status: Offline
Points: 300728
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:22pm
Lol no I don't SL.

But I have met a lot of good guys in dating and relationships .
Back to Top
PRnena View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 03 2009
Location: BHM
Status: Offline
Points: 46481
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:24pm
Nah. HB is my screensaver. She sends me naked pix everynighrt. And I get to see the real thing :)
Back to Top
jonesable View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2010
Location: SC
Status: Offline
Points: 300728
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:24pm
Tbh, I think it's kinda easy to tell the good guys from the ones who ain't sh1t!

From my experiences ill say its been obvious
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 258472
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:31pm
i haven't had much experience but yea.. idk how to tell. 

Back to Top
oh_so_moody View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 24 2011
Location: In Motion....
Status: Offline
Points: 50583
Direct Link To This Post Posted: Dec 03 2012 at 8:32pm
I wish someone would help me take my braids down. I need to get them redone before xmas.
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
iLace Wigs
Get Healthier Stronger Longer Hair
Netwurks Xcel21
Human Hair Wigs
 Post Reply Post Reply Page  <1 11471148114911501151 3140>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down