Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
IndianHair.net
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts- Tun Up LOUD!!!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
IndianHairCompany.com
 

Random Thoughts- Tun Up LOUD!!!

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 14811482148314841485 2701>
It Always Begin With Beautiful Hair

MyFashionHair.com



Author
 Rating: Topic Rating: 19 Votes, Average 3.53  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
HeyBeautiful18 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 27 2009
Location: Santorini
Status: Offline
Points: 118001
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HeyBeautiful18 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 8:54pm
Im craving.. Blueberry nutrigrain bars
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
missunfoolish View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Mar 25 2010
Location: hell
Status: Offline
Points: 19270
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote missunfoolish Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 8:55pm
maybe i should keep to myself more, i mean i already am but.. idk
don't feel like much of a friend to them anymore
Back to Top
HeyBeautiful18 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 27 2009
Location: Santorini
Status: Offline
Points: 118001
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote HeyBeautiful18 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 8:57pm
I know they say you shouldn't let peoples opinions get to you. But I really do want to know why some people act the way they do

Like what are they so unhappy about that makes them want to put other people down all the time

Its kinda intriguing

I should study psycology.
Back to Top
Mixer View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 97126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mixer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 9:00pm
unfoolish, I'll adblock your avi then.SleepyI know it's official. Still going in the season blind though.

Rose, their high class asses better pay!

GK, he just wants your shelf booty. Don't fall for it.
Back to Top
HeyBeautiful18 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 27 2009
Location: Santorini
Status: Offline
Points: 118001
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote HeyBeautiful18 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 9:10pm
Cr maybe you should mention the restaurant is a lil out of your budget and just see what they say or if they offer

Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 278499
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 9:15pm
that thread is funny just like i knew it would be. lmao. 
interesting replies tho
Back to Top
AwesomeAries View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 25 2012
Location: whereuwant2be
Status: Online
Points: 107269
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote AwesomeAries Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 9:26pm
goodnight y'all 
pm me when that thread reach 1000 pages lol
Back to Top
_ConcreteRose_ View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 12 2009
Location: ...
Status: Offline
Points: 144619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote _ConcreteRose_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 9:33pm
Originally posted by HeyBeautiful18 HeyBeautiful18 wrote:

Cr maybe you should mention the restaurant is a lil out of your budget and just see what they say or if they offer

Yeah that's a good idea. I'll wait to see what they choose first.
Back to Top
niecy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 10 2008
Location: US - Florida
Status: Offline
Points: 102644
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote niecy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 9:36pm
OMG I have a damn frog in my room!!!! IDK how to get this nasty lil thang out of here and I damn sure ain't touching it. 
Back to Top
Gkisses View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 12 2008
Location: CrackaIsland
Status: Offline
Points: 429915
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote Gkisses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 12 2014 at 9:42pm
Originally posted by _ConcreteRose_ _ConcreteRose_ wrote:

I just realized that many restaurants give you a free meal on your birthday. hmmm


I always remember after my bday. The fatty in me wants to hit up every restaurant in one day for all the freebies.



@mixah u sound like uve done this b4
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 14811482148314841485 2701>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down