Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts- Tun Up LOUD!!!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

Random Thoughts- Tun Up LOUD!!!

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 9394959697 2147>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 18 Votes, Average 3.44  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
liesnalibis View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Nov 27 2012
Status: Offline
Points: 75967
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote liesnalibis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 11:50am
Originally posted by tatee tatee wrote:

they aint sh*t for this.  i wouldntve ran out tho.  pick yuh sh*t up and make one of those fools help you to the elevator. ft

https://www.facebook.com/photo.php?v=766025306744047

LoL I've never understood how people run away when they are embarrassed. That's not the first time I've seen that happen. She ran away like they were really gonna do something to her.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
mizzsandra00 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 13 2008
Status: Offline
Points: 328147
Post Options Post Options   Thanks (5) Thanks(5)   Quote mizzsandra00 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 11:52am
Originally posted by liesnalibis liesnalibis wrote:

I swear some people on BHM be trying to fight with me. Trying. It's like I'm in a boxing ring in one corner alone with a big as queue of folks on the other side waiting to get to me and I can't leave until I fight.

Y'all don't realize when y'all gassing people up. I made a comment about the gif, not about you, and you are really doing the utmost. Of all the slick side comments people make about me do you think Im about to validate them with a response? Hell no. Stay pressed, that's how I feel. 


Naw you comment on things and play victim when people respond.....yall gotta start owning y'all shyt....you can say some rude, judgmental, unnecessary shyt and then look confused when people come for you.....and as far as validating people with a response I have yet to see you ignore comments made....

Not coming for you but just being honest.
Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 168150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 12:00pm
Originally posted by Brjasuga51 Brjasuga51 wrote:

what are your plans for the weekend Neka?
Sorry this is late, but not much. Imma rest.
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 381320
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 12:01pm
Originally posted by liesnalibis liesnalibis wrote:

Originally posted by tatee tatee wrote:

they aint sh*t for this.  i wouldntve ran out tho.  pick yuh sh*t up and make one of those fools help you to the elevator. ft

https://www.facebook.com/photo.php?v=766025306744047

LoL I've never understood how people run away when they are embarrassed. That's not the first time I've seen that happen. She ran away like they were really gonna do something to her.


theyre gonna laugh anyway best to just take it.

when i was a kid one of the girls in church fell in the aisle in front of my brothers and his friends (teens).  she just laid there with her face covered like she passed out.  eventually the mother of the church just put a sheet over herLOL  to this day i cant believe she stayed like that for like an hour before someone helped her to her feet.LOL

all the adults(fools) thought the spirit got a hold of her.
Back to Top
CherryBlossom View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2011
Location: London, England
Status: Offline
Points: 381828
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CherryBlossom Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 12:04pm
^^a sheet? she lay there for an hour? the spirit? I just cannot...CryCryCryCryCryCryCryCryCryLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Back to Top
liesnalibis View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Nov 27 2012
Status: Offline
Points: 75967
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote liesnalibis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 12:05pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Originally posted by liesnalibis liesnalibis wrote:

I swear some people on BHM be trying to fight with me. Trying. It's like I'm in a boxing ring in one corner alone with a big as queue of folks on the other side waiting to get to me and I can't leave until I fight.

Y'all don't realize when y'all gassing people up. I made a comment about the gif, not about you, and you are really doing the utmost. Of all the slick side comments people make about me do you think Im about to validate them with a response? Hell no. Stay pressed, that's how I feel. 


Naw you comment on things and play victim when people respond.....yall gotta start owning y'all shyt....you can say some rude, judgmental, unnecessary shyt and then look confused when people come for you.....and as far as validating people with a response I have yet to see you ignore comments made....

Not coming for you but just being honest.

I ignore hella comments...esp when people don't say my name. There is one person I don't f*ck with in any capacity that always has something to say when she comes on but refuses to address me. I don't know her, never had a problem with her, but I got into it with somebody that's supposed to be "popular" I guess or one of her lil circle jerk butt buddles and this pressed ass heffa said she didn't like that page (my comments took up the better part of the page cuz the other person was offline plus my comments had thanks) and was going to take her post to the next page. And she deleted her post and took it to the next page! LOL Did I want to say something? Yes. But the fact that her pressed ass was feeling some type of way cuz I had the nerve to defend myself against her cirle jerk buddy gave me adequate satisfaction. Recently this person said she didn't buy something I was saying. Never mind I don't f*ck with her, didn't say it to her, she don't know me but she felt compelled to say that but was internally hurt enough to not want to mention my name directly. I was like bish take me off your roster! LOL You think you are shading me but you are really gassing me up!
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 381320
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 12:07pm
Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:

^^a sheet? she lay there for an hour? the spirit? I just cannot...CryCryCryCryCryCryCryCryCryLOLLOLLOLLOLLOLLOL


girl yessss an hour.  she slipped during sunday school and the picked her up before bishop started preachingLOL folks were fanning her an everything.
Back to Top
Diane (35) View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 16 2006
Location: Jamrock
Status: Offline
Points: 39995
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote Diane (35) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 12:07pm
Thanks getting counted now? (I feel my hard work is starting to get some shine) Where you think the thanks in the Exercise and Makeup thread comes from? It's not easy esp since you cant take back the ones you made in error lol

Morning all!!!!!!!!!!!
Back to Top
mizzsandra00 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 13 2008
Status: Offline
Points: 328147
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote mizzsandra00 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 12:08pm
Yeah I really wanna read all that so just highlight the main points.....LOL


Gurl you know you got enemies.....lmao....and you know you earned them.....and who is she?
Back to Top
mizzsandra00 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 13 2008
Status: Offline
Points: 328147
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote mizzsandra00 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 14 2014 at 12:09pm
Originally posted by Diane (35) Diane (35) wrote:

Thanks getting counted now? (I feel my hard work is starting to get some shine) Where you think the thanks in the Exercise and Makeup thread comes from? It's not easy esp since you cant take back the ones you made in error lol

Morning all!!!!!!!!!!!


Gurl I don't know why I thank bullshyt to instigate all the time.....these thanks will have yo ass gassed up.....and you probably were only thanked to gas you upLOLLOL
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1 9394959697 2147>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down