Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts the Remix
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
 

Random Thoughts the Remix

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 11811182118311841185 3279>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 16 Votes, Average 3.75  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 267994
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 1:54am
Evil Smile


i'll take one tomorrow lol. 
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Mixer View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 96826
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mixer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 2:03am
Thanks.I still want to spank you though.
Back to Top
_ConcreteRose_ View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 12 2009
Status: Offline
Points: 129841
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote _ConcreteRose_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 2:04am
I posted earlier that I must be pmsing... well I was right. And this is probably the worse form of pm's I've ever had. First of all im a week early. Its why I was nauseous earlier, more cranky(which is usual however) but then I got the weirdest headache/ too the ache I didn't know what was going on.

Glad its over but now I'm cramping.
Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 267994
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 2:08am
i guess you could in those dreams youve been havingGeek speaking of...its past your bed time. so go to bed. lol.



dang that sucks rose. ugh which reminds me mine decided all  on its own to change dates. Angry ugh i wanna take a hose and suck all that stuff out. i dont wanna do it anymoreCry

bad image that was...
Back to Top
_ConcreteRose_ View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 12 2009
Status: Offline
Points: 129841
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote _ConcreteRose_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 2:10am
Lol. LadyIce I feel you. This is some sh*t.
Back to Top
Mixer View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 96826
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mixer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 2:12am
Damn.
 
And Ice, you know you like being in my dreams.
Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 267994
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 2:22am
Geek didnt i tell you to go to bed? 

im gonna go myself. school in the morning. *yawn*
gnight. old man.


Edited by Lady ICE - Nov 15 2013 at 2:25am
Back to Top
CherryBlossom View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 12 2011
Location: London, England
Status: Offline
Points: 355799
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CherryBlossom Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 2:27am
morning folks!

not long to xmas..things to plan and kid's presents to buy
Back to Top
Mixer View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 96826
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mixer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 2:27am
Yeah, I got to go dream about spanking you. Goodnight.
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 822404
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 15 2013 at 5:57am
Morning folks
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <1 11811182118311841185 3279>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down