Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
CoCo Black Hair
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Thoughts 2013 Edition
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Extensions Plus
 

Topic ClosedRandom Thoughts 2013 Edition

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 23692370237123722373 2994>
It Always Begin With Beautiful Hair

Premier Lace Wigs

Mynx Hair

Author
 Rating: Topic Rating: 31 Votes, Average 3.19  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Mixer View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 97596
Direct Link To This Post Posted: Jun 30 2013 at 11:36pm
And water is wet. Morning afro.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Meme0887 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 12 2009
Location: US - Georgia
Status: Offline
Points: 62081
Direct Link To This Post Posted: Jun 30 2013 at 11:40pm
Yeah afro they callin u gay for askin for the d!ck pic
Back to Top
carolina cutie View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 28 2006
Location: StrwberryFields
Status: Offline
Points: 337359
Direct Link To This Post Posted: Jun 30 2013 at 11:40pm
Watching Kevin Durant on ESPN. I just need a decent 24hrs with his lanky self.LOLEvil Smile
Back to Top
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 169429
Direct Link To This Post Posted: Jun 30 2013 at 11:41pm
good morning afro.    

of course they are.
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 1266523
Direct Link To This Post Posted: Jun 30 2013 at 11:53pm
Originally posted by Meme0887 Meme0887 wrote:

Yeah afro they callin u gay for askin for the d!ck pic
when have they not called me gay?
Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 278960
Direct Link To This Post Posted: Jun 30 2013 at 11:53pm
so tired. i think random pics are gonna have to wait..

ugh still need to pack.

Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 258472
Direct Link To This Post Posted: Jun 30 2013 at 11:54pm
sigh..
Back to Top
Meme0887 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 12 2009
Location: US - Georgia
Status: Offline
Points: 62081
Direct Link To This Post Posted: Jun 30 2013 at 11:56pm
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Originally posted by Meme0887 Meme0887 wrote:

Yeah afro they callin u gay for askin for the d!ck pic
when have they not called me gay?
 
 
lol yeah..true
Back to Top
Mixer View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 11 2011
Location: KS or MO
Status: Offline
Points: 97596
Direct Link To This Post Posted: Jun 30 2013 at 11:59pm
You leaving the in-laws place, Ice?

What's wrong, coco?
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 258472
Direct Link To This Post Posted: Jul 01 2013 at 12:00am
nothin i wanna talk about mixy, but thanks for asking.
Back to Top
Sunwell
China Lace Wigs
Get Healthier Stronger Longer Hair
Netwurks Xcel21
Human Hair Wigs
 Post Reply Post Reply Page  <1 23692370237123722373 2994>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down