Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
IndianHair.net
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Hair Thoughts!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
IndianHairCompany.com
 

Random Hair Thoughts!

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 266>
It Always Begin With Beautiful Hair

Perfect Hair Collection



Author
 Rating: Topic Rating: 15 Votes, Average 3.80  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Ming View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 25 2009
Location: New York
Status: Offline
Points: 23829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ming Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 9:14am
Damn...I can go to sleep with damp hair in the summer. Just my ends were kinda wet last night.

I need new scarves and another flat iron
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Petty LaBelle View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Feb 07 2014
Location: USA
Status: Offline
Points: 3413
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Petty LaBelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 9:33am
Im sittin here with "Violet" dye in my hair. It prob wont take. The time says keep it in for 25mins. Its been an hr. LOL
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 399935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 9:52am
Originally posted by Petty LaBelle Petty LaBelle wrote:

Im sittin here with "Violet" dye in my hair. It prob wont take. The time says keep it in for 25mins. Its been an hr. LOL


are you gonna stay with that font size cuz its hard to read.
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 399935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 9:53am
i tried to take picture of 4 strands of hair that i pulled out that were all different but the they didnt even show up against the white line paper...smh #itried
Back to Top
Petty LaBelle View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Feb 07 2014
Location: USA
Status: Offline
Points: 3413
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Petty LaBelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 9:56am
Originally posted by tatee tatee wrote:

Originally posted by Petty LaBelle Petty LaBelle wrote:

Im sittin here with "Violet" dye in my hair. It prob wont take. The time says keep it in for 25mins. Its been an hr. LOL


are you gonna stay with that font size cuz its hard to read.


Can you see this?
Back to Top
liesnalibis View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Nov 27 2012
Location: On de bayou
Status: Offline
Points: 94844
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote liesnalibis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 9:56am
Originally posted by tatee tatee wrote:

i tried to take picture of 4 strands of hair that i pulled out that were all different but the they didnt even show up against the white line paper...smh #itried


Try again Angry After what i went though.
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 399935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 9:58am
Originally posted by Petty LaBelle Petty LaBelle wrote:

Originally posted by tatee tatee wrote:

Originally posted by Petty LaBelle Petty LaBelle wrote:

Im sittin here with "Violet" dye in my hair. It prob wont take. The time says keep it in for 25mins. Its been an hr. LOL


are you gonna stay with that font size cuz its hard to read.


Can you see this?


yeah thats goodThumbs Up
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 399935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 10:01am
Originally posted by liesnalibis liesnalibis wrote:

Originally posted by tatee tatee wrote:

i tried to take picture of 4 strands of hair that i pulled out that were all different but the they didnt even show up against the white line paper...smh #itried


Try again Angry After what i went though.


nah its doesnt matter how many pic i take it just doesnt show up






Edited by tatee - Mar 15 2014 at 10:03am
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 399935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 10:02am
i was just tryna show the different strands growing out of my dome but it doesnt show up.  and yeah i know my camera sucks...that aint gonna change
Back to Top
liesnalibis View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: Nov 27 2012
Location: On de bayou
Status: Offline
Points: 94844
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote liesnalibis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Mar 15 2014 at 10:04am
Yeah I can't see that shyt lol
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Human Hair Wigs
Double Leaf Wig
EvaWigs
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 266>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down