Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Random Comments/Chat Thread
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

Random Comments/Chat Thread

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 407408409410411 789>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 27 Votes, Average 2.93  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Princess Grace View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 10 2011
Location: On My Throne
Status: Offline
Points: 76388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Princess Grace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 9:41am
Power Exchange coco? Confused
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 210438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 9:45am
Originally posted by Princess Grace Princess Grace wrote:

Power Exchange coco? Confused

DeadCry

no! but thats the place that ive heard about and was referring to.. i heard it was crazy.. its shut down now though. 

the place i went was actually kinda nice..  

Back to Top
Princess Grace View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 10 2011
Location: On My Throne
Status: Offline
Points: 76388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Princess Grace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 9:45am
lol, that was the place I figured you were talking about. It always shuts down and reopens Ouch
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 210438
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 9:46am
i have a dentist appointment in 45 minutes but im sitting here naked procrastinating... 

i dont wanna go 
and there will be traffic 
Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 210438
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 9:51am
my friend and i used to wanna go to the power exchange just to see that fckery 

i was pleasantly surprised about the place i went though.. i expected different ppl.. it was a cool experience. 
i dressed sluttyish (for me...) too... Embarrassed

Back to Top
Ming View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 25 2009
Location: New York
Status: Online
Points: 23077
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Ming Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 10:08am
I just came back from the dentist Big smile

gotta go back in a couple weeks tho
Back to Top
Ming View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 25 2009
Location: New York
Status: Online
Points: 23077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ming Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 10:09am
Originally posted by Princess Grace Princess Grace wrote:

Ming I knew it was a reason I liked you, you aint shyt


Been aint shyt

BSuga.. Imma try to show out this weekend to make up LOL
Back to Top
Ming View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 25 2009
Location: New York
Status: Online
Points: 23077
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Ming Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 11:00am
Yall think I should take these flimsy vacation clothes out of my Aliexpress bag? Geek

lol.. the mailman rung my bell and I had to rush to the door wearing a strapless, bodycon mini dress... He was asking bout the weather LOL


Edited by Ming - May 28 2014 at 11:02am
Back to Top
Princess Grace View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 10 2011
Location: On My Throne
Status: Offline
Points: 76388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Princess Grace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 1:41pm
Go ahead I took mine out and those shorts I wanna wear thigh high boots with them Cry
Back to Top
Princess Grace View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 10 2011
Location: On My Throne
Status: Offline
Points: 76388
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Princess Grace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: May 28 2014 at 1:51pm
coco Im trying to find a justification for buying the Balenciaga city bag in bright yellow Stern Smile other than I want one and i havent seen anyone around carry it

$1800 thoughDisapprove someone son gone have to donate to that cause
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <1 407408409410411 789>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down