Print Page | Close Window

feel like a good laugh?

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=368222
Printed Date: May 23 2018 at 6:57am


Topic: feel like a good laugh?
Posted By: afrokock
Subject: feel like a good laugh?
Date Posted: Feb 05 2014 at 12:54pm
start from the bottom

this deserved its own post!

her diction is hilarious














Replies:
Posted By: Qualified
Date Posted: Feb 05 2014 at 12:59pm
HEYZEUSCRISCO, JEESUS CHRIST!!!! THAT IS SO DISRESPECTFUL! I wouldve lost it. LOLOL the way she built me up leading to that strap-on tid bit has me in here weak-a-den-a-mu'-fucca!!!


Posted By: Derri
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:02pm


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:03pm
Im in tears.....I thought it was gonna be a chick with that lamb skin dildo lmao


Posted By: AshBash89
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:03pm
Wooooow


Posted By: afrokock
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:03pm
what kind of heathen did i allow into my



Posted By: Qualified
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:05pm
I wonder how many women has he taken for that plastic ride without being found out. Seems he had it all worked/planned too well, for this to be his first time bamboozling some twat!


Posted By: sugabanana
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:05pm
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO I can't Breaveeeeeeeeeee. My chest.


Posted By: danieb23
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:07pm
I thought she was gonna say it was a broad in the end.


Did this nicca not know what a real dick felt like when he bought the strap on?


Posted By: Derri
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:07pm
She's a good story teller.


Posted By: afrokock
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:13pm
Originally posted by Qualified Qualified wrote:

I wonder how many women has he taken for that plastic ride without being found out. Seems he had it all worked/planned too well, for this to be his first time bamboozling some twat!
what i dont get is what pleasure he would derived from that?! like what?

and he's probably done it before


Posted By: Qualified
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:16pm
he probably goes home and beats off to the idea that he just hustled another woman out her drawers.


Posted By: coconess
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:18pm
he probably gets nothing from it.. but wants girls to think he can do it or is big..

that has to really affect his confidence/manhood and all that.. (I'm imaging him not able to get hard or really small)
i wonder what the condition is..  btw i didnt laugh but she is a good story teller 


ugh.. nvm. the pics in the link were removed Ouch



Posted By: Brjasuga51
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:18pm
LOLLOL


Posted By: danieb23
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:18pm
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Originally posted by Qualified Qualified wrote:

I wonder how many women has he taken for that plastic ride without being found out. Seems he had it all worked/planned too well, for this to be his first time bamboozling some twat!
what i dont get is what pleasure he would derived from that?! like what?

and he's probably done it before


It's not really to different from dudes that eat poosay and don't ask for reciprocation, some men get off on pleasuring a woman alone.


Posted By: Derri
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:19pm
I think at this point just the fact that he got to smell and taste some vagina is good enough for him. Maybe even convinced himself of some kind of satisfaction that he can work a strap on like the real thing and still make a woman orgasm...providing she doesn't find out. Loool


Posted By: sugabanana
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:24pm
Originally posted by danieb23 danieb23 wrote:

Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Originally posted by Qualified Qualified wrote:

I wonder how many women has he taken for that plastic ride without being found out. Seems he had it all worked/planned too well, for this to be his first time bamboozling some twat!
what i dont get is what pleasure he would derived from that?! like what?

and he's probably done it before


It's not really to different from dudes that eat poosay and don't ask for reciprocation, some men get off on pleasuring a woman alone.


Nah man....I ain't even believing this for 1 second. I told yall about yum yum. He would eat the skin right off the bone then when I asked him he would say nah. After like the 5th time I was like hell to the no. I need to know what's going on. When I pulled off the draws and was like ohh that's why.


Posted By: afrokock
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:25pm
Originally posted by sugabanana sugabanana wrote:

Originally posted by danieb23 danieb23 wrote:

Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Originally posted by Qualified Qualified wrote:

I wonder how many women has he taken for that plastic ride without being found out. Seems he had it all worked/planned too well, for this to be his first time bamboozling some twat!
what i dont get is what pleasure he would derived from that?! like what?

and he's probably done it before


It's not really to different from dudes that eat poosay and don't ask for reciprocation, some men get off on pleasuring a woman alone.


Nah man....I ain't even believing this for 1 second. I told yall about yum yum. He would eat the skin right off the bone then when I asked him he would say nah. After like the 5th time I was like hell to the no. I need to know what's going on. When I pulled off the draws and was like ohh that's why.
]

where did you post this story?


Posted By: Qualified
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:29pm
<<<<<<<< Needs a quote of the Yum Yum story this instant!!!


Posted By: sugabanana
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:30pm
I think in the worst dates thread.


Posted By: mrshairdo
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:32pm
I DIEED!!!


Posted By: creole booty
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:44pm
I got Horny with her, then dry with her lol. That's how good she told that story.


Posted By: cvzx
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:46pm
Lol I needed that laugh


Posted By: kfoxx1998
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:54pm
I thought it would be a woman too.  I read a book where one of the main characters was in a relationship with someone similar and never actually saw the peen.  Turned out the love of her life was a female in disguise. 

A metal peen though?LOL


Posted By: petiteone29
Date Posted: Feb 05 2014 at 1:55pm
LOL

Dude didn't even sound like he was embarrassed.


Posted By: AwesomeAries
Date Posted: Feb 05 2014 at 2:02pm
lmfao that nicca was like surprise
http://26.media.tumblr.com/tumblr_lgu5mm9DHr1qft2ago1_500.gif


Posted By: CLCNY20
Date Posted: Feb 05 2014 at 2:03pm


Posted By: SoutherNtellect
Date Posted: Feb 05 2014 at 2:08pm
i wish i could sit and read all that, i bet im missing out on funnies. 

but twitter talk makes my eyes cross 


Posted By: Derri
Date Posted: Feb 05 2014 at 2:10pm
Just start from the bottom and read upwards SI, dooooo itttt it's funny


Posted By: Butta Cookie
Date Posted: Feb 05 2014 at 2:18pm
Bwahahaahahahaahahaa at the pep talk she had with her yum yum!


Posted By: tatee
Date Posted: Feb 05 2014 at 2:24pm
i mad i was half way through before i realized you have to start from the bottom.

Ermmi dont know why i read that...shoulda known.


Posted By: PrincessSher
Date Posted: Feb 05 2014 at 2:26pm
Oh Lawd that was hilarious!! I can't....she's a really good storytellerLOL


Posted By: smaison
Date Posted: Feb 05 2014 at 2:34pm
LOLLOLLOLLOLCryCryCryCryCryCryLOLLOLLOLLOLLOLLOLCryCryCryCryLOLLOLLOLLOLLOLDeadDeadDeadDeadDeadDead


Posted By: coconess
Date Posted: Feb 05 2014 at 2:37pm
damn.. 

maybe my sense of humor is off 


Posted By: afrokock
Date Posted: Feb 05 2014 at 3:36pm
lol coco


Posted By: nekamarie83
Date Posted: Feb 05 2014 at 3:43pm
o m f!!

i would be so mad.

..and like tatee, i was half done until i realized i was reading it the wrong way. Ermm


Posted By: afrokock
Date Posted: Feb 05 2014 at 3:44pm
Originally posted by creole booty creole booty wrote:

I got Horny with her, then dry with her lol. That's how good she told that story.


Posted By: QueenBee
Date Posted: Feb 05 2014 at 3:53pm
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.


Posted By: NJHairLuv
Date Posted: Feb 05 2014 at 5:30pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Im in tears.....I thought it was gonna be a chick with that lamb skin dildo lmao

me too. i thought it was the transgender that tricks off 10k Western Unions from the BowWow episode of MTV Catfish.


Posted By: bunzaveli
Date Posted: Feb 05 2014 at 6:10pm
5 star'd this thread



Print Page | Close Window