Print Page | Close Window

Have you ever seen someone go from ugly to cute

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=367392
Printed Date: Nov 17 2018 at 1:32pm


Topic: Have you ever seen someone go from ugly to cute
Posted By: liesnalibis
Subject: Have you ever seen someone go from ugly to cute
Date Posted: Jan 08 2014 at 6:24am
within a few years time? Is this some sort of trickery or??? 



Replies:
Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jan 08 2014 at 6:25am
yeah but that was like from jr high to high school
they ugly when they were in that awkward stage and cute in hs cause they grew up and got sh*t fixed etc

i havent seen anything hs and after 
unless it was the cute turning ugly


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 08 2014 at 6:29am
Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

yeah but that was like from jr high to high school
they ugly when they were in that awkward stage and cute in hs cause they grew up and got sh*t fixed etc

i havent seen anything hs and after 
unless it was the cute turning ugly

I don't know if it's just facebook trickery or what. She looks better at 29 than she did at 22. I'm not a hater but damn, some people are getting fooled. The only major difference I see is the braces came out. I thought I was on the wrong page at first. I almost clicked back after the first couple pics.

Don't come for me BHM. Stern Smile


Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jan 08 2014 at 6:30am
maybe she aging like fine wine? LOL




Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 08 2014 at 6:34am
Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

maybe she aging like fine wine? LOL



I could go on but at the risk of sounding like I'm mad I'll just leave this thread general and open ended...LOL


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 08 2014 at 6:42am
most people get more attractive as they age...until the irreversible decline.


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 08 2014 at 6:49am
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

most people get more attractive as they age...until the irreversible decline.

Oh really? Pssshhhhh! The majority of girls who were the most wanted back in high school look terrible now. That's the way I used to seeing shyt go. If you ain't cute at 16 to 21 then you never will be in most cases.


Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jan 08 2014 at 6:56am
hey.. im waiting for 21 to bless me to lose this babyface Cry



Posted By: Midna
Date Posted: Jan 08 2014 at 7:05am
Hell yeah.

Me.


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Jan 08 2014 at 7:07am
I think I did.


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 08 2014 at 7:17am
Originally posted by liesnalibis liesnalibis wrote:

Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

most people get more attractive as they age...until the irreversible decline.

Oh really? Pssshhhhh! The majority of girls who were the most wanted back in high school look terrible now. That's the way I used to seeing shyt go. If you ain't cute at 16 to 21 then you never will be in most cases.

Lol ok, there's definitely that...but more than half of ppl I know are better looking now than 5, 10 yrs ago...ppl learn how to style their face, hair, and bodies better through trial and error.  Earning money makes ppl go from ugly to cute all the time...better grooming habits. 


Posted By: keepgrowing
Date Posted: Jan 08 2014 at 9:07am
Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

hey.. im waiting for 21 to bless me to lose this babyface Cry


I think this is what happens. As people get older their face slims down and lose those baby cheeks. I don't think baby cheeks make people ugly though.

My cousin went from a sweet baby face chubby and short to 6'3 muscular handsome and playing football. Now you can't tell him nothing smh. 


Posted By: Ds2nice
Date Posted: Jan 08 2014 at 9:09am
I've noticed this in a lot of men.  I know some that went from being "so-so" in the 20s to "damn he's fine" in the 30s.
 
 


Posted By: GoodGirlGoneGr8
Date Posted: Jan 08 2014 at 9:12am
I think ppl have "ugly" stages, but may not necessarily be ugly.

I look back at my pics from when I had braces and a unibrow at the same damn time...Lord.


Posted By: Jewelsnyc
Date Posted: Jan 08 2014 at 9:16am
I've seen it go both ways. I've seen good looking people turn not so attractive & vice versa...
 
Maybe the ugly to cute found their niche & learned to work with their ugliness? Or got some coins & is now able to dresse that ugliness up?
 
I've seen weave and a face full of make-up do wonders on folks...take that stuff away, you might find that ugly girl you use to know Star...
 


Posted By: HunnyB
Date Posted: Jan 08 2014 at 10:00am
Originally posted by Midna Midna wrote:

Hell yeah.

Me.


Posted By: Jess
Date Posted: Jan 08 2014 at 10:12am
This has been making the rounds.
Once I get my weave...I'll be killin em.


Posted By: HunnyB
Date Posted: Jan 08 2014 at 10:19am
Who is that?


Posted By: coconess
Date Posted: Jan 08 2014 at 10:21am
ive seen it lots..
and it happened to me

my looks have literally been like a roller coaster.. up and down. 
if i could go back to my old face.. i swear id never complain again as long as i live


Posted By: Jess
Date Posted: Jan 08 2014 at 10:27am
Originally posted by HunnyB HunnyB wrote:

Who is that?
Lyndsey Scott


Posted By: whitrhymes
Date Posted: Jan 08 2014 at 10:33am
Originally posted by liesnalibis liesnalibis wrote:

Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

yeah but that was like from jr high to high school
they ugly when they were in that awkward stage and cute in hs cause they grew up and got sh*t fixed etc

i havent seen anything hs and after 
unless it was the cute turning ugly

I don't know if it's just facebook trickery or what. She looks better at 29 than she did at 22. I'm not a hater but damn, some people are getting fooled. The only major difference I see is the braces came out. I thought I was on the wrong page at first. I almost clicked back after the first couple pics.

Don't come for me BHM. Stern Smile
Maybe she learned better angles for her pics... better makeup application?


Posted By: AwesomeAries
Date Posted: Jan 08 2014 at 10:40am
Some people have to grow into their looks


Posted By: NARSAddict
Date Posted: Jan 08 2014 at 10:53am
Originally posted by Jess Jess wrote:

This has been making the rounds.
Once I get my weave...I'll be killin em.



She looks the same to me.  Just throw some glasses on her and remove the install, she will look like an older version of the kid pic.  But I am not saying she is ugly, not at all.


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 08 2014 at 11:00am
Originally posted by Jess Jess wrote:

Originally posted by HunnyB HunnyB wrote:

Who is that?
Lyndsey Scott

She looks like a ninja turtle.


Posted By: indiecat
Date Posted: Jan 08 2014 at 11:03am
Lol


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Jan 08 2014 at 11:10am
Originally posted by GoodGirlGoneGr8 GoodGirlGoneGr8 wrote:

I think ppl have "ugly" stages, but may not necessarily be ugly.

I look back at my pics from when I had braces and a unibrow at the same damn time...Lord.
Lmao but IA.

My middle school pics when I had a fat face, mouth full of braces, and a contraption in my mouth to fix my orthodontic problems...Sigh.


Posted By: Sleek
Date Posted: Jan 08 2014 at 12:43pm
Nope...not yet.


Posted By: thewonderfulwa
Date Posted: Jan 08 2014 at 12:56pm
I cant say that the person was ever UGLY they just moved out of their awkward phase and/or changed styles and it improved them.


Posted By: yaya24
Date Posted: Jan 08 2014 at 1:15pm
Add a little confidence and occasionally money to an equation and bam.

The cases I have seen (myself included) the person was not ugly. Just hadn't fully bloomed yet.






Print Page | Close Window