Print Page | Close Window

Popular Youtuber Tre Melvin Reveals Hes Bisexual

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=367252
Printed Date: Nov 23 2017 at 6:42pm


Topic: Popular Youtuber Tre Melvin Reveals Hes Bisexual
Posted By: Random Thoughts
Subject: Popular Youtuber Tre Melvin Reveals Hes Bisexual
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:12pm
Repost? I remember his videos being posted on here.





Replies:
Posted By: FarraFace
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:17pm
Bisexual for another year or two, until he's comfortable enough to fully come out, but okay.

Do you Tre, do you.

eta: Read thread title, and posted, so IDK if he's joking.


Posted By: tatee
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:20pm


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:23pm


 
he got some pretty eyes and lipsStern Smile

over and out





Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:23pm
Yeah and who couldn't have guessed? You'd be hard pressed to find five black male youtubers who aren't gay.


Posted By: afrokock
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:24pm
good for him


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:27pm
he's coming out as 50% straight bc I thought he was gay...I don't think his yt fans  Will mind.


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:28pm
After watching the video--geez, he's so defensive...and once again I ask, who has seen his videos before and didn't know the deal? I know there are some black women with rose colored glasses out there but most knew what was up.


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:38pm
No straight man exfoliates enough to have supple skin like that......


Posted By: Random Thoughts
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:38pm
So do y'all dispute his claim of bisexuality?


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:40pm
Originally posted by Random Thoughts Random Thoughts wrote:

So do y'all dispute his claim of bisexuality?

Um I kinda do but it's really all the same to me tbh.


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:44pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

No straight man exfoliates enough to have supple skin like that......

Dead


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:45pm
Originally posted by liesnalibis liesnalibis wrote:

Originally posted by Random Thoughts Random Thoughts wrote:

So do y'all dispute his claim of bisexuality?

Um I kinda do but it's really all the same to me tbh.

^^^this


Posted By: femmefatale85
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:53pm
who is this?


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Jan 02 2014 at 2:57pm
Originally posted by femmefatale85 femmefatale85 wrote:

who is this?

and this lol


Posted By: newdiva1
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:09pm
welp...*shrugs*  he about to lose alot of black male supporters tho...well...he'll prolly gain more than he loses now that I think on it.


Posted By: FarraFace
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:13pm
Newdiva raising the shade bar out here and fcukin up the curve for the rest of us.

I see you madame. I sees you.


Posted By: yaya24
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:13pm
Originally posted by femmefatale85 femmefatale85 wrote:

who is this?


Posted By: mrshairdo
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:15pm
Originally posted by FarraFace FarraFace wrote:

Bisexual for another year or two, until he's comfortable enough to fully come out, but okay.

Do you Tre, do you.



Posted By: Dapheny
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:17pm
Originally posted by FarraFace FarraFace wrote:

Bisexual for another year or two, until he's comfortable enough to fully come out, but okay.

Do you Tre, do you.

eta: Read thread title, and posted, so IDK if he's joking.


You so real Clap


Posted By: SoutherNtellect
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:17pm
Originally posted by Random Thoughts Random Thoughts wrote:

So do y'all dispute his claim of bisexuality?

i dont believe in male bisexuality 
nicca you gay

#hatemeforit


Posted By: mrshairdo
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:18pm
i dont know why he felt the need to make this 'reveal' an oscar movie, complete with a theme song and everything
hes doing the most and was superrrrr defensive


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:18pm
Originally posted by mrshairdo mrshairdo wrote:

i dont know why he felt the need to make this 'reveal' an oscar movie, complete with a theme song and everything
hes doing the most and was superrrrr defensive


Coming out the closet wouldn't be complete without confetti and jazz hands......


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:19pm
Originally posted by SoutherNtellect SoutherNtellect wrote:

Originally posted by Random Thoughts Random Thoughts wrote:

So do y'all dispute his claim of bisexuality?

i dont believe in male bisexuality 
nicca you gay

#hatelovemeforit


fixed & thanked LOL 




Posted By: mrshairdo
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:19pm
Originally posted by SoutherNtellect SoutherNtellect wrote:

Originally posted by Random Thoughts Random Thoughts wrote:

So do y'all dispute his claim of bisexuality?

i dont believe in male bisexuality 
nicca you gay

#hatemeforit


Posted By: tatee
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:22pm
http://www.youtube.com/watch?v=P2fmZ2C2CdA" rel="nofollow - x




Posted By: mrshairdo
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:22pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Originally posted by mrshairdo mrshairdo wrote:

i dont know why he felt the need to make this 'reveal' an oscar movie, complete with a theme song and everything
hes doing the most and was superrrrr defensive


Coming out the closet wouldn't be complete without confetti and jazz hands......

lol thats ALL that was missing smh 

doing the fuccing most


Posted By: hauteshellbi
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:25pm

Never heard of him...i googled him and clearly he's gay...who thought this is straight...

dis nicca poses like my 13 y.o. female cousin
 
 
 


Posted By: bindy
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:26pm
These two are next.

HE HODGE TWINS 







Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:30pm
Originally posted by bindy bindy wrote:

These two are next.

HE HODGE TWINS 






*takes out earrings and squares up*

You goin to jail nah! Angry


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:32pm
Originally posted by hauteshellbi hauteshellbi wrote:

Never heard of him...i googled him and clearly he's gay...who thought this is straight...

dis nicca poses like my 13 y.o. female cousin
 
 
 

Lol who would even date a dude with lips like that? The lips always tell the tale... (well not always, but if they look like that, then yeah...)


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:33pm
Gay lips always seem to confuse me...is it the shape that make them suspect? Its not like he is wearing lip gloss....iono....


Posted By: yaya24
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:36pm
I just looked up his videos.
He dresses like a girl/woman on his Youtube channel quite a bit.
 
http://s988.photobucket.com/user/nkiru84/media/thisdude_zps1422d036.png.html" rel="nofollow">
 
 
 
 
 
 


Posted By: FarraFace
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:36pm
Here we go. BHM....can...would y'all....in 2014....*sigh*

Every high yella and/or light eyed black man is not gay or otherwise sexually confused.

They ain't. They just ain't.


Posted By: yaya24
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:37pm
I don't think men can be bisexual either. He is gay.
Whatevs. Its his life. Good for him for partially coming out.
 
He will fully emerge mid-year.


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:40pm
I dunno if that's just how their lips look naturally or if it's the faces they make. Look at dollfacebarbiw and afrikanhairgod, their lips are super pouty and soft as well.

Tiger Woods has big, shapely lips, but he doesn't look gay though.


Posted By: FarraFace
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:40pm
Oh lawd y'all dun brought out Watermelondrea.


Posted By: Random Thoughts
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:40pm


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:41pm
Originally posted by FarraFace FarraFace wrote:

Here we go. BHM....can...would y'all....in 2014....*sigh*

Every high yella and/or light eyed black man is not gay or otherwise sexually confused.

They ain't. They just ain't.

Oh I know it well. Approve


Posted By: FarraFace
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:43pm
Get it how you live it lna! I ain't mad at cha.


Posted By: hauteshellbi
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:45pm
lmfaooo liesn bout to bus driver uppercut yall
 
i dont think the hodge twins are gay...they do however look like they fap to pictures of themselves...


Posted By: yaya24
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:48pm
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
 
He's funny
 
Originally posted by Random Thoughts Random Thoughts wrote:



Posted By: femmemichelle
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:57pm
The Hodge Twins are gay. Yall open your eyes! And I was waiting for this guy to come out. Any man who dresses in women's clothing for entertainment is automatically suspect.


Posted By: TeeTee1984
Date Posted: Jan 02 2014 at 3:59pm
Originally posted by femmemichelle femmemichelle wrote:

Any man who dresses in women's clothing for entertainment is automatically suspect.
 
Yes to this. Still waiting on Mr. Tyler Madea Perry to come on out.


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:04pm
I believe most gay men are really bisexual.....chile you'd be surprise how many flamboyantly gay men still indulge in a lil pucci....and are still attracted to women.....they just identify as gay because being bisexual is looked down upon....


Posted By: Dapheny
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:06pm
Martin Lawrence dressed as a woman and i never got that vibe from him, now Tyler Perry is another story lol


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:10pm
Originally posted by femmemichelle femmemichelle wrote:

The Hodge Twins are gay. Yall open your eyes! And I was waiting for this guy to come out. Any man who dresses in women's clothing for entertainment is automatically suspect.

Nah they aren't gay.

This dude was obviously gay though.
And that other light dude that had the lip ring is gay too.


Posted By: FarraFace
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:11pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

I believe most gay men are really bisexual.....chile you'd be surprise how many flamboyantly gay men still indulge in a lil pucci....and are still attracted to women.....they just identify as gay because being bisexual is looked down upon....

Some even marry it. And stay married to it for decades. Word to David Bowie and Gwen Stefani's husband whose name I can't remember ATM.



Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:14pm
Originally posted by Sang Froid Sang Froid wrote:

Originally posted by femmemichelle femmemichelle wrote:

The Hodge Twins are gay. Yall open your eyes! And I was waiting for this guy to come out. Any man who dresses in women's clothing for entertainment is automatically suspect.

Nah they aren't gay.

This dude was obviously gay though.
And that other light dude that had the lip ring is gay too.

And hotdamnirock too. 


Posted By: guyanesesista
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:35pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Originally posted by mrshairdo mrshairdo wrote:

i dont know why he felt the need to make this 'reveal' an oscar movie, complete with a theme song and everything
hes doing the most and was superrrrr defensive


Coming out the closet wouldn't be complete without confetti and jazz hands......

LOL ^^

I'm not surprised. My eyebrows have been raised on him for a while. Don't care though, still gonna watch his videos. It's whatever.

Now let me get outta here before I end up not doing any damn work. This section is the devil!


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:38pm
Originally posted by bindy bindy wrote:

These two are next.

HE HODGE TWINS 







I don't understand what women see in these two!!!  They are totally non sexual seeming even w the potty mouths.  Is it the deep voice??


Posted By: zsazsa
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:39pm
It's really weird to me that in this age, coming out is such a big deal. Even in the black community, it's not uncommon for people to be gay. Like the big deal is just not there any more.

To make a video of it is just nuff.

Everyone in Europe is gay.


Posted By: melikey
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:43pm
Lol @ everyone in Europe being gay.
I believe it.


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:44pm
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

Originally posted by bindy bindy wrote:

These two are next.

HE HODGE TWINS 







I don't understand what women see in these two!!!  They are totally non sexual seeming even w the potty mouths.  Is it the deep voice??

It's eeeevvveeeerrrryyyyytthhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnggggggg 


Posted By: femmefatale85
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:47pm
is this the guy with the multiple tongue rings that grinds in the mirror?


Posted By: melikey
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:48pm
I think men can be bisexuals when they want to be. They do it in jail all the time. I don't think they're gay just desert thirsty to stick their dic in another human.


Posted By: melikey
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:50pm
Those twins make me think of herpes and I don't know why. Is there a such thing as a herpes vibe?
And I know they are brothers but they are way too close, like they wanna incest each other or something. .lol


Posted By: YoursTruly
Date Posted: Jan 02 2014 at 4:56pm
Originally posted by melikey melikey wrote:

Those twins make me think of herpes and I don't know why. Is there a such thing as a herpes vibe?
And I know they are brothers but they are way too close, like they wanna incest each other or something. .lol


I really think they do sex each other on the low....ConfusedDead


Posted By: Nisha
Date Posted: Jan 02 2014 at 5:18pm
@the Hodge twins, you can see the whites in the lower part of their eyes, so I don't trust that.
 
They are straight hood. That vid about his gay experience was funny though.


Posted By: femmemichelle
Date Posted: Jan 02 2014 at 5:30pm
I wish they weren't so brolic. They would be perfect. Perfect and gay, but perfect nevertheless.


Posted By: Derri
Date Posted: Jan 02 2014 at 5:43pm
all the comments on this page


Posted By: Derri
Date Posted: Jan 02 2014 at 5:44pm
Previous page..ya'll know what I mean.


Posted By: harley_quinn
Date Posted: Jan 02 2014 at 5:52pm
Originally posted by femmefatale85 femmefatale85 wrote:

is this the guy with the multiple tongue rings that grinds in the mirror?


No that hip rolling twerking dude deny his gayness, I don't see how women can find that attractive. The dude in OP always looked sweet to me tho.


Posted By: Iowabred&fed
Date Posted: Jan 02 2014 at 5:52pm
Originally posted by Nisha Nisha wrote:

@the Hodge twins, you can see the whites in the lower part of their eyes, so I don't trust that. 


Don't know why, but this freaked me the hell out. And I screamed at the computer. LOLLOLConfused Sounds like some devil sh*t. 


Posted By: FarraFace
Date Posted: Jan 02 2014 at 6:11pm
Herpes and incest vibes? I can not! Dead


Posted By: Nisha
Date Posted: Jan 02 2014 at 6:23pm
Originally posted by Iowabred&fed Iowabred&fed wrote:

Originally posted by Nisha Nisha wrote:

@the Hodge twins, you can see the whites in the lower part of their eyes, so I don't trust that. 


Don't know why, but this freaked me the hell out. And I screamed at the computer. LOLLOLConfused Sounds like some devil sh*t. 


Sometimes the whites of eyes showing below the pupils is a warning sign:

http://facesinthenews.wordpress.com/2011/01/14/stranger-danger-signs-of-a-violent-personality/

Face reading is very interesting to me.  I use it a lot at work b/c sometimes people just don't come out and tell you the truth.  Their lips say one thing, but their eyes say another. Wink

Floating irises are also known as sampaku. The whites are visible under the iris. This indicates an inner turbulence.

The whites visible above the irises may also indicate some dangerous elements within the personality. An explosive temper may be latent in this type and the nature very forceful. Caution is the operative word in this case. Charles Manson exhibited these eyes. Chinese face readers call them wolves eyes. Shocked




Posted By: AffirmativeBunny
Date Posted: Jan 02 2014 at 6:26pm
The Hodge twins annoy the heck out of me. They just seem like such meat heads and I don't like the way they talk. They do nothing for me. 


Posted By: Nisha
Date Posted: Jan 02 2014 at 6:29pm
Originally posted by FarraFace FarraFace wrote:

Herpes and incest vibes? I can not! Dead


LOL





Posted By: Sang Froid
Date Posted: Jan 02 2014 at 6:31pm
I could see them being violent.


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 02 2014 at 6:38pm
Originally posted by Iowabred&fed Iowabred&fed wrote:

Originally posted by Nisha Nisha wrote:

@the Hodge twins, you can see the whites in the lower part of their eyes, so I don't trust that. 


Don't know why, but this freaked me the hell out. And I screamed at the computer. LOLLOLConfused Sounds like some devil sh*t. 

LoL 


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Jan 02 2014 at 7:20pm
Got me in the bathroom looking at my eyes now.....only BHM


Posted By: DixieDarlin
Date Posted: Jan 02 2014 at 7:30pm
Originally posted by Random Thoughts Random Thoughts wrote:



LOLLOLLOL


Posted By: BBpants
Date Posted: Jan 02 2014 at 8:08pm
Proud of him Clap Fck what other people think!!


Posted By: newdiva1
Date Posted: Jan 03 2014 at 12:05am
Originally posted by FarraFace FarraFace wrote:

Newdiva raising the shade bar out here and fcukin up the curve for the rest of us.

I see you madame. I sees you.



I'm quite sure I don't know what u mean.







LOL


Posted By: Printer_Ink
Date Posted: Jan 03 2014 at 12:14am
Oh he's gay. I don't believe that he's Bi.

I thinks he's wayyy too defensive about it though .. acts like everyone is against him.


Posted By: bunzaveli
Date Posted: Jan 03 2014 at 12:41am
lol gay look, gay twins, gay lips, and men cant be bi. lawd.


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 03 2014 at 2:23am
Originally posted by Sang Froid Sang Froid wrote:

I could see them being violent.

They can get violent wit me all they want to...good LAWD! Evil Smile


Posted By: jonesable
Date Posted: Jan 03 2014 at 3:52am
This comes as no surprise .
I hate his rants..hate em


Posted By: MsBMW
Date Posted: Jan 03 2014 at 6:31am
can't stand bi's..just be Gay and happy damn...


Posted By: keepgrowing
Date Posted: Jan 03 2014 at 10:48am
the videos been taken down


Posted By: yaya24
Date Posted: Jan 03 2014 at 10:55am
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Got me in the bathroom looking at my eyes now.....only BHM
 
OMG yes.
LOL
 
I passed the non-crazy test... my SO passed too. Thank God.
 
LOL


Posted By: AmiliaCabral
Date Posted: Jan 03 2014 at 10:59am
people believed hes straight...like only into women???????????????



naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 03 2014 at 11:03am
Originally posted by keepgrowing keepgrowing wrote:

the videos been taken down

He retitled it his New Year's Resolution 2014


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Jan 03 2014 at 11:04am
Originally posted by yaya24 yaya24 wrote:

Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Got me in the bathroom looking at my eyes now.....only BHM
 
OMG yes.
LOL
 
I passed the non-crazy test... my SO passed too. Thank God.
 
LOL

My ex has eyes like that and I hate his guts (as much as I can) but tbh he's no worse than most other guys and a lot better than some and he's definitely not violent.


Posted By: BrownQtee
Date Posted: Jan 03 2014 at 11:10am
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Got me in the bathroom looking at my eyes now.....only BHM
lmao I started looking at pics of myself..lawd. No floating irises Cry


Posted By: ShadyLady
Date Posted: Jan 03 2014 at 12:02pm
Kudos...he's gay tho *shrugs*.

I peep how he focused on how good a man loved him, and made him feel better than any woman has.

Only a matter of time...more power to him tho.


Posted By: sweet_n_stuff04
Date Posted: Jan 04 2014 at 2:15pm
I'm happy for him.

I believe that men can be bisexual...hell I believe that most people are bi anyway.


Posted By: eanaj5
Date Posted: Jan 04 2014 at 2:55pm
i thought his dad looked kinda sus in one pic i saw of them together. my gaydar didnt go off for him though


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Jan 04 2014 at 3:21pm
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

This comes as no surprise .
I hate his rants..hate em
lol Guuurl! His dramatic rants are filled with the B word and irritates the fcuk out of me. I stopped watching him because it was always 'Bishes this' and 'dumb bishes' that.



OT: And yeah men can be bi just like women.Shocked


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Jan 04 2014 at 3:24pm
Originally posted by eanaj5 eanaj5 wrote:

i thought his dad looked kinda sus in one pic i saw of them together. my gaydar didnt go off for him though


Its cause his "gay" was ricocheting......LOL


Posted By: Faithfully2002
Date Posted: Jan 04 2014 at 9:06pm
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

good for him



Print Page | Close Window