Print Page | Close Window

Looks to me like Idris is gonna be a daddy again

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=365953
Printed Date: Nov 13 2019 at 6:51pm


Topic: Looks to me like Idris is gonna be a daddy again
Posted By: JoliePoufiasse
Subject: Looks to me like Idris is gonna be a daddy again
Date Posted: Nov 08 2013 at 12:53pm
Although the article does not mention it, she looks clearly pregnant to me. Either that or she has really bad fibroids Confused
 

'Ladies man' Idris Elba dating hair and make-up artist Naiyana Garth

HOLLYWOOD star Idris Elba is no longer single, it's been

Idris Elba is apparently dating Naiyana Garth Idris Elba is apparently dating Naiyana Garth [GETTY]

Women across the world will be gutted to find out that the 41-year-old is dating hair and make-up artist Naiyana Garth, and has been for several months.

The 'Luther' star was pictured cosying up to the brunette earlier this week at the Harper's Bazaar Women of the Year Awards, where Idris picked up the gong for Man of the Year.

According to The Sun, a source said: "They've been together for a few months but it's really ramped up recently. They get on brilliantly and she's a real hit with his family and friends."

Idris Elba, hair and make-up artist, Naiyana Garth, in a relationship, actor, mandela, lutherThe make-up artist is said to get on very well with his family and friends [GETTY]

They've been together for a few months but it's really ramped up recently. They get on brilliantly and she's a real hit with his family and friends.

Source

"Idris is known as a ladies' man but he's really not at all. He'd rather have banter at the bar than spend all night grafting on women. Although he doesn't have to try anyway, women flock to him.

For some reason, as soon as news broke of their romance broke, Naiyana's Twitter feed disappeared from the social networking site while her personal web page, Naiyanamakeuphair.com, is now listed as being 'under construction'.

However, the make-up artist and her actor beau looked more than happy to be seen together at the star-studded bash and at one point Idris even had his arm around her.




Replies:
Posted By: JoliePoufiasse
Date Posted: Nov 08 2013 at 12:55pm
He looks awful here. Don't know what the hell he's wearing...


Posted By: blaquefoxx
Date Posted: Nov 08 2013 at 1:02pm
Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:

never understood his appeal


Posted By: Rumbera
Date Posted: Nov 08 2013 at 1:12pm

A few months and preggo.. yikes

 
no me gusta ...
 


Posted By: blaquefoxx
Date Posted: Nov 08 2013 at 1:14pm
She's a cute gurl though


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 08 2013 at 1:34pm
Hmmmm she is cute. He looks a hot mess in that pic though.


On another note I starting to think that lil tidbit of tea I read about him liking thick ladies is real.


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Nov 08 2013 at 1:36pm
Originally posted by JoliePoufiasse JoliePoufiasse wrote:

He looks awful here. Don't know what the hell he's wearing...
 
Dead Lord have mercy. He does look awful.Dead
 
He is too fine to be dressing and looking like that


Posted By: tropical-punch
Date Posted: Nov 08 2013 at 1:43pm
she's just fat.


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Nov 08 2013 at 1:45pm
Originally posted by tropical-punch tropical-punch wrote:

she's just fat.
 
DeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDeadDead
 
you guysCry


Posted By: Rumbera
Date Posted: Nov 08 2013 at 1:46pm
Isn't she preggo in that pic ?


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Nov 08 2013 at 1:49pm
Originally posted by Rumbera Rumbera wrote:

Isn't she preggo in that pic ?
 
"Although the article does not mention it, she looks clearly pregnant to me. Either that or she has really bad fibroids" Confused


Posted By: thewonderfulwa
Date Posted: Nov 08 2013 at 2:03pm
I guess he finally got his baby


Posted By: BrownQtee
Date Posted: Nov 08 2013 at 2:04pm
Originally posted by blaquefoxx blaquefoxx wrote:

Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:

never understood his appeal
+1


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 08 2013 at 2:42pm
Yeah she is pregnant but I can tell that she is not a skinny woman but more on the thick side. I read something about him on another site that said that he liked the thick ladies. I would consider her thick not fat. It just kind of confirmed rather or not the tea was true.


Posted By: liesnalibis
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:06pm
Yawn...predictable...


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:07pm
Originally posted by blaquefoxx blaquefoxx wrote:

Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:

never understood his appeal
Stern Smile


Posted By: uppitynegroid
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:08pm
Idris is sexy as hell. 


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:08pm
Originally posted by Naturalchick30 Naturalchick30 wrote:

Originally posted by blaquefoxx blaquefoxx wrote:

Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:

never understood his appeal
Stern Smile
 
I raise you Stern SmileStern Smile


Posted By: yaya24
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:09pm
Originally posted by blaquefoxx blaquefoxx wrote:

Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:

never understood his appeal


Posted By: hauteshellbi
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:37pm
he looks like he has boogers in his eye and crust on his mouth in that pic ewwe
 
 
**not really i just think he's ugly


Posted By: Wildfire
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:41pm
He's appealing. She looks preg not 'fat'. She's cute. Good for them.


Posted By: Wildfire
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:43pm
....all the people talmbout they never understood his appeal, if Idris approached them, would drop panties quicker than they could say 'ugly'



......yah buncha bald headed single beeshes



*runs*










LOL


Posted By: HaitianDiva64
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:45pm
what movies is he in?
 
he looks like my uncle jean


Posted By: afrokock
Date Posted: Nov 08 2013 at 3:52pm
Dope coat


Posted By: herwoman
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:17pm
So WHAT he is having a bad day!

Idris is beautiful!!

I'm tired of y'all saying he's not   



Posted By: Butta Cookie
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:20pm
Originally posted by BrownQtee BrownQtee wrote:

Originally posted by blaquefoxx blaquefoxx wrote:

Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:


<FONT size=7>never understood his appeal


+1


+2


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:21pm
yes idris is a fine specimen. i fell in love with him on the wire. then when i saw him in obsessed..........

lawd!!!

my husband smh every time we see him in a movie LOL


Posted By: Butta Cookie
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:23pm
Originally posted by Wildfire Wildfire wrote:

....all the people talmbout they never understood his appeal, if Idris approached ME, I STILL WOULDN'T drop panties! HE STILL 'ugly'








FIXED!


Posted By: keepgrowing
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:23pm
Originally posted by Butta Cookie Butta Cookie wrote:

Originally posted by BrownQtee BrownQtee wrote:

Originally posted by blaquefoxx blaquefoxx wrote:

Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:


<FONT size=7>never understood his appeal


+1


+2

+3


Posted By: herwoman
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:23pm
Originally posted by petiteone29 petiteone29 wrote:

yes idris is a fine specimen. i fell in love with him on the wire. then when i saw him in obsessed..........

lawd!!!

my husband smh every time we see him in a movie LOL
I have to duck everytime he comes on the screen cause I know my partner bout to smack me in the head and tell me to close my mouth lol *drools*


Posted By: nala52808
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:23pm
He looks ROUGH in that picture. But I still like him. Looks better than most of the dudes I interact with everyday. And even if his face does get fuglier and fuglier, I would still sleep with him cuz he look like he knows how to use his dingaling right.


Posted By: hauteshellbi
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:24pm
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

Dope coat
 


Posted By: keepgrowing
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:27pm
I tried hard to see where people were seeing the attractiveness. I looked deep and hard. I stared at his pictures till my eyes bleed and couldn't see the attractiveness. Even in films he is average looking at best.


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:36pm
For me its not his face necessarily. He just has this sexy confident distinguished gentleman grown man swag. And that accent....................whew!


Posted By: Wildfire
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:45pm
Originally posted by petiteone29 petiteone29 wrote:

For me its not his face necessarily. He just has this sexy confident distinguished gentleman grown man swag. And that accent....................whew!


Yep. Im drawn to men who look like Denzel for example....not necessarily pretty in the face, even kinda off-looking in some insatnces,, but who have a general appeal/magnetism, distinguished air going on.


Posted By: Wildfire
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:45pm
Originally posted by CherryBlossom CherryBlossom wrote:

he's dusty and crusty and no imaginary panties will be dropped for him...





LOL


Posted By: patternsandtexture
Date Posted: Nov 08 2013 at 4:54pm
Well, people have different taste and I think his new girlfriend is pretty.


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Nov 08 2013 at 5:09pm
Idris was sexy as all get out but he's aging like an old british man.  


Posted By: Senior Detective
Date Posted: Nov 08 2013 at 5:45pm
Originally posted by HaitianDiva64 HaitianDiva64 wrote:


what movies is he in?
 
he looks like my uncle jean
I thanked 3 ppl itt that I didn't mean to, including u. But I just wanted to say, every Haitian has a Jean or Marie in their family

On LSA u can take ur thx back.
BHM<<<



Posted By: herwoman
Date Posted: Nov 08 2013 at 5:53pm
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

Idris was sexy as all get out but he's aging like an old british man.  
I laughed but cool it


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Nov 08 2013 at 5:56pm
I'd still hit....

She black?


Posted By: nala52808
Date Posted: Nov 08 2013 at 7:13pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

I'd still hit....

She black?

You dont think she looks black? I do. She looks more like the mixed type though.


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 08 2013 at 7:40pm
She looks "regla" black to me.


Posted By: keepgrowing
Date Posted: Nov 08 2013 at 7:51pm
she's looks black. she's pretty.


Posted By: Bored w/Out Me?
Date Posted: Nov 08 2013 at 8:30pm
Idris Idris Idris


pass on that one


Russell Brand whisper in my ear with that British accent, DH would get left...


Posted By: melikey
Date Posted: Nov 08 2013 at 8:56pm
He is not aging well.


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Nov 08 2013 at 11:07pm
She looked black but I wasn't gone give the nod till it was fasho........


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Nov 08 2013 at 11:09pm
Originally posted by Bored w/Out Me? Bored w/Out Me? wrote:

Idris Idris Idris


pass on that one


Russell Brand whisper in my ear with that British accent, DH would get left...
 
DeadCry


Posted By: newdiva1
Date Posted: Nov 09 2013 at 2:32am
Originally posted by petiteone29 petiteone29 wrote:

yes idris is a fine specimen. i fell in love with him on the wire. then when i saw him in obsessed..........

lawd!!!

my husband smh every time we see him in a movie LOL
 
 
girl shid.  My first "damn" was when I saw him in Daddy's little girls.  I hated the movie but only finished it cause he was in it.LOL


Posted By: newdiva1
Date Posted: Nov 09 2013 at 2:34am
Originally posted by nala52808 nala52808 wrote:

He looks ROUGH in that picture. But I still like him. Looks better than most of the dudes I interact with everyday. And even if his face does get fuglier and fuglier, I would still sleep with him cuz he look like he knows how to use his dingaling right.
 
 
as Anthony Marentino tole Charlotte...Ugly sex is hot.LOL


Posted By: DiorShowGirl
Date Posted: Nov 09 2013 at 4:37am
well she's a hair and makeup  artist?  she should have hooked him up with some concealer and got his hair did...


Posted By: nitabug
Date Posted: Nov 09 2013 at 4:58am
Originally posted by blaquefoxx blaquefoxx wrote:

<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif" size="3">She's a cute gurl though
yep...and +1 on not getting hi s appeal


Posted By: alynxx
Date Posted: Nov 09 2013 at 10:13am
She black? Maybe mixed race...Confused

*unfollows Idris on instagram*


Posted By: Tbaby
Date Posted: Nov 09 2013 at 10:18am
Originally posted by tropical-punch tropical-punch wrote:

she's just fat.


that's what I was thinking, too


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Nov 09 2013 at 10:22am
Originally posted by newdiva1 newdiva1 wrote:

Originally posted by petiteone29 petiteone29 wrote:

yes idris is a fine specimen. i fell in love with him on the wire. then when i saw him in obsessed..........

lawd!!!

my husband smh every time we see him in a movie LOL
 
 
girl shid.  My first "damn" was when I saw him in Daddy's little girls.  I hated the movie but only finished it cause he was in it.LOL
YupLOL


Posted By: Gkisses
Date Posted: Nov 09 2013 at 10:25am
Dude looking very Jim Jones dusty in that pic.


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 09 2013 at 10:26am
LOL. Where are y'all seeing a fat person?? She is pregnant. The only things big on her are her boobs.


Posted By: keepgrowing
Date Posted: Nov 09 2013 at 10:30am
"Idris is known as a ladies' man" Confused I'm sure the money and fame helps a lot.

Is referring to a man as a ladies' man the nice way of calling him a ho?


Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 09 2013 at 3:25pm
I give it a year, two tops. Maybe longer if she has a boy. Tongue

She's very young I think. Like 23-24 y.o.



Posted By: newdiva1
Date Posted: Nov 09 2013 at 3:30pm
Idris...what are you doin' man? Like...whut...?  Why u out here giving females these kinds of come ups?  smh.  I guess.


Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 09 2013 at 3:32pm
Originally posted by newdiva1 newdiva1 wrote:

Idris...what are you doin' man? Like...whut...?  Why u out here giving females these kinds of come ups?  smh.  I guess.


Girl...............................


Posted By: Gkisses
Date Posted: Nov 09 2013 at 3:41pm
Men who have children like this with multiple women are disgusting and selfish.


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 09 2013 at 3:47pm
Maybe he is going to marry her. This is his second child I think so he isn't technically a serial baby daddy yet. Im not going to call him trife just yet.


Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 09 2013 at 3:55pm
IDRIS NO! NO! NO! WHY IDRIS WHYYYYYYYYYYYYY???????????? COME ONNNNNNNNNNN! CryCryCryCryCryCryCryCry
 



Luther Rage




LOL


Posted By: briany
Date Posted: Nov 09 2013 at 4:31pm
Originally posted by petiteone29 petiteone29 wrote:

Maybe he is going to marry her. This is his second child I think so he isn't technically a serial baby daddy yet. Im not going to call him trife just yet.




There is another thread that mentions that he was not the father of the other child.


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 09 2013 at 4:34pm
Originally posted by briany briany wrote:

Originally posted by petiteone29 petiteone29 wrote:

Maybe he is going to marry her. This is his second child I think so he isn't technically a serial baby daddy yet. Im not going to call him trife just yet.




There is another thread that mentions that he was not the father of the other child.


Oh ok. Well he gets a pass but he needs to start strapping up.


Posted By: newdiva1
Date Posted: Nov 09 2013 at 4:35pm
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud. 


Posted By: newdiva1
Date Posted: Nov 09 2013 at 4:40pm
So...is the father gone be in the child's life?  She's ...what?  3 or 4 months along? how long she been with Idris?  So they been together a few months.   So she was still smashing her ex (not that there's anything wrong with that) when she met up with Idris.  Had a condom slip up...
 
Idris.....u like bacchanal.


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Nov 09 2013 at 5:23pm
Originally posted by LovesLace LovesLace wrote:

I give it a year, two tops. Maybe longer if she has a boy. Tongue

She's very young I think. Like 23-24 y.o.



Really?

She looks in her mid 30 to late 30s to me

Maybe I need some glasses



Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 09 2013 at 5:34pm
Originally posted by ModelessDiva ModelessDiva wrote:

Originally posted by LovesLace LovesLace wrote:

I give it a year, two tops. Maybe longer if she has a boy. Tongue

She's very young I think. Like 23-24 y.o.



Really?

She looks in her mid 30 to late 30s to me

Maybe I need some glasses


 I may be wrong but if she finished H.S. at 16 y.o. in 2005..............

http://uk.linkedin.com/pub/naiyana-garth/23/652/67




Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Nov 09 2013 at 6:00pm
Y'all will not come at him like this.....his daughter is a teenager.......he didn't pop these kids out back to back......

And we won't even start on the zesty yella and white men y'all like......


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Nov 09 2013 at 6:08pm
the pregnancy topics have been gettin more and more touchy.  cant believe how some people were going in on Vanessa's GROWN ass.


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Nov 09 2013 at 6:54pm
Originally posted by LovesLace LovesLace wrote:

Originally posted by ModelessDiva ModelessDiva wrote:

Originally posted by LovesLace LovesLace wrote:

<font #660066""="" color="">I give it a year, two tops. Maybe longer if she has a boy. Tongue

She's very young I think. Like 23-24 y.o.



Really?

She looks in her mid 30 to late 30s to me

Maybe I need some glasses


 I may be wrong but if she finished H.S. at 16 y.o. in 2005..............

http://uk.linkedin.com/pub/naiyana-garth/23/652/67








Posted By: alynxx
Date Posted: Nov 09 2013 at 8:15pm
Damn y'all found her LinkedIn tho? I swear BHM are detectives...


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Nov 09 2013 at 8:32pm
I ain't even mad.....that man is so sexy to me......old gray and peasy ass hair....looking all sexy in Thor......I was in the movie theater singing like crazy eyes lol


*Hums* .....swirl,swirl......


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Nov 09 2013 at 8:45pm
[QUOTE=mizzsandra00]Y'all will not come at him like this.....his daughter is a teenager.......he didn't pop these kids out back to back......

And we won't even start on the zesty yella and white men y'all like......[/QUOTE]
LOLLOLCryCry


Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 09 2013 at 8:48pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

I ain't even mad.....that man is so sexy to me......old gray and peasy ass hair....looking all sexy in Thor......I was in the movie theater singing like crazy eyes lol


*Hums* .....swirl,swirl......


Yasssssss Lawddddddddddd !!!!!!!!!!!Smile


Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 09 2013 at 9:10pm
I won't post the butt naked sex scene he did on another show but STRINGER BELL!!!!!!!!!!!!!!!!! Big smile

"I'm an XL." Tongue

https://www.youtube.com/watch?v=hrE1sE18U6w









Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Nov 09 2013 at 9:14pm
PM ME.




Posted By: SoutherNtellect
Date Posted: Nov 09 2013 at 9:21pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

I ain't even mad.....that man is so sexy to me......old gray and peasy ass hair....looking all sexy in Thor......I was in the movie theater singing like crazy eyes lol


*Hums* .....swirl,swirl......

i think some of them really are. no way this should be that long


Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 09 2013 at 9:34pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

PM ME.




Check your pm. Girlllllllllllll. Evil Smile LOL


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Nov 09 2013 at 9:39pm
he's always the sexiest dude in any cast...Takers, Losers, etc.

who is considered black Hollywood's Brad Pitt?  as in, the way he was THEE sex symbol, no questions asked...i'd say it used to be Denzel but who is it now?


Posted By: QueenBee
Date Posted: Nov 10 2013 at 2:43am
Good question...the rock dewany Johnson been looking good lately.


Posted By: newdiva1
Date Posted: Nov 10 2013 at 3:15am
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

I ain't even mad.....that man is so sexy to me......old gray and peasy ass hair....looking all sexy in Thor......I was in the movie theater singing like crazy eyes lol


*Hums* .....swirl,swirl......
 
 
Hey...I agree with u.  I loved seeing Idris as a God.LOL


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Nov 10 2013 at 7:15am
Girl when he sat down next to Thor......I had to cross my leg and look away....before Mr00 checked my ass


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Nov 10 2013 at 10:23am
LOL


Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 10 2013 at 8:32pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Girl when he sat down next to Thor......I had to cross my leg and look away....before Mr00 checked my ass


One time I screamed, "SH*T!" when he showed up on the screen. Unhappy

Now I have to wait til DH leaves the room before I stalk his every move online. LOLLOLLOLLOLLOLLOL



Posted By: Xamaycana
Date Posted: Nov 11 2013 at 2:56am
Originally posted by nala52808 nala52808 wrote:

Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

I'd still hit....

She black?

You dont think she looks black? I do. She looks more like the mixed type though.


I read on LSA she is white and Asian( I think Philipino), no black.


Posted By: ModelessDiva
Date Posted: Nov 11 2013 at 3:30am
she's gotta be a least a 1/4 black.....



Posted By: Missvw
Date Posted: Nov 11 2013 at 6:30am
Originally posted by JoliePoufiasse JoliePoufiasse wrote:

He looks awful here. Don't know what the hell he's wearing...
His looking rough in his pictures nowadays


Posted By: patternsandtexture
Date Posted: Nov 11 2013 at 9:55am

Even if she is Filipino there are black filipinos living there. Filipinos are like dominicans mixed with asian, european and black.



Posted By: femmemichelle
Date Posted: Nov 11 2013 at 10:08am
Lol so now being part Filipino is enough to be black now.. Oh.


Posted By: Senior Detective
Date Posted: Nov 11 2013 at 10:13am
Originally posted by femmemichelle femmemichelle wrote:

Lol so now being part Filipino is enough to be black now.. Oh.
LOL smh @ nicca logic.   Especially since they were invaded by spain. Hence why so many of them have Hispanic last names.   Some ppl just want EVERYBODY to be blk


Posted By: Chyna_Li
Date Posted: Nov 11 2013 at 10:14am
AWWW.  congrats to them
idris is cute but im a more mike Ealy type chick


Posted By: patternsandtexture
Date Posted: Nov 11 2013 at 11:21am
Originally posted by Senior Detective Senior Detective wrote:

Originally posted by femmemichelle femmemichelle wrote:

Lol so now being part Filipino is enough to be black now.. Oh.
LOL smh @ nicca logic.   Especially since they were invaded by spain. Hence why so many of them have Hispanic last names.   Some ppl just want EVERYBODY to be blk
 
 
 

 
 
Now, I seen filipinas overseas look like american black women
 
like her and swears she has no black in her.
 
 
Now, African people are on every continent smh.


Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 11 2013 at 11:23am
She's half Thai.


Posted By: patternsandtexture
Date Posted: Nov 11 2013 at 12:03pm
I'm about to buy that coat to take to the nut cracker and symphonies this upcoming winter tho.


Posted By: LovesLace
Date Posted: Nov 11 2013 at 12:29pm
Originally posted by Missvw Missvw wrote:

Originally posted by JoliePoufiasse JoliePoufiasse wrote:

He looks awful here. Don't know what the hell he's wearing...
His looking rough in his pictures nowadays



Hey girlie!

His dad just passed away and Idris just got out of the hospital last week or so, severe asthma attack. He's also been doing the red carpet stuff for Thor 2 and Mandela here and in London flying back and forth so I guess he's extra stressed about now.



Posted By: Wildfire
Date Posted: Nov 11 2013 at 12:36pm
i look like shat when im stressed, so...i can understand that


Posted By: patternsandtexture
Date Posted: Nov 11 2013 at 1:56pm
Originally posted by Fraiche2Death Fraiche2Death wrote:

When BHM starts pulling out the black people all around the globe pics it's time to bounce. LOLLOL
 
 



Print Page | Close Window