Print Page | Close Window

The Tomorrow People. anyone watch this ?

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=365307
Printed Date: Oct 19 2018 at 10:09pm


Topic: The Tomorrow People. anyone watch this ?
Posted By: bunzaveli
Subject: The Tomorrow People. anyone watch this ?
Date Posted: Oct 18 2013 at 11:03am

The Tomorrow People is an American http://en.wikipedia.org/wiki/Science_fiction_on_television" rel="nofollow - science fiction television series developed by http://en.wikipedia.org/wiki/Greg_Berlanti" rel="nofollow - Greg Berlanti , Phil Klemmer and http://en.wikipedia.org/wiki/Julie_Plec" rel="nofollow - Julie Plec that airs on http://en.wikipedia.org/wiki/The_CW" rel="nofollow - The CW during the http://en.wikipedia.org/wiki/2013%E2%80%9314_United_States_network_television_schedule" rel="nofollow - 2013–14 American television season . http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tomorrow_People_%28U.S._TV_series%29#cite_note-1" rel="nofollow - [1] http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tomorrow_People_%28U.S._TV_series%29#cite_note-2" rel="nofollow - [2] http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tomorrow_People_%28U.S._TV_series%29#cite_note-3" rel="nofollow - [3] Based on the original British television series of http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tomorrow_People" rel="nofollow - the same name , the series follows a group of young people who possess powers as the result of human evolution. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tomorrow_People_%28U.S._TV_series%29#cite_note-thefutoncritic-4" rel="nofollow - [4]

The Tomorrow People had its series premiere on October 9, 2013. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tomorrow_People_%28U.S._TV_series%29#cite_note-5" rel="nofollow - [5] It airs on Wednesdays at 9:00 pm Eastern/8:00 pm Central following http://en.wikipedia.org/wiki/Arrow_%28TV_series%29" rel="nofollow - Arrow . http://en.wikipedia.org/wiki/The_Tomorrow_People_%28U.S._TV_series%29#cite_note-6" rel="nofollow - [6]




Replies:
Posted By: Josephuss
Date Posted: Oct 18 2013 at 11:13am
never  heard of it and  dont  wanna watch fake x-men


Posted By: Cocoa
Date Posted: Oct 18 2013 at 11:21am
ShockedOh Snap Joseph?






Welcome back sun! 


Posted By: Josephuss
Date Posted: Oct 18 2013 at 11:25am
thanks


Posted By: HaitianDiva64
Date Posted: Oct 18 2013 at 1:00pm
wait hol up hol up hol up joe sun, that you??


Posted By: Josephuss
Date Posted: Oct 18 2013 at 1:12pm
yup.... unfortunately for us all


Posted By: EasterBell
Date Posted: Oct 18 2013 at 1:14pm
nvm


Posted By: Lilaca
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:22pm
Originally posted by Josephuss Josephuss wrote:

yup.... unfortunately for us all
image


Posted By: newdiva1
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:29pm
bootleg X-Men.


Posted By: Maple Syrup
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:32pm
so it's basically like Heroes


Posted By: tatee
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:33pm
ok that looks watchable...i might check it out.


Posted By: newdiva1
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:35pm
Originally posted by Maple Syrup Maple Syrup wrote:

so it's basically like Heroes
 
 
 
I'm tryna finish up Heroes on Netflix...i'm not sure I like how this is ending.


Posted By: PurplePhase
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:37pm
looks interesting. I recently got hooked on Grimm and this reminds me of that. I'm looking forward to Dracula too.


Posted By: HaitianDiva64
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:46pm
Originally posted by newdiva1 newdiva1 wrote:

Originally posted by Maple Syrup Maple Syrup wrote:

so it's basically like Heroes
 
 
 
I'm tryna finish up Heroes on Netflix...i'm not sure I like how this is ending.
 
nooooooooooo, the last 2 seasons are soooooooooo bad


Posted By: Starrygurl
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:47pm
I watch it so far. I am more interesting in the books though. They also go into space, well one I think.


Posted By: newdiva1
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:54pm
Originally posted by HaitianDiva64 HaitianDiva64 wrote:

Originally posted by newdiva1 newdiva1 wrote:

Originally posted by Maple Syrup Maple Syrup wrote:

so it's basically like Heroes
 
 
 
I'm tryna finish up Heroes on Netflix...i'm not sure I like how this is ending.
 
nooooooooooo, the last 2 seasons are soooooooooo bad
 
 
Haitian...girl i'm struggling.  They really seem to have dropped the ball.  This whole Carnival thing....smh.  Claire kinda sorta being a lesbian (not that there's anything wrong with that) because she's lonely.  Ion....


Posted By: tatee
Date Posted: Oct 18 2013 at 4:56pm
Originally posted by newdiva1 newdiva1 wrote:

Originally posted by HaitianDiva64 HaitianDiva64 wrote:

Originally posted by newdiva1 newdiva1 wrote:

Originally posted by Maple Syrup Maple Syrup wrote:

so it's basically like Heroes
 
 
 
I'm tryna finish up Heroes on Netflix...i'm not sure I like how this is ending.
 
nooooooooooo, the last 2 seasons are soooooooooo bad
 
 
Haitian...girl i'm struggling.  They really seem to have dropped the ball.  This whole Carnival thing....smh.  Claire kinda sorta being a lesbian (not that there's anything wrong with that) because she's lonely.  Ion....


just stop.  that was my favorite show and wished i had stopped after season 2


Posted By: AmyAmyAmy
Date Posted: Oct 18 2013 at 5:02pm
a bit OT but i watched the nick/itv kids version in the 90s.


Posted By: bunzaveli
Date Posted: Feb 09 2014 at 8:42am
you guys are missing a great show Geek


Posted By: tatee
Date Posted: Feb 09 2014 at 8:53am
Originally posted by bunzaveli bunzaveli wrote:

you guys are missing a great show Geek


is it really.  i tried the first ep and it didnt keep my attention.


Posted By: melikey
Date Posted: Feb 09 2014 at 9:57pm
has it gotten better? it was just ok to me. i got up to the point when the uncle was captured. 
i want them to get to the point about his dad. 


Posted By: Lilaca
Date Posted: Feb 10 2014 at 9:03am
As an xmen fan....yes this is bootleg,

But this is a good series. So far...


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Feb 10 2014 at 9:34am
Yep it's decent......



Print Page | Close Window