Print Page | Close Window

Chris Brown Somebody Else [Wth???]

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=362496
Printed Date: Dec 10 2018 at 3:47pm


Topic: Chris Brown Somebody Else [Wth???]
Posted By: Midna
Subject: Chris Brown Somebody Else [Wth???]
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:18pm
What is going on with these male artists? First Ray J, now Chris?? Dead





You already know who that is.




Replies:
Posted By: **Sk!TtLeS B**
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:21pm
bitch Brothas tryna stay relevant, hoping that we still care.


Posted By: Midna
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:22pm
Originally posted by **Sk!TtLeS B** **Sk!TtLeS B** wrote:

bitch Brothas tryna stay relevant, hoping that we still care.


And how you try to portray yourself as some composed playboy in interviews, but you're getting your Drake on in songs about this person you beat and repeatedly dissed?


Posted By: texasmami0117
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:24pm
well damn skittles lol LOL


Posted By: DixieDarlin
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:24pm
I'm not surprised, Chris Brown has always been disrespectful.


Posted By: Omni Harmony
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:25pm
does anyone have the un-exed out pic?  I just wanna be sureStern Smile


Posted By: **Sk!TtLeS B**
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:27pm
Originally posted by Midna Midna wrote:

Originally posted by **Sk!TtLeS B** **Sk!TtLeS B** wrote:

bitch Brothas tryna stay relevant, hoping that we still care.


And how you try to portray yourself as some composed playboy in interviews, but you're getting your Drake on in songs about this person you beat and repeatedly dissed?

Seriously. Girl we know the whole story, you're just embarrassing yourself at this point.  


Posted By: SoutherNtellect
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:28pm
Originally posted by Omni Harmony Omni Harmony wrote:

does anyone have the un-exed out pic?  I just wanna be sureStern Smile

yes. look on her instagram
@badgalriri


Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:34pm
this kinda old

and thats a fan made cover art
lol

he cant make a cover of marios song?

bye



Posted By: AwesomeAries
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:34pm
I never saw this day coming
That you would ever wanna leave me
Baby, you told me no matter what
Your heart would always be for me


and yet we all thought you would never get back together after you punched her in the face



Posted By: ShadyLady
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:35pm
Wasn't he just with Karreuche a lil while ago LMAO?

Child, he don't miss that girl. He just knows ain't nobody checkin for him without her.

That album cover reeks of being pathetic.



Posted By: ShadyLady
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:37pm
Originally posted by Omni Harmony Omni Harmony wrote:

does anyone have the un-exed out pic?  I just wanna be sureStern Smile




Posted By: aurora_sky
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:38pm
Thought that was Mario's song....


Posted By: AshBash89
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:38pm
These dudes are so bit.ch made.


Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:39pm
Originally posted by aurora_sky aurora_sky wrote:

Thought that was Mario's song....


it is
he just did a cover of it
yall this is old




Posted By: Sang Froid
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:40pm
Fans be gettin' nigguhs in trouble.



Posted By: Alias_Avi
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:40pm
What.is.the.song.about???? Someone, please.

*not clicking*


Posted By: ShadyLady
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:42pm
Originally posted by Alias_Avi Alias_Avi wrote:

What.is.the.song.about???? Someone, please.

*not clicking*


You said you'd always love me and be there for me, but you left me.

Boo-hoo, woe is me.


Posted By: dijah.love
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:44pm
Is this his version of We Found Love in a Hopeless place?

Is it retaliation for the drake and riri pic?


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:49pm
Originally posted by Midna Midna wrote:

Originally posted by **Sk!TtLeS B** **Sk!TtLeS B** wrote:

bitch Brothas tryna stay relevant, hoping that we still care.


And how you try to portray yourself as some composed playboy in interviews, but you're getting your Drake on in songs about this person you beat and repeatedly dissed?
This is what abusers do best: try and flip dat script on the victim.Dead




Posted By: aurora_sky
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:51pm
Wow, apparently it was Frank Ocean's song, then Chris Brown and now Mario
Frank Ocean: %20" rel="nofollow - http://en.musicplayon.com/play?v=430158
Mario: %20" rel="nofollow - http://www.youtube.com/watch?v=pqgorUr_uqs


Posted By: SoutherNtellect
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:53pm
never ceases to amaze yall think these negroes are writing their own songs 


Posted By: laceyfront
Date Posted: Jul 22 2013 at 7:59pm
Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

this kinda old

and thats a fan made cover art
lol

he cant make a cover of marios song?

bye



THREAD CLOSED


Posted By: Midna
Date Posted: Jul 22 2013 at 8:17pm
Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

this kinda old

and thats a fan made cover art
lol

he cant make a cover of marios song?

bye


Oh look, a cape


Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jul 22 2013 at 8:32pm
Originally posted by Midna Midna wrote:

Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

this kinda old

and thats a fan made cover art
lol

he cant make a cover of marios song?

bye


Oh look, a cape





Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Jul 22 2013 at 8:35pm
Im tired of both of these damaged negroes........


Posted By: india100
Date Posted: Jul 22 2013 at 9:06pm
Well since the judge revoke his probation , maybe he can look at the picture in his prison cell next month. I bet those male prisoners are taking bets on who will be his lover first .


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jul 22 2013 at 9:09pm
karreuche ain't got nothin on rihanna.  cb probably slapped the shyt out of her a couple times by now.


Posted By: Addicted19034
Date Posted: Jul 22 2013 at 9:11pm
karreuche is cute


Posted By: mizzsandra00
Date Posted: Jul 22 2013 at 9:12pm
Karreuche knows the advantage of a closed mouth and open hands......plus she asian......


Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jul 22 2013 at 9:31pm
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

karreuche ain't got nothin on rihanna.  cb probably slapped the shyt out of her a couple times by now.


no about the slapping comment
and
she looks 10x better without makeup
rih pretty but kae natural >

but rihs body > hers, give her that *shrugs*




Posted By: **Sk!TtLeS B**
Date Posted: Jul 22 2013 at 9:37pm
Girl just stop. Stanning for CB and his life is an automatic fail.


Posted By: Omni Harmony
Date Posted: Jul 22 2013 at 9:39pm
Originally posted by india100 india100 wrote:

Well since the judge provoke his probation , maybe he can look at the picture in his prison cell next month. I bet those male prisoners are taking bets on who will be his lover first .
revoked


Posted By: india100
Date Posted: Jul 22 2013 at 9:45pm
Originally posted by Omni Harmony Omni Harmony wrote:

Originally posted by india100 india100 wrote:

Well since the judge provoke his probation , maybe he can look at the picture in his prison cell next month. I bet those male prisoners are taking bets on who will be his lover first .
revoked
Yes i know how to spell the word . A Typing error i plan to correct before you quoted me . SMH Ermm


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jul 22 2013 at 10:07pm
Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

karreuche ain't got nothin on rihanna.  cb probably slapped the shyt out of her a couple times by now.


no about the slapping comment
and
she looks 10x better without makeup
rih pretty but kae natural >

but rihs body > hers, give her that *shrugs*



why would you choose to give him the benefit of the doubt?

secondly, i don't see how she looks better than rihanna without make up but either way I meant overall, Rihanna won.  She can move on and continue to be the top selling digital artist in the world.  the world, craig.


Posted By: ScorpioLuv
Date Posted: Jul 22 2013 at 10:39pm
That's just funny.


Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jul 22 2013 at 10:45pm
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

karreuche ain't got nothin on rihanna.  cb probably slapped the shyt out of her a couple times by now.


no about the slapping comment
and
she looks 10x better without makeup
rih pretty but kae natural >

but rihs body > hers, give her that *shrugs*



why would you choose to give him the benefit of the doubt?

secondly, i don't see how she looks better than rihanna without make up but either way I meant overall, Rihanna won.  She can move on and continue to be the top selling digital artist in the world.  the world, craig.


apparently she hasnt moved on yet

i want you to staaaaay


Posted By: ScorpioLuv
Date Posted: Jul 22 2013 at 10:46pm
Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

karreuche ain't got nothin on rihanna.  cb probably slapped the shyt out of her a couple times by now.


no about the slapping comment
and
she looks 10x better without makeup
rih pretty but kae natural >

but rihs body > hers, give her that *shrugs*



why would you choose to give him the benefit of the doubt?

secondly, i don't see how she looks better than rihanna without make up but either way I meant overall, Rihanna won.  She can move on and continue to be the top selling digital artist in the world.  the world, craig.


apparently she hasnt moved on yet

i want you to staaaaay
She said she had that written when her and Chris were still together or f*cking in booths singing about cake LOL


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jul 22 2013 at 10:49pm
unapologetic came out last November...hella irrelevant to now.  what else you got?




Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jul 22 2013 at 10:55pm
her shading crew chris and his crew when he mentioned her being on his album
somebodys bitter





Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jul 22 2013 at 10:57pm
or she's tired of being named dropped for his own relevancy.  she was letting him know where he stands without her.






Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jul 22 2013 at 11:03pm
chris dont need her to be relevant

but if thats was the case, she could of kept that private
shes childish af
every time i seen them try to get back together this girl posts any and everything about it

but claims its 'nobodys business'

riiiight
who needs who







Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jul 22 2013 at 11:09pm
she can make the choice to share what she wants and withhold information when she wants though.  it is HER business.

and who needs who???  now, you off that lean and coke just like your boy CB if you think Rihanna NEEDS CB to remain relevant.  do i need to list Rih's credentials?

Rihanna got the voodoo for you bishes, which is why these negros go crazy as hell everytime they get a piece.  got casual sex turning into multi million dollar lawsuits with night club brawls.



Posted By: SoutherNtellect
Date Posted: Jul 22 2013 at 11:28pm
So whatever
I heard he was going to jail. True?


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jul 22 2013 at 11:31pm
i highly doubt it. 


Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jul 22 2013 at 11:35pm




Posted By: **Sk!TtLeS B**
Date Posted: Jul 22 2013 at 11:36pm
Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:


but if thats was the case, she could of kept that private
shes childish af 




Girl, gurl, gerl...you are not stanning for CB while using a summary of his personality to describe other people. Girl.


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Jul 22 2013 at 11:48pm
I think CB could do a line off a table, slap a woman, steal candy from a baby, it be all caught on tape and women would still defend that boy.

'Y'all need to stop hatin' on him. He's a changed man since that video was filmed!'LOL


Posted By: Midna
Date Posted: Jul 23 2013 at 2:18am
Originally posted by **Sk!TtLeS B** **Sk!TtLeS B** wrote:

Girl just stop. Stanning for CB and his life is an automatic fail.



This



Posted By: Midna
Date Posted: Jul 23 2013 at 2:22am
Missunfoolish, I ban thee from this thread

For your crime of defending a woman beater who clearly has not evolved much with his many mistakes, I sentence you to a punishment of receiving an abuse hotline number every time you break this rule and a picture or link of CB's fuckery

http://www.whiteeagleantiques.com/images/GavelAnimated.gif


Posted By: Lady ICE
Date Posted: Jul 23 2013 at 2:45am
Originally posted by missunfoolish missunfoolish wrote:

chris dont need her to be relevant

but if thats was the case, she could of kept that private
shes childish af
every time i seen them try to get back together this girl posts any and everything about it

but claims its 'nobodys business'

riiiight
who needs who





its true tho.


Posted By: Missvw
Date Posted: Jul 23 2013 at 3:01am
Originally posted by SoutherNtellect SoutherNtellect wrote:

never ceases to amaze yall think these negroes are writing their own songs 


Posted By: jonesable
Date Posted: Jul 23 2013 at 8:53am
I thought it was known wonderland and unfoolish are stans.
I agree though at this point Chris doesn't need rih to be relevant. He just needed her to get him back in good graces then dropped her afterward


I'm not gonna assume its that sinister maybe they romantasized the idea of being publicly together again but after the initial high realized that they don't work. But I doubt this is their last rodeo they seem to have high passions for each other


Posted By: missunfoolish
Date Posted: Jul 23 2013 at 11:58am
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

I thought it was known wonderland and unfoolish are stans.
I agree though at this point Chris doesn't need rih to be relevant. He just needed her to get him back in good graces then dropped her afterward


I'm not gonna assume its that sinister maybe they romantasized the idea of being publicly together again but after the initial high realized that they don't work. But I doubt this is their last rodeo they seem to have high passions for each other



agree on the first part

but nah, he's with karrueche now :)





Posted By: bunzaveli
Date Posted: Jul 24 2013 at 5:21pm
song was kinda hot


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Jul 24 2013 at 5:26pm
Chris actually does write songs though.



Print Page | Close Window