Print Page | Close Window

If you could live inside one tv show for a month..

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=353027
Printed Date: Nov 23 2017 at 8:34pm


Topic: If you could live inside one tv show for a month..
Posted By: ms_wonderland
Subject: If you could live inside one tv show for a month..
Date Posted: Jan 06 2013 at 1:52pm
which one would it be?

sort of a spin off from the cosby thread.


my pick:  The Walking Dead





Replies:
Posted By: eanaj5
Date Posted: Jan 06 2013 at 1:54pm
Bad girls club Stern Smile
or Basketball wives


-------------
[IMG]http://i50.tinypic.com/28mflg8.gif%5b/IMG]


Posted By: zolloh
Date Posted: Jan 06 2013 at 1:55pm
Mad Men...but since I'm a Negro, that might not end well for me Disapprove


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 06 2013 at 1:55pm
Originally posted by zolloh zolloh wrote:

Mad Men...but since I'm a Negro, that might not end well for me Disapprove


lol i was going to pick that before remembering i was black...i would need to be Peggy.


Posted By: hauteshellbi
Date Posted: Jan 06 2013 at 1:55pm
Breaking bad working as Saul's assistant

-------------
Men fake a relationship to get a nut, Women fake a nut to get a relationship- himayn10ence


Posted By: Marmonette
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:00pm
Arthur, so that I could live in Elwood city and be best friends with Muffy.


-------------
heyyyyyyyy


Posted By: BaileyAlexandria
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:02pm
Scandal! 

Olivia Pope all day.


-------------
Sometimes the cup you bear is not easy, but in your suffering God is going to get the glory.


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:03pm
Fresh Prince.

-------------


Posted By: PRnena
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:04pm
The office

-------------
I keep forgetting everyone on BHM is a 10 with a faithful man and nothing but designer in their closet.

11 months since BC- 1/24/12

( I use BHM on my phone guys)


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:05pm
Originally posted by Positive K Positive K wrote:

What do u mean by live?


you have to live, eat, sleep, shyt within their world.  you can be in the cast or just in the premise of whatever world they live in.


Posted By: nycdiva357
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:06pm
SATC.



-------------
He follows what I'm saying.. I aint gotta twitter shyt.


Posted By: *Belle*Femme*
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:31pm
Originally posted by nycdiva357 nycdiva357 wrote:

SATC.

damn you i was coming in here to post this. And honestly i wouldn't live in the tv show. I found that show so boring. I however loved the movies.

-------------
My mind explodes


Posted By: stardaqueenb23
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:33pm
Originally posted by nycdiva357 nycdiva357 wrote:

SATC.



+1
Runners up= Fresh Prince or Scandal


Posted By: nycdiva357
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:35pm
number two for me would probably be saved by the bell.

just so i could punch Zack morris in the head.

for making me believe my HS experience would be like thatCry


-------------
He follows what I'm saying.. I aint gotta twitter shyt.


Posted By: Babydoll9163
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:36pm
True Blood or Supernatural

-------------
Stupid ppl are like a unicorn. They too do not exist. They are just liberated... liberated from knowledge. -nycdiva


Posted By: afrokock
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:43pm
homeland

out all night

walking dead

-------------
I just can't stand the negro british midget. He brings out the worst in me.....

...
I sometimes think AfroK is gay and either doesn't know it or won't admit to it..


Posted By: TokyoRose
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:48pm
Fringe, Grimm or The Walking Dead

-------------
When common sense fails, assume I am taking the piss and being sarcastic.
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for dinner.


Posted By: coconess
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:49pm
Hmm..
Real housewives of beverly hills, Alias, Or maybe gossip girl. But I've only seen like the first 6 or so episodes


Posted By: oh_so_moody
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:50pm
Originally posted by nycdiva357 nycdiva357 wrote:

SATC.





Or The Game

Or Nashville.

-------------
She hurt feelings, she break hearts
She stay quiet, she play smart
She take pride, in going out
Getting hollered at, and saying nah....


Posted By: Bored w/Out Me?
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:51pm
Dexter or the Big C


Posted By: mrshairdo
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:55pm
Scandal as Liv

-------------
Y'all should be calling white ppl "Mizungus". Get into the movement!!


Posted By: Lite Brite
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:56pm
The original 90210. I totally would have stolen David from Donna and then been her best friend and helped her pass that test. Then I would start smashin Dylan, but after he got strung out on heroin, married Brandon




Posted By: mrshairdo
Date Posted: Jan 06 2013 at 2:57pm
And yes SATC

-------------
Y'all should be calling white ppl "Mizungus". Get into the movement!!


Posted By: sweet_n_stuff04
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:00pm
Originally posted by hauteshellbi hauteshellbi wrote:

Breaking bad working as Saul's assistant


i would work in Gus`s lab . i wouldn't be stupid about it though. i wouldnt work with Jesse or Walt. I'd work with the friendly guy and go about my merry way

-------------
(√-1) (2^3) (Σ ) (π)...and it was good!

Fact: If you eat something and nobody sees you eat it - it has no calories.


Posted By: Sleek
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:00pm

Dynasty

love me some ALEXIS CARRINGTON
 



-------------


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:02pm
Originally posted by sweet_n_stuff04 sweet_n_stuff04 wrote:

Originally posted by hauteshellbi hauteshellbi wrote:

Breaking bad working as Saul's assistant


i would work in Gus`s lab . i wouldn't be stupid about it though. i wouldnt work with Jesse or Walt. I'd work with the friendly guy and go about my merry way


id want to be jesse's girl.  he needs love.  i want to save him.  hes sexy without the baggy clothes and south pole.


Posted By: Lady ICE
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:06pm
family matters/saved by the bell (so lisa wasnt the only blk girl)

...something where no one was really hurt and feelings healed instantly lol


-------------


Posted By: JasonWllms55
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:09pm
Martin or Dawson's Creek. i know they are polar opposites but still. lol 

-------------
#BEDROOMBULLY


Posted By: maysay1
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:11pm
Eureka
Charmed
Pride & Prejudice (the bbc miniseries)



Posted By: sweet_n_stuff04
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:25pm
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:


Originally posted by sweet_n_stuff04 sweet_n_stuff04 wrote:

Originally posted by hauteshellbi hauteshellbi wrote:

Breaking bad working as Saul's assistant


i would work in Gus`s lab . i wouldn't be stupid about it though. i wouldnt work with Jesse or Walt. I'd work with the friendly guy and go about my merry way


id want to be jesse's girl.  he needs love.  i want to save him.  hes sexy without the baggy clothes and south pole.


Malibus most wannabe eminem is cute, but i couldnt be with a whiny meth head. the cousins are cute though...and so is victor    

-------------
(√-1) (2^3) (Σ ) (π)...and it was good!

Fact: If you eat something and nobody sees you eat it - it has no calories.


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:28pm
Originally posted by JasonWllms55 JasonWllms55 wrote:

Martin or Dawson's Creek. i know they are polar opposites but still. lol 
+1 Martin


-------------


Posted By: Ashxoxo
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:58pm
1. Living Single
2. Gossip Girl
3. That's So Raven LOL
4. The Boondocks
5. The Proud Family



-------------
Never a flaw.
Never before have you seen such magnificence in a Black princess.


Posted By: gabi03
Date Posted: Jan 06 2013 at 3:59pm
Big bang theory. I'd love to be a scientist working in a university
making nerdy jokes all day.

SATC just for the clothes and the lifestyle. Black dynamite, boondocks, living single, fresh prince, would be kinda cool too.


Posted By: tatee
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:00pm
Originally posted by Sleek Sleek wrote:

Dynasty

love me some ALEXIS CARRINGTON
 


but how you gonna be in they family tho'LOL


Posted By: tatee
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:02pm
Originally posted by Bored w/Out Me? Bored w/Out Me? wrote:

Dexter or the Big C

you know you gonna end up dead, right?LOL



Posted By: nimkola
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:05pm
Futurama or Sunset Beach


Posted By: EPITOME
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:09pm
true blood

-------------
I'm from The Wishanicca Woods boo-Dreamz

If you are or have ever been a member of BHM, you are inherently a hoodrat.B


Posted By: Bored w/Out Me?
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:10pm
Originally posted by tatee tatee wrote:


Originally posted by Bored w/Out Me? Bored w/Out Me? wrote:

Dexter or the Big C

you know you gonna end up dead, right?LOL




Yeah I didn't even think about that...Minorities don't do to well on that Series!


Posted By: BBpants
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:13pm
Does anime count??? Cuz my first pick will always be dragon ball z lol

-------------
yo


Posted By: Lady ICE
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:16pm
lol inuyasha!

-------------


Posted By: femmefatale85
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:18pm
real housewives of beverly hills...i would be lisa vanderpump's child 


Posted By: Jess
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:20pm
Grey's Anatomy.Embarrassed

-------------


Posted By: BBpants
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:39pm
Originally posted by Lady ICE Lady ICE wrote:

lol inuyasha!


Yesss Inuyasha!! so I can touch his doggie ears LOL


-------------
yo


Posted By: Addicted19034
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:42pm


Pretty little liars si I can kick A's ass


Posted By: onesoulsistah
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:49pm
NOAH's Arc. I'm straight. But Noah is my bff. In my head



Posted By: miamiu27
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:50pm
Supernatural

-------------
I don't have time to complain. Take off your bedroom slippers put on your marching shoes! Shake it off, Stop complaining, Stop grumbling, Stop Crying and We are gonna Press On, We got Work to Do!!


Posted By: iSMILE13
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:55pm
Clueless

-------------
Be humble or get him humbled

Ignore typos...autocorrect won't let me be great


Posted By: Flowing-Ice
Date Posted: Jan 06 2013 at 4:56pm
General Hospital.
if its a month, i want my money's worth of drama! 


-------------
And Jean Paul Gaultier and a Hermes bag and four inch tips made of ostrich ;Sharp enough to slit your wrists her lips spread gossip ;Won't say sorry when she offends


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 06 2013 at 5:02pm
none of y'all sissies are up for AHS Asylum??


Posted By: femmefatale85
Date Posted: Jan 06 2013 at 5:06pm
hell no...them Brothas crazy


Posted By: blaquefoxx
Date Posted: Jan 06 2013 at 5:07pm
Boondocks- So I can SMH at the negroes along with Huey
General Hospital- So I can slap chicks who I find annoying
Spartacus- Embarrassed


-------------


Posted By: petiteone29
Date Posted: Jan 06 2013 at 5:29pm
The Office or A Different World or Braxton family value so i can tell tamar to shet up!

Oooh i would love to be on Bobby flay showdown or any of my favorite cooking shows so i could eat all the food.


Posted By: Harmonii
Date Posted: Jan 06 2013 at 6:14pm
The walking dead
Fringe
Revolution

When it was still on V
And the one with Blair underwood and the aliens. Forgot the name


Posted By: Harmonii
Date Posted: Jan 06 2013 at 6:15pm
Originally posted by iSMILE13 iSMILE13 wrote:

Clueless


Yes


Posted By: sugabanana
Date Posted: Jan 06 2013 at 6:39pm
Different world
Silver spoons
Punkie brewster
Degrassi junior high
Seasame street
Kardashians



-------------
Russell hired me to police those who STAR these non-sensical threads!!!He said I should feel free to point them out!!


Posted By: jonesable
Date Posted: Jan 06 2013 at 6:41pm
Bobs burgers.

I'd liked to be animated and chill with the kids

-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Jan 06 2013 at 6:43pm
Twilight Zone
Magic School Bus

Going old school lol


-------------
<--Classy & Educated O.

"You're telling us your beefing with your bf's mother over $1 ice cream like it was blood diamonds." RickyR



Posted By: Sleek
Date Posted: Jan 06 2013 at 6:52pm
Originally posted by tatee tatee wrote:


Originally posted by Sleek Sleek wrote:

Dynasty



love me some ALEXIS CARRINGTON
 


but how you gonna be in they family tho'LOL
Y none other than the great Dominique Deveruex

-------------


Posted By: Marmonette
Date Posted: Jan 06 2013 at 7:02pm
oh my gosh  how can I forget wanting to be on the Golden Girls.
 
I was just thinking about this yesterday.
 
I want to sit out on the lanai while eating cheesecake and catch up on Blanche's life.


-------------
heyyyyyyyy


Posted By: jayjaynonie
Date Posted: Jan 06 2013 at 7:05pm
umm scandal, lost girl or true blood. 


Posted By: Gkisses
Date Posted: Jan 06 2013 at 7:45pm
Lifestyles of the Rich and Famous


-------------


Posted By: khivey
Date Posted: Jan 06 2013 at 8:05pm
I don't watch TV shows now, but I had always wanted to be on Friends. 

-------------
Hair Type:3c/4a
Hair Length:SBL
“The approval of others often forms an essential part of our capacity to think we are right.”


Posted By: creole booty
Date Posted: Jan 06 2013 at 8:06pm
Fresh prince

-------------
i lost all my baby weight: )


Posted By: Nisha
Date Posted: Jan 06 2013 at 8:28pm
Misfits, season one only, to be close to Nathan and Simon.
 
 


-------------


Posted By: Nisha
Date Posted: Jan 06 2013 at 8:36pm
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

none of y'all sissies are up for AHS Asylum??
Yeah sure. Approve
 
AHS Asylum reminds me of a place I used to work at anyway. ShockedWink
 
I'd like to be the one to kill Dr. Threadson, but something tells me that priviledge belongs to his baby's mama. LOL


-------------


Posted By: PurplePhase
Date Posted: Jan 06 2013 at 8:51pm
Bewitched as Serena (a black version tho)

-------------


PEACE


Posted By: Lite Brite
Date Posted: Jan 06 2013 at 8:56pm
Originally posted by Flowing-Ice Flowing-Ice wrote:

General Hospital.
if its a month, i want my money's worth of drama! 


LOL I almost picked this  too. I wanna get with Jason..


Posted By: babyk94
Date Posted: Jan 06 2013 at 8:59pm
probably A Different World, One on One, or Moesha lol


Posted By: newdiva1
Date Posted: Jan 06 2013 at 9:56pm
live inside as a character or as myself but in this TV show's reality? 
 
 
 
as a grown woman i'd live in "Charmed".  I'd be the one black witch who survives.
 
as a teen......"My so called Life".


-------------
Chris and Koochie split! - Mrshairdo

Sometimes when sh*t happens...you say fucc - Cyndi Lauper

let's look death in the face and say "whatever man". -Hurley.


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 06 2013 at 9:59pm
Originally posted by newdiva1 newdiva1 wrote:

live inside as a character or as myself but in this TV show's reality? 
 
 
 
as a grown woman i'd live in "Charmed".  I'd be the one black witch who survives.
 
as a teen......"My so called Life".


LOL  i have the dvd box set of "My So Called Life" even though there's less than 20 episodes.  it felt like so many more back in the day.  i would bang the fk out of Jordan Catalano.  Angela was actin up.


Posted By: newdiva1
Date Posted: Jan 06 2013 at 10:16pm
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

Originally posted by newdiva1 newdiva1 wrote:

live inside as a character or as myself but in this TV show's reality? 
 
 
 
as a grown woman i'd live in "Charmed".  I'd be the one black witch who survives.
 
as a teen......"My so called Life".


LOL  i have the dvd box set of "My So Called Life" even though there's less than 20 episodes.  it felt like so many more back in the day.  i would bang the fk out of Jordan Catalano.  Angela was actin up.
 
 
 
As do I.  Yeah....girl I'da sexed Jordan too.   I remember watching that show...when I first clapped eyes on Jordan I thought  "Damn!  who is that hottie in the flannel?"
 
He was all the girls could talk about at school the next day.LOL


-------------
Chris and Koochie split! - Mrshairdo

Sometimes when sh*t happens...you say fucc - Cyndi Lauper

let's look death in the face and say "whatever man". -Hurley.


Posted By: 510QUEEN
Date Posted: Jan 06 2013 at 10:34pm
Girlfriends

-------------


Posted By: James Avery
Date Posted: Jan 07 2013 at 8:32am
bad girls club

-------------
God bless




Posted By: dijah.love
Date Posted: Jan 07 2013 at 8:51am
The Cosby Show

Basketball Wives.


Posted By: soarlikecruz
Date Posted: Jan 07 2013 at 8:59am
Side eying y'all who said the Walking Dead... When ya'll get ate up  don't come back here crying talking about you've got a chuck of your torso missing lol


Ugly Betty
cosby show
living single


Posted By: Prazol60
Date Posted: Jan 07 2013 at 9:24am
Futur-freakin-rama blast me off into space even if it is working for a third rate UPS.


-------------


Posted By: tatee
Date Posted: Jan 07 2013 at 9:46am
Originally posted by Sleek Sleek wrote:

Originally posted by tatee tatee wrote:


Originally posted by Sleek Sleek wrote:

Dynasty



love me some ALEXIS CARRINGTON
 


but how you gonna be in they family tho'LOL
Y none other than the great Dominique Deveruex

thats riiiightLOL


Posted By: Dapheny
Date Posted: Jan 10 2013 at 3:42pm
Three's Company.....or nah?


Posted By: Random Thoughts
Date Posted: Jan 10 2013 at 3:45pm
Dragon Ball Z, assuming I could learn to use my ki. 


Posted By: SimplyPut
Date Posted: Jan 10 2013 at 4:13pm
Different World if I was in college
 
Sister to Sister in High School
 
Sex in the City if I'm middle aged
 
Girlfriends if I'm fresh out of college


Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Jan 10 2013 at 4:17pm
Girlfriends & Living Single

-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: bebe88
Date Posted: Jan 10 2013 at 4:55pm
Keeping up w the Kardashians

-------------
http://www.youtube.com/user/BrittaneyRachel


Posted By: Ladybird0724
Date Posted: Jan 10 2013 at 4:59pm
Misfits, but only before simon died
Powerpuff girls
Hey Arnold
xmen



-------------
It is said it takes seven years
to grow completely new skin cells.
To think, this year I will grow
into a body you never will
have touched.
— Brett Elizabeth Jenkins


Posted By: JasmineE02
Date Posted: Jan 10 2013 at 5:04pm
Doctor Who. 


Posted By: cvzx
Date Posted: Jan 10 2013 at 8:24pm
Living Single
Moesha
Different World
Twilight Zone
Single Ladies
For Better or Worse
Lets Stay Together
Cosby



Posted By: cvzx
Date Posted: Jan 10 2013 at 8:30pm
1st double post of the year


Posted By: Prtybrwneye_z
Date Posted: Jan 10 2013 at 8:34pm
Cosby
Different world
Scandal


Posted By: Untitled_Diva
Date Posted: Jan 10 2013 at 8:38pm
Vampire Diaries
Pretty Little Liars
Hart of Dixie
Buffy the Vampire Slayer
The OC


Posted By: PeacefulOne
Date Posted: Jan 10 2013 at 8:47pm
Star Trek!  That would be my 1st choice!
Eureka  or  Warehouse 13 are close seconds . . .


Posted By: aNgElIc*SoUl
Date Posted: Jan 10 2013 at 11:07pm
I can't choose just one lol.

Sister, Sister
Moesha
Girlfriends
Cosby Show
A Different World
Fresh Prince
Family Matters
That's all I got for now.

I'm currently living in "The Game".......that's all I will say about that.


-------------
I was here...
I lived, I loved
I was here...
I did, I've done, everything that I wanted
And it was more than I thought it would be
I will leave my mark so everyone will know
I was here...





Print Page | Close Window