Print Page | Close Window

wig with bangs

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=352945
Printed Date: Nov 16 2018 at 3:30am


Topic: wig with bangs
Posted By: Y.Gun
Subject: wig with bangs
Date Posted: Jan 04 2013 at 3:50pm
need one asap, human hair or not no rpg please. wig sites, ebay, aliexpress or whatever. I would post this in the wigs section but yall know that place gets zero traffic
i wanna go natura maynnee



Replies:
Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 04 2013 at 3:54pm
I think I remember you cutting it all off a couple yrs ago. You gonna do a big chop again?


Posted By: iGotSunshine
Date Posted: Jan 04 2013 at 3:56pm
man i saw the coldest wig on facebook a few weeks ago 

let me see if i saved the photo. 




-------------
“Don't be in a hurry to condemn because he doesn't do what you do or think as you think or as fast. There was a time when you didn't know what you know today.”
― Malcolm X


Posted By: iGotSunshine
Date Posted: Jan 04 2013 at 3:59pm
nvm lmao 

-------------
“Don't be in a hurry to condemn because he doesn't do what you do or think as you think or as fast. There was a time when you didn't know what you know today.”
― Malcolm X


Posted By: RoxieDream
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:02pm
Ohhhhh!!! 

-------------
<< Swerve >>


Posted By: Y.Gun
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:04pm
Originally posted by ms_wonderland ms_wonderland wrote:

I think I remember you cutting it all off a couple yrs ago. You gonna do a big chop again?
this will be my 4th time. good lord.


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:05pm
Originally posted by iGotSunshine iGotSunshine wrote:



specs: Filipino Wavy by cacouturehair.com 
made by Adrianne of cacouturehair.com

Nice!


Posted By: iSMILE13
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:05pm
Originally posted by iGotSunshine iGotSunshine wrote:







specs: Filipino Wavy by cacouturehair.com 
made by Adrianne of cacouturehair.com



Don't do it ...please don't do it

-------------
Be humble or get him humbled

Ignore typos...autocorrect won't let me be great


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:06pm
Platinum wigs sells units with bangs


Posted By: PRnena
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:06pm
IGotSunshine. Gurllllll. !

-------------
I keep forgetting everyone on BHM is a 10 with a faithful man and nothing but designer in their closet.

11 months since BC- 1/24/12

( I use BHM on my phone guys)


Posted By: iGotSunshine
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:06pm
iSmile did she f you up? 

PR what's the deal with her lol 
 



-------------
“Don't be in a hurry to condemn because he doesn't do what you do or think as you think or as fast. There was a time when you didn't know what you know today.”
― Malcolm X


Posted By: Y.Gun
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:15pm
them bangs soo damn long


Posted By: laceyfront
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:19pm

That wig look a hot damn mess.



Posted By: iGotSunshine
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:20pm
Originally posted by laceyfront laceyfront wrote:

That wig look a hot damn mess.

 
LOL
i thought it was pretty 
welp i dont wear wigs so i'll stay in my lil lane 

why no RPG show? 


-------------
“Don't be in a hurry to condemn because he doesn't do what you do or think as you think or as fast. There was a time when you didn't know what you know today.”
― Malcolm X


Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:24pm
I got the bangs from rpg show. It was going to be t last attempt at lace wigs bc I never get it to look good enough to go in public any other way. Anyway, I didn't like it. I guess my head is not made for lfS.


Posted By: Y.Gun
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:31pm
what you do with that wig gurl?



Posted By: ms_wonderland
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:44pm
I started experimenting with it and now it probably looks closer to a mullet hair ball. What a waste.


Posted By: PRnena
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:46pm
I think the wig is pretty. I see the potential.   I'd rather have the bangs too long than too short. Scissors were made for a reason. That wig aint set in stone lol. It seems like an easy PS

-------------
I keep forgetting everyone on BHM is a 10 with a faithful man and nothing but designer in their closet.

11 months since BC- 1/24/12

( I use BHM on my phone guys)


Posted By: lovelife
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:50pm
i love long bangs (those are too long but still) Cry when i get a wig, i want one like that. 

-------------
http://www.myfitnesspal.com/weight-loss-ticker" rel="nofollow">


Posted By: coconess
Date Posted: Jan 04 2013 at 4:52pm
lol@ filipino 




Posted By: 510QUEEN
Date Posted: Jan 04 2013 at 5:09pm
Don't do it Celie

-------------


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Jan 04 2013 at 5:30pm
Originally posted by coconess coconess wrote:

lol@ filipino 


 
LOL


-------------


Posted By: cvzx
Date Posted: Jan 04 2013 at 5:48pm
I want one too! I'm hesitant about rpg as well that is to much money...for a wig that's not a custom (for me at least )


Posted By: iSMILE13
Date Posted: Jan 04 2013 at 7:03pm
Ummmmm let's just say that a lot of drama went down with the wig maker (people in the BW fb group know what I'm talking about). Dreams called the wigs "special" lol

What you see is NOT what you get. That's all I will say

-------------
Be humble or get him humbled

Ignore typos...autocorrect won't let me be great


Posted By: iGotSunshine
Date Posted: Jan 04 2013 at 7:45pm
Originally posted by iSMILE13 iSMILE13 wrote:

Ummmmm let's just say that a lot of drama went down with the wig maker (people in the BW fb group know what I'm talking about). Dreams called the wigs "special" lol

What you see is NOT what you get. That's all I will say

yooo!!! 
that sh*t is hit 
omg omg 

let me delete my post lol


-------------
“Don't be in a hurry to condemn because he doesn't do what you do or think as you think or as fast. There was a time when you didn't know what you know today.”
― Malcolm X


Posted By: newdiva1
Date Posted: Jan 04 2013 at 9:50pm
U want a regular human hair wig with bangs?  I bought one from samsbeauty on a lark that actually turned out to be pretty.  I can't seem to pull up a pic so here's the link.  It's not real thick with hair...it's a believable density. 
http://www.samsbeauty.com/human-hair-wig-urban-beauty-bailey-g-HWB313.html" rel="nofollow - http://www.samsbeauty.com/human-hair-wig-urban-beauty-bailey-g-HWB313.html


-------------
Chris and Koochie split! - Mrshairdo

Sometimes when sh*t happens...you say fucc - Cyndi Lauper

let's look death in the face and say "whatever man". -Hurley.



Print Page | Close Window