Print Page | Close Window

nsfw: for bunnyah, this is my cousin carl

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=352296
Printed Date: Dec 16 2018 at 6:35am


Topic: nsfw: for bunnyah, this is my cousin carl
Posted By: SoutherNtellect
Subject: nsfw: for bunnyah, this is my cousin carl
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:05pm

http://mageofkokoro.tumblr.com/post/38107154546/this-is-my-cousin-carl-hes-22-years-old-and" rel="nofollow - mageofkokoro :

This is my cousin Carl. 

He’s 22 years old and has hated every minute of his life. 

Ever since he was born he has suffered from a condition called gallinaceo piscis sanctus futuo disorder.

When he was younger my aunt and uncle had to take him out of school as his peers would constantly bully and harass him calling him hurtful names such as “chicken-fish”.

Yesterday, Carl attempted to take his own life. He threw himself in the oven. If it weren’t for the fact that it had been busted for a few days now, he’d probably be gone right now.

If you could possibly reblog and/or like this post, and share his beautiful appearance to your followers I would really appreciate it. A few days from now I hope to show this post to Carl in hopes that it would bring a smile to his usually gloomy face.


dont ban me bro!
 




Replies:
Posted By: Alias_Avi
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:07pm
Too bad he didn't believe in Jesus, now he's swimming with the fishes smh


Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:08pm
the hell???LOLLOLLOLLOL

-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: 313chick
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:08pm
LOLCry

-------------


Posted By: EPITOME
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:08pm
?

-------------
I'm from The Wishanicca Woods boo-Dreamz

If you are or have ever been a member of BHM, you are inherently a hoodrat.B


Posted By: BBpants
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:09pm
lmao wow 

-------------
yo


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:09pm
WTF is that video?! I just saw the still and hit X.




-------------
<--Classy & Educated O.

"You're telling us your beefing with your bf's mother over $1 ice cream like it was blood diamonds." RickyR



Posted By: Brownsugar1
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:09pm
oh my

-------------

When there is no enemy within,
the enemies outside cannot hurt you.


Posted By: lexis83
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:10pm
Originally posted by Alias_Avi Alias_Avi wrote:

Too bad he didn't believe in Jesus, now he's swimming with the fishes smh




Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:10pm
since we on chickens......
 


-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: BBpants
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:11pm
That lil boy is sick.......I hope they didn't eat those chickens after he had sex with them Sick


-------------
yo


Posted By: Lady ICE
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:12pm
Cry

-------------


Posted By: SoutherNtellect
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:22pm
Originally posted by SamoneLenior SamoneLenior wrote:


I remember when I posted a video of a naked man having sex with a chicken....I am surprised I didn't get banned



edits Stern Smile


Posted By: dreamz
Date Posted: Dec 18 2012 at 12:11am
what in the actual fukc........

-------------
specs: handmade 8" kinky curly upart wig. wefts purchased from http://www.kinkycurlyyaki.com


Posted By: ladyfreak
Date Posted: Dec 18 2012 at 12:46am
I'm only eating locally raised chickens for now on

-------------
What you don't know WILL hurt you!!
Knowledge really is power!!


Posted By: ImThatDiva
Date Posted: Dec 18 2012 at 12:53am
LOL


-------------
Mrs.ImThatModdlessDiva
TWERKIN' MY WAY DOWNTOWN
CARS DRIVE PAST
DRIVERS CRASH AND I'M LOWDOWN
-Midna


Posted By: ImThatDiva
Date Posted: Dec 18 2012 at 12:59am
OMFGosh... People are really disgusting SickDead

-------------
Mrs.ImThatModdlessDiva
TWERKIN' MY WAY DOWNTOWN
CARS DRIVE PAST
DRIVERS CRASH AND I'M LOWDOWN
-Midna


Posted By: Prazol60
Date Posted: Dec 18 2012 at 4:06am
WTF? LOL


Posted By: JamCaygirl
Date Posted: Dec 18 2012 at 6:51am
wtf?

-------------
Out of many, one people.....
Happy 50th JAMAICA!


Posted By: tatee
Date Posted: Dec 18 2012 at 7:42am
every damn one of yah including myself LOL 


Posted By: Babydoll9163
Date Posted: Dec 18 2012 at 11:01am
I don't understand what is going on in here...

*backs slowly out of thread*


-------------
Stupid ppl are like a unicorn. They too do not exist. They are just liberated... liberated from knowledge. -nycdiva


Posted By: juniordetective
Date Posted: Dec 18 2012 at 11:23am
Alrighty then...


-------------
So now we got signatures....(4/13/2011)




Print Page | Close Window