Print Page | Close Window

Mafia: Santas Revenge

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=352293
Printed Date: Sep 21 2017 at 10:28pm


Topic: Mafia: Santas Revenge
Posted By: _ConcreteRose_
Subject: Mafia: Santas Revenge
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:45pm

The whole world has been naughty and Santa’s just about had it with you guys. Not only is he not sending presents, he’s sending his elves to take out a whole town. These elves look just like people; they live among you, secretly plotting at night which person to get next. It is your job to find these evil elves and get them before they get you. And so it begins… Christmas 2012 Mafia: Santa’s revenge…

Lol I just wanted a themed mafia. We can still say townies and mafia if you would prefer. The mods will be me and CamiK.

Before you sign up to play, I want to warn you that the game seems to wear people out. Play with caution. Now that that’s out the way, this game will have 20 spots, 4 mafia, and 2 extra roles. The roles will be cop and doctor. It starts tomorrow Tuesday the 18th at noon with the mafia killing first. It will be in 6 hour installments (so it’s fast), and unfortunately mafia/special roles will get the bad times because there are less of you.  Here is the clock we will go by. It's on eastern standard time: http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=179" rel="nofollow - http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=179 If anyone (especially special roles) has any issues with timing please pm me. If you have read all the instructions repeat this twice in a post: “Don’t miss a vote and don’t post at night.” Any questions concerns comments feel free to pm me.


Mafia: 12noon-6pm
  12midnight-6 am  (night)

Townies: 6am-12noon
     6pm -12midnight  (day)

Here are the instructions for those of you that need a refresher: http://cataldo.freeshell.org/mafia/mafiascum04.swf" rel="nofollow - http://cataldo.freeshell.org/mafia/mafiascum04.swf

 

  • Votes will be in this form: Vote:ConcreteRose just so it's easy for me to tally
  • If you miss 2 votes you are out of the game
  • No posting at Night
  • You are allowed to change your vote: but please don't edit. Make another post staying Vote: Change from ConcreteRose to PosterXYZ
  • If I send you a PM you are Mafia (and I will tell you who the other Mafia is). If you don't get a PM by the start of the game you are a civilian
  • No posting PM's
  • Once you are dead you can no longer scheme. 
  • Since most of the players are from east coast of USA, we will be working on that time zone. If you have any objections to that, tell me and I will see if I can figure something else out.
  • Follow the game rules posted in the link.
  • If you guys don’t follow the rules, your townie vote will not count for that day.
  • Have fun!



Replies:
Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:47pm
Player list:

  1.   Jones
  2.   Sang
  3.   Babydoll
  4.   SamoneLenoir
  5.   Noneyons
  6.   AshBash
  7.   Flowing-Ice
  8.   Eanaj
  9.   gabi03
  10.   LoveLife
  11.   Brownsugar01
  12.   F8dagrate
  13.   SpokenWord
  14.   Sugabanana
  15.   Coconess
  16.   K_Camille
  17.   JamCaygirl
  18.   HatianDiva64
  19.   ImThatDiva
  20.   PositiveK
  21.   Ms_Wonderland
  22.   ThoughtCouture 
  23.   Freedom76
  24.   wts-rly-good


Posted By: CamiK
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:47pm
Cool Ho ho ho mofos!

-------------
Last thing I wanna do is hurt you, but its still on my list..


Posted By: BaileyAlexandria
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:47pm
I just got instant anxiety LOL





-------------
Sometimes the cup you bear is not easy, but in your suffering God is going to get the glory.


Posted By: Junior Jr
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:47pm
Sign me up!

jr.

-------------


Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:48pm
Don't miss a vote, and don't post at night.
".                                                              "


Hellllooooo CC
So nice to see you again

-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: AshBash89
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:49pm
I want to play.


Posted By: Babydoll9163
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:49pm
Don’t miss a vote and don’t post at night.

Don’t miss a vote and don’t post at night.

Here I is.



-------------
Stupid ppl are like a unicorn. They too do not exist. They are just liberated... liberated from knowledge. -nycdiva


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:50pm
Golly gee I hope I'm not a townie again.

-------------


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:50pm
Originally posted by _ConcreteRose_ _ConcreteRose_ wrote:

“Don’t miss a vote and don’t post at night.”


-------------


Posted By: noneyons
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:50pm
what will be the hours for voting? 

-------------
As a species,human beings define their reality through suffering and misery. The perfect world was a dream that your primitive cerebrum kept trying to wake up from.
-Agent Smith


Posted By: noneyons
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:52pm
i wanna play but i don't know if i'll be able to keep up. 

damn it. i'll try. 

I'm in. 


-------------
As a species,human beings define their reality through suffering and misery. The perfect world was a dream that your primitive cerebrum kept trying to wake up from.
-Agent Smith


Posted By: BBpants
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:53pm
Don’t miss a vote and don’t post at night
Don’t miss a vote and don’t post at night


I wanna play but I know I don't have time Unhappy


-------------
yo


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:53pm
The mafia and special roles will be voting from 12 noon-6pm and 12 am-6 am (yeah I know, I know). If this is hard for people you can send me your vote during the daytime.  The townies vote will be from 6am-12noon and 6 pm-12am


Posted By: Flowing-Ice
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:55pm
don't miss a vote, and don't post at night. 
don't miss a vote, and don't post at night. 


-------------
And Jean Paul Gaultier and a Hermes bag and four inch tips made of ostrich ;Sharp enough to slit your wrists her lips spread gossip ;Won't say sorry when she offends


Posted By: noneyons
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:55pm
Don't miss a vote and don't post at night. 

Don't miss a vote and don't post at night.


-------------
As a species,human beings define their reality through suffering and misery. The perfect world was a dream that your primitive cerebrum kept trying to wake up from.
-Agent Smith


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:56pm
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

Don't miss a vote, and don't post at night.
".                                                              "


Hellllooooo CC
So nice to see you again
I can't play Jonesy. I work full days everyday until Cri-muh.Cry

If there's a game after the 26th, I can play.

I'll root for you in the 'After Show' lounge thread lol


-------------
<--Classy & Educated O.

"You're telling us your beefing with your bf's mother over $1 ice cream like it was blood diamonds." RickyR



Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:56pm
BB if you want to play I can make accommodations for you if you happen to have a role. I know it's kinda fast. are you in?


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:57pm
idk if i can play. 
i have a crazy schedule/week ahead of me



Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:58pm
I will have another one between christmas and NYE because a lot of people will be off. Is that ok?


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Dec 17 2012 at 7:58pm
Originally posted by _ConcreteRose_ _ConcreteRose_ wrote:

The mafia and special roles will be voting from 12 noon-6pm and 12 am-6 am (yeah I know, I know). If this is hard for people you can send me your vote during the daytime.  The townies vote will be from 6am-12noon and 6 pm-12am

What happens between 6 and 12am?


-------------


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:00pm
townies talk duh 


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:00pm


Mafia: 12noon-6pm
  12midnight-6 am

Townies: 6am-12noon
     6pm -12midnight


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:01pm
Oh I read that wrong. My bad.

-------------


Posted By: BBpants
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:02pm
Originally posted by _ConcreteRose_ _ConcreteRose_ wrote:

BB if you want to play I can make accommodations for you if you happen to have a role. I know it's kinda fast. are you in?


No, I'll just be a waste of space because of my work hours  Cry

I'll probably be able to do the one between christmas and new years when my work hours go down.


-------------
yo


Posted By: CamiK
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:04pm
look at Coco...know she wanna play...LOL

-------------
Last thing I wanna do is hurt you, but its still on my list..


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:04pm
Originally posted by coconess coconess wrote:

idk if i can play. 
i have a crazy schedule/week ahead of me

Cmon play!! The same thing that applies for BBpants applies for everyone else.


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:05pm
ok, that's cool BB.


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:06pm
i do kinda sorta wanna play. 
but i really am working a lot.. i wouldnt be as vocal 
yall need me to survive 


Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:06pm
new ppl should get dibs first.   the same ol same ol ppl be messing up the game

-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:07pm
Originally posted by Bunnyahh Bunnyahh wrote:

new ppl should get dibs first.   the same ol same ol ppl be messing up the game
are you in bunny?


Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:08pm
Originally posted by Bunnyahh Bunnyahh wrote:

new ppl should get dibs first.   the same ol same ol ppl be messing up the game


As in you Bunny.




-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:08pm
bunny.. stop it. 

you knew you were soooo right in that watch what happens live thread and you were so wrong 


Posted By: eanaj5
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:08pm
“Don’t miss a vote and don’t post at night.”
“Don’t miss a vote and don’t post at night.”
 Re-cast from season 1 in the hizzaoooouusssse Cool


-------------
[IMG]http://i50.tinypic.com/28mflg8.gif%5b/IMG]


Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:09pm
But I kinda agree with her in a way.

Old heads should fall back next round.

Fine

-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: gabi03
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:10pm
Any spots left? I want in Smile


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:11pm
i think there should be more ppl allowed vs old heads falling back.. 
cus its not like this game comes around every week 


Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:11pm
LB quit yo job bew.

You are needed here.

-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:12pm
how many spots left? 
im nervous for LB and flowums 


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:13pm
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

But I kinda agree with her in a way.

Old heads should fall back next round.

Fine

Lol. Not really.
If we don't play it would be a quiet ass game of nothingness and frustration.


-------------


Posted By: eanaj5
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:13pm
I think the opposite. i think new ppl should either sit out and watch or join in and get with the flow. if majority newbies play this round it will be chaos like last time because nobody knows what to do. The game will run more smoothly if everyone is familiar with the basics

-------------
[IMG]http://i50.tinypic.com/28mflg8.gif%5b/IMG]


Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:14pm
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

Originally posted by Bunnyahh Bunnyahh wrote:

new ppl should get dibs first.   the same ol same ol ppl be messing up the game


As in you Bunny.


no.  but jones, coco, nini & flowing should NOT play.  yall made watching it unbearable like a mofo.  For my enjoyment, those 4 should be sidelined
 
 
no offense guys


-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:15pm
lets hold a spot for my babe flowums.. just in case. 
i think LB will be too busy 


Posted By: gabi03
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:15pm
“Don’t miss a vote and don’t post at night.”
“Don’t miss a vote and don’t post at night.”


Posted By: lovelife
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:16pm
if there's anymore space, i want to play. i'm going to be pretty bored after tomorrow until work starts LOL

“Don’t miss a vote and don’t post at night.”
“Don’t miss a vote and don’t post at night.”


-------------
http://www.myfitnesspal.com/weight-loss-ticker" rel="nofollow">


Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:16pm
Hush up Bunny

-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: Brownsugar1
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:16pm
"Don't miss a vote and don't post at night"
"Don't miss a vote and don't post at night"




-------------

When there is no enemy within,
the enemies outside cannot hurt you.


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:17pm
ew 


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:17pm
I can't wait to read the paranoid posts once the game gets started.LOL

-------------
<--Classy & Educated O.

"You're telling us your beefing with your bf's mother over $1 ice cream like it was blood diamonds." RickyR



Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:18pm
See she staring again.



-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:19pm
wheres pos k and JA?


Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:19pm


-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:20pm
Originally posted by jonesable jonesable wrote:

See she staring again.

who's "she"?

-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:20pm
GeekGeek


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:21pm
Clown

-------------
<--Classy & Educated O.

"You're telling us your beefing with your bf's mother over $1 ice cream like it was blood diamonds." RickyR



Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:22pm
Lol Im talking about CC, Bunny

Damn Bunny just join the damn game

-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:24pm
Originally posted by SamoneLenior SamoneLenior wrote:


ban bunny if she is not officially in the game
------------->
 
@ jones, I'll join if you, FI, coco & nini are out.  yall are the worst, no offense


-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:25pm
bunny you should play
they need your expertise 


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:25pm
Lol. We gonna have to get bunny put on time out again?

-------------


Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:25pm
Bunny is pure theater.


-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: f8dagrate
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:26pm
Don’t miss a vote and don’t post at night.”
“Don’t miss a vote and don’t post at night.”


i want in concreteCry


-------------
Women, midwest, WO-MEN. I know you're stunted in height but I didn't know that your shortcomings extended to your brain function - ImThatDiva


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:26pm
Bunny would make the game quite fun.LOL



-------------
<--Classy & Educated O.

"You're telling us your beefing with your bf's mother over $1 ice cream like it was blood diamonds." RickyR



Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:27pm
cr can you explain the role of the doctor? 

i know cop can like.. investigate. 

but does doctor basically just.. choose someone to save every night? 


Posted By: Spokenword
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:27pm
if there is still room, i would like to play.


Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:28pm
Originally posted by Sang Froid Sang Froid wrote:

Lol. We gonna have to get bunny put on time out again?
shouldn't have been put out the 1st time.  hmmph!!Sleepy

-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:29pm
Originally posted by coconess coconess wrote:

cr can you explain the role of the doctor? 

i know cop can like.. investigate. 

but does doctor basically just.. choose someone to save every night? 
Yep, they basically pick a name and if mafia just happens to kill that person, then there will be no kill that night. 


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:31pm
Originally posted by _ConcreteRose_ _ConcreteRose_ wrote:

Originally posted by coconess coconess wrote:

cr can you explain the role of the doctor? 

i know cop can like.. investigate. 

but does doctor basically just.. choose someone to save every night? 
Yep, they basically pick a name and if mafia just happens to kill that person, then there will be no kill that night. 

and if the name they pick is mafia then... they just save a mafia member? 




Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:31pm
Originally posted by SamoneLenior SamoneLenior wrote:


if bunny is in the game, I will find a way to vote for her twice
if I'm a townie & yall vote for me out of pure hate, ya basically shot ur selves in the foot.  If I'm mafia, & u vote for me, you'd have to convince the rest of mafia to vote with u.  They'd more than likely throw another name in to deter
 
 
 
ion like how the game is anyway.  it needs a lil tweeking.


-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:33pm
Originally posted by coconess coconess wrote:

Originally posted by _ConcreteRose_ _ConcreteRose_ wrote:

Originally posted by coconess coconess wrote:

cr can you explain the role of the doctor? 

i know cop can like.. investigate. 

but does doctor basically just.. choose someone to save every night? 
Yep, they basically pick a name and if mafia just happens to kill that person, then there will be no kill that night. 

and if the name they pick is mafia then... they just save a mafia member? 


They pick at night, so unless the mafia are trying to kill one of their own off (which is a really good strategic way to get someone off your back), they'll generally save a townie


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:33pm
you dont even understand the game bunny... 



Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:35pm
Originally posted by coconess coconess wrote:

you dont even understand the game bunny... 

I understand it plenty.  This is hilarious coming from you, the most confused  player last roundLOL

-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:36pm
oh ok cr. 




Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:37pm
Coco and Bunny. I hope you two decide to play.


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:37pm
Originally posted by Bunnyahh Bunnyahh wrote:

Originally posted by SamoneLenior SamoneLenior wrote:


if bunny is in the game, I will find a way to vote for her twice
if I'm a townie & yall vote for me out of pure hate, ya basically shot ur selves in the foot.  If I'm mafia, & u vote for me, you'd have to convince the rest of mafia to vote with u.  They'd more than likely throw another name in to deter
 
ion like how the game is anyway.  it needs a lil tweeking.

you cant understand the game if you said that. 



Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:37pm
and i was never confused. 
like i said.. alllllll yalllll who just knew.. were wrong as well 


Posted By: sugabanana
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:40pm
Comes out from under the hooded dryer.......Damn I always miss sign up time. Is it too late???

-------------
Russell hired me to police those who STAR these non-sensical threads!!!He said I should feel free to point them out!!


Posted By: carolina cutie
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:41pm
The Jets are irritating me. I swear the coaches are clueless as hell when it comes to how to use Tebow.

Anywho, Coco and bunny have to pay now.


-------------
<--Classy & Educated O.

"You're telling us your beefing with your bf's mother over $1 ice cream like it was blood diamonds." RickyR



Posted By: f8dagrate
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:42pm
Originally posted by Bunnyahh Bunnyahh wrote:

Originally posted by coconess coconess wrote:

you dont even understand the game bunny... 

I understand it plenty.  This is hilarious coming from you, the most confused  player last roundLOL


i hope bunny plays and not sit on the bench.. hopefully we both get to be townies


-------------
Women, midwest, WO-MEN. I know you're stunted in height but I didn't know that your shortcomings extended to your brain function - ImThatDiva


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:45pm
my 'confusion' kept me around til the end so whatevs. 

i will play. 

dont post at night, dont something something 
dont post at night, dont something something


 


Posted By: f8dagrate
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:46pm
Originally posted by coconess coconess wrote:

my 'confusion' kept me around til the end so whatevs. 

i will play. 

dont post at night, dont something something 
dont post at night, dont something something


 



yes u confused the hell out of everyone one but u were a honest player.



-------------
Women, midwest, WO-MEN. I know you're stunted in height but I didn't know that your shortcomings extended to your brain function - ImThatDiva


Posted By: sugabanana
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:46pm
Is it too late people....

-------------
Russell hired me to police those who STAR these non-sensical threads!!!He said I should feel free to point them out!!


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:47pm
lol. close enough.

SugaBanana - you're in. there are 4 more spots left guys.


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:47pm
lol pos k and lots of ppl confused everyone.. 

its not like we go into it knowing whos who.. were all just randomly guessing unless they said something suspect. 

yall just dont know what its like.. 
im glad youll get to see though f8 


Posted By: Bunnyahh
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:48pm
LOL
Originally posted by coconess coconess wrote:

and i was never confused.
like i said.. alllllll yalllll who just knew.. were wrong as well
LOLDeadLOL
Coco, you were confused from beginning to END. I was hoping they'd kill u soon to put u out of ur misery. It was painful TO WATCH


-------------
Hi BHM!! Lovely day I'm having. How about you?


Posted By: f8dagrate
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:49pm
Originally posted by coconess coconess wrote:

lol pos k and lots of ppl confused everyone.. 

its not like we go into it knowing whos who.. were all just randomly guessing unless they said something suspect. 

yall just dont know what its like.. 
im glad youll get to see though f8 



yea man I'm going to be copying u girl.. don't leave me behindCry


-------------
Women, midwest, WO-MEN. I know you're stunted in height but I didn't know that your shortcomings extended to your brain function - ImThatDiva


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:51pm
you steady yappin bunny but YOU WERE WRONG TOO 
and you wont play... 

stop being scary since youre all knowing. 

like i said, yall dont know what its like. 
its a guessing game..... 


Posted By: lovelife
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:51pm
this is going to be interesting. i wonder how you can tell if someone is suspect. it's so much easier when you're playing in person. 

-------------
http://www.myfitnesspal.com/weight-loss-ticker" rel="nofollow">


Posted By: f8dagrate
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:51pm
Originally posted by Bunnyahh Bunnyahh wrote:

LOL
Originally posted by coconess coconess wrote:

and i was never confused.
like i said.. alllllll yalllll who just knew.. were wrong as well
LOLDeadLOL
Coco, you were confused from beginning to END. I was hoping they'd kill u soon to put u out of ur misery. It was painful TO WATCH



don't bust a tupac and get to real bunny, and start naming the right names and get capped in the first round.Cry


-------------
Women, midwest, WO-MEN. I know you're stunted in height but I didn't know that your shortcomings extended to your brain function - ImThatDiva


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:52pm
i hope ppl hurry up and claim the rest of the spots so bunny can either shut up or play 
and if she doesnt play and keeps yappin she'll be put on time out again 


Posted By: sugabanana
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:56pm
Rule to the game lank pls??? The lank ain't working on my iPad. Refreshers needed right hurr.

-------------
Russell hired me to police those who STAR these non-sensical threads!!!He said I should feel free to point them out!!


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 8:59pm
Originally posted by sugabanana sugabanana wrote:

Rule to the game lank pls??? The lank ain't working on my iPad. Refreshers needed right hurr.
http://wiki.mafiascum.net/index.php?title=Newbie_Guide" rel="nofollow - http://wiki.mafiascum.net/index.php?title=Newbie_Guide  

http://wiki.mafiascum.net/index.php?title=FAQ" rel="nofollow - http://wiki.mafiascum.net/index.php?title=FAQ

http://wiki.mafiascum.net/index.php?title=Rules" rel="nofollow - http://wiki.mafiascum.net/index.php?title=Rules


Posted By: JamCaygirl
Date Posted: Dec 17 2012 at 9:01pm
I want to play , but when does it finish? Am travelling in a week..


-------------
Out of many, one people.....
Happy 50th JAMAICA!


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 9:02pm
Originally posted by JamCaygirl JamCaygirl wrote:

I want to play , but when does it finish? Am travelling in a week..
This is a faster game with fewer people so we should be done in like 5 days. are you in?


Posted By: sugabanana
Date Posted: Dec 17 2012 at 9:05pm
I'm loving it already. Thanks for the rules.

-------------
Russell hired me to police those who STAR these non-sensical threads!!!He said I should feel free to point them out!!


Posted By: Lite Brite
Date Posted: Dec 17 2012 at 9:10pm
Aww thanks for thinking of me, coco Heart.. But I'ma have to watch from the sidelines


Posted By: Sang Froid
Date Posted: Dec 17 2012 at 9:11pm
LB I miss yew. 

-------------


Posted By: jonesable
Date Posted: Dec 17 2012 at 9:11pm
Bew and LB will never be mentioned together again.

*cries.

I understand though hopefully they let me stay in the office this week.
All this field study ain't the move right now

-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: coconess
Date Posted: Dec 17 2012 at 9:14pm
can we start with day time?


Posted By: AshBash89
Date Posted: Dec 17 2012 at 9:20pm
Can we role claim? 


Posted By: _ConcreteRose_
Date Posted: Dec 17 2012 at 9:23pm
Sorry, guys. But no to both. we are gonna start with the mafia, and it will be random



Print Page | Close Window