Print Page | Close Window

Youtube Phuckery...most should ignore

Printed From: Black Hair Media Forum
Category: Lets Talk
Forum Name: Talk, Talk, and More Talk
Forum Description: In this Forum, the talk is about everything that can be talked about.
URL: http://Forum.BlackHairMedia.com/forum_posts.asp?TID=351079
Printed Date: Sep 25 2017 at 7:14am


Topic: Youtube Phuckery...most should ignore
Posted By: tatee
Subject: Youtube Phuckery...most should ignore
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:35pm
no seriously ignore this thread if you dont have time for foolishness. youve been warned



backstory: thomasadrianna asked folks for a dollar for her birthday and this chick got mad


LOL
but why she mad over $2

and why do people think you can use "whooowhooo" in place of a sentenceLOL

http://www.youtube.com/watch?v=itDx76nZ-6I&feature=plcp" rel="nofollow - Pay me to do a giveaway


http://www.youtube.com/watch?v=h7TNz5rFVAM&feature=g-high-c" rel="nofollow - I begged for a dollar for my birthday


http://picturepush.com/public/11444779" rel="nofollow">

http://picturepush.com/public/11444789" rel="nofollow">

http://picturepush.com/public/11444797" rel="nofollow">




Replies:
Posted By: jonesable
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:37pm
" seems like somebody is jealous and salty"

" Bitch I might be"


Lmao

-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: CamiK
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:40pm
Both of them so damn ghettoPinch

-------------
Last thing I wanna do is hurt you, but its still on my list..


Posted By: babyk94
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:43pm
LMFAO jokey joke!!!!' LMFAO


Posted By: solena
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:43pm
Yea that chick is crazy. She's always attacking someone.


Posted By: BrownQtee
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:45pm
Dead @ b*tch i might be. Lawd. I laughed.


Posted By: chinadoll77
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:50pm
Was it really that serious though,if her followers choose to send her a dollar how can someone get mad at that.....smdh

-------------
If I worried about what you thought about me,it would be a grave misuse of my ME TIME....


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:52pm
Wth????


Posted By: Gkisses
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:54pm
Bish be like ...I wish u would ask for my one dolla worth of dollars




-------------


Posted By: kkscottdale
Date Posted: Nov 19 2012 at 12:57pm
I think adri was trying to ask for a dollar on her birthday like how people get money on their birthday, but it was a joke that people took seriously because they were asking for her paypal information.

I'm not even mad at the hustle. You wanna give me money, sure.


Posted By: tropical-punch
Date Posted: Nov 19 2012 at 1:03pm
In HS. People would get money for their B-day then pin it to their shirt and walk around with dollars on all day. 


Posted By: tropical-punch
Date Posted: Nov 19 2012 at 1:14pm
LOL, So I'm watching. So, first the donations were a joke, then it was for real for her b-day, then it was to sponsor a giveaway. Sounds shady. How are you going to have a giveaway but use money your subs gave you to pay for the goods.
That chick in the video was real mad though. I ain't givin no one offa youtube my hard earned dolla.


Posted By: ShadyLady
Date Posted: Nov 19 2012 at 1:23pm
Originally posted by tropical-punch tropical-punch wrote:

LOL, So I'm watching. So, first the donations were a joke, then it was for real for her b-day, then it was to sponsor a giveaway. Sounds shady. How are you going to have a giveaway but use money your subs gave you to pay for the goods.
That chick in the video was real mad though. I ain't givin no one offa youtube my hard earned dolla.




That's how I felt about it too. If you wanted a dollar and people were crazy enough to give it to you, just be a woman and say I asked for this money, I got it, its mine. All the excuses and stories behind it just sounded sheisty.

You already get money everytime I view a video. I'm not doing anymore than that. I don't knock anyone else's decision to do so tho.

Although I don't disagree with anything Tammi said (her delivery was hood as hell tho), I'll be damned if I take 10 minutes outta my day to discuss the next chick's pockets. I woulda kept my dollar to myself and kept it moving. Doing a video did make her look bitter as hell, although I did agree.


Posted By: Faithfully2002
Date Posted: Nov 19 2012 at 1:26pm
Lmao

-------------


Posted By: zsazsa
Date Posted: Nov 19 2012 at 1:28pm
Hoodrats
Welp


Posted By: goodm3
Date Posted: Nov 19 2012 at 1:28pm
I never understood the whole asking for money and pinning it on your shirt thing.


Posted By: tropical-punch
Date Posted: Nov 19 2012 at 1:37pm
Yeah, Tammy's delivery wasn't so great. Oh, and it is tacky to ask for money.


Posted By: jonesable
Date Posted: Nov 19 2012 at 1:40pm
Is this the girl who had relationship issues

-------------
Never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee
Donne

Havmercy Dez Bryant


Posted By: laceyfront
Date Posted: Nov 19 2012 at 1:44pm

She know she wanted that money joke my azz, but that lady so ghetto and crazy I can't even co-sign with her.



Posted By: SimplyPut
Date Posted: Nov 19 2012 at 2:16pm
Originally posted by ShadyLady ShadyLady wrote:

Originally posted by tropical-punch tropical-punch wrote:

LOL, So I'm watching. So, first the donations were a joke, then it was for real for her b-day, then it was to sponsor a giveaway. Sounds shady. How are you going to have a giveaway but use money your subs gave you to pay for the goods.
That chick in the video was real mad though. I ain't givin no one offa youtube my hard earned dolla.




That's how I felt about it too. If you wanted a dollar and people were crazy enough to give it to you, just be a woman and say I asked for this money, I got it, its mine. All the excuses and stories behind it just sounded sheisty.

You already get money everytime I view a video. I'm not doing anymore than that. I don't knock anyone else's decision to do so tho.

Although I don't disagree with anything Tammi said (her delivery was hood as hell tho), I'll be damned if I take 10 minutes outta my day to discuss the next chick's pockets. I woulda kept my dollar to myself and kept it moving. Doing a video did make her look bitter as hell, although I did agree.
IA with all of the above. You wanted the money, you asked strangers for money, so yes hun you were begging. I'm not saying anything was wrong with it, but call it what it was. The Tammy girl said everything everybody was thinking, but she used fcuk so much and was so emotional it left me thinkingConfused. She begged, they paid, it is what it is KIM.


Posted By: mommykat
Date Posted: Nov 19 2012 at 2:21pm
... OP (boo), you know I do not have cable or a TV in the house...



"whooowhooo" hehehe...



Posted By: niecy
Date Posted: Nov 19 2012 at 2:27pm
I saw this foolishness last night lol. As much as Adri wanna holla about she was playin' I don't think she was at all. I don't understand why Tammy or w/e her name is so damn mad about it for though. Lookin' at her page and that little drop of subscribers she has I think she just did it to get more views TBH although she is somewhat tellin' the truth as far as Adri beggin'.


Posted By: PRnena
Date Posted: Nov 19 2012 at 2:49pm
Who needs daytime TV. We (they) embarassing themselves for free on YT. Smh

-------------
I keep forgetting everyone on BHM is a 10 with a faithful man and nothing but designer in their closet.

11 months since BC- 1/24/12

( I use BHM on my phone guys)


Posted By: Luv2Teach
Date Posted: Nov 19 2012 at 2:53pm
Originally posted by PRnena PRnena wrote:

Who needs daytime TV. We (they) embarassing themselves for free on YT. Smh

#trruuuuuuuu

Between this, youtube, and facebook......reality is better than fiction. 


-------------
Jan. 1, 2012-----227
Jan. 15, 2012----222


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 19 2012 at 4:49pm
lol! homegirl said " im here to get bishes together!"

i done heard it all


Posted By: nycdiva357
Date Posted: Nov 19 2012 at 4:55pm
begging is begging is begging.

when ol' boy walks through the train w/ his empty starbucks cup requesting money.... he doesn't require you give him money.... he isn't forcing you.. but he's begging.

i dont believe the whole joke thing.

if ppl wanna give her money---- its their choice.

but she still a panhandler in my eyes.

shrugs.

but ol' girl seems way too upset for me.. lol
i want her to calm down and make another response video.


-------------
He follows what I'm saying.. I aint gotta twitter shyt.


Posted By: fairyQueen092
Date Posted: Nov 19 2012 at 4:57pm
Can't understand what the hell the first girl was talking about

-------------
Bhm sucks. Lets see how long it will take to get siggys back -__-


Posted By: FarraFace
Date Posted: Nov 19 2012 at 5:00pm
There are always 2 active beefs on YT. Any damn time. Day, night, weeknd, religious holiday, federal banking holiday, Arbor day.....they shoulda never gave you coloureds video cameras.

-------------


Posted By: Addicted19034
Date Posted: Nov 19 2012 at 5:17pm
This, that and the other

A little jokey joke

Woop hoooo hoooo

fukery chapter 1 verse 2


Posted By: CLCNY20
Date Posted: Nov 19 2012 at 5:19pm
Originally posted by CamiK CamiK wrote:

Both of them so damn ghettoPinch
 
This.
 
I couldn't watch for more than a few seconds.
 
I don't do low-classed vids.


-------------


Posted By: used2braid
Date Posted: Nov 19 2012 at 5:25pm
Is it wrong that I wish I talked like that

I bet most people would take me seriously

Just saying!


-------------


Posted By: Sinnamon_Mami
Date Posted: Nov 19 2012 at 5:26pm
Originally posted by nycdiva357 nycdiva357 wrote:

begging is begging is begging.

when ol' boy walks through the train w/ his empty starbucks cup requesting money.... he doesn't require you give him money.... he isn't forcing you.. but he's begging.

i dont believe the whole joke thing.

if ppl wanna give her money---- its their choice.

but she still a panhandler in my eyes.

shrugs.

but ol' girl seems way too upset for me.. lol
i want her to calm down and make another response video.




I have a special place in my heart for hood boogers, I liked her delivery if she was my friend having a convo in the privacy of my home,.but since it's put out on the innanets for people to judge, I feel ashamed.

-------------


Posted By: ShadyLady
Date Posted: Nov 19 2012 at 5:31pm
Originally posted by Sinnamon_Mami Sinnamon_Mami wrote:

Originally posted by nycdiva357 nycdiva357 wrote:

begging is begging is begging.

when ol' boy walks through the train w/ his empty starbucks cup requesting money.... he doesn't require you give him money.... he isn't forcing you.. but he's begging.

i dont believe the whole joke thing.

if ppl wanna give her money---- its their choice.

but she still a panhandler in my eyes.

shrugs.

but ol' girl seems way too upset for me.. lol
i want her to calm down and make another response video.




I have a special place in my heart for hood boogers, I liked her delivery if she was my friend having a convo in the privacy of my home,.but since it's put out on the innanets for people to judge, I feel ashamed.


You are not alone lol. It felt like a little touch of home when she was going in, but I felt bad cuz I knew her message wouldn't be received well because of it lol.


Posted By: nitabug
Date Posted: Nov 19 2012 at 5:33pm
Originally posted by used2braid used2braid wrote:

Is it wrong that I wish I talked like that

I bet most people would take me seriously

Just saying!

walk me through this thought logically...


-------------
God forgive me for my brash delivery
But I remember vividly what these streets did to me


Posted By: Sinnamon_Mami
Date Posted: Nov 19 2012 at 5:36pm
thanks ShadyLady that made me feel better: I miss having that one hood chick in the clique that will give it to you straight no chaser, doesn't cut corners, and will have you laughing till your sides hurt.. I'm around wannabes and high saditty people all the time, and when I hear someone like her, it does make me miss being home too Lol..

-------------


Posted By: nycdiva357
Date Posted: Nov 19 2012 at 6:12pm
Originally posted by ShadyLady ShadyLady wrote:

Originally posted by Sinnamon_Mami Sinnamon_Mami wrote:

Originally posted by nycdiva357 nycdiva357 wrote:

begging is begging is begging.

when ol' boy walks through the train w/ his empty starbucks cup requesting money.... he doesn't require you give him money.... he isn't forcing you.. but he's begging.

i dont believe the whole joke thing.

if ppl wanna give her money---- its their choice.

but she still a panhandler in my eyes.

shrugs.

but ol' girl seems way too upset for me.. lol
i want her to calm down and make another response video.




I have a special place in my heart for hood boogers, I liked her delivery if she was my friend having a convo in the privacy of my home,.but since it's put out on the innanets for people to judge, I feel ashamed.


You are not alone lol. It felt like a little touch of home when she was going in, but I felt bad cuz I knew her message wouldn't be received well because of it lol.


lmao...im over you both.LOL

but yeah i agree w/ ol' girl. i just wish she were toned down a bit... that way it wouldn't be so easy for ppl to throw out the "you seem bitter" "why you mad" etc etc


-------------
He follows what I'm saying.. I aint gotta twitter shyt.


Posted By: miamiu27
Date Posted: Nov 19 2012 at 6:27pm
Originally posted by nycdiva357 nycdiva357 wrote:

begging is begging is begging.

when ol' boy walks through the train w/ his empty starbucks cup requesting money.... he doesn't require you give him money.... he isn't forcing you.. but he's begging.

i dont believe the whole joke thing.

if ppl wanna give her money---- its their choice.

but she still a panhandler in my eyes.

shrugs.

but ol' girl seems way too upset for me.. lol
i want her to calm down and make another response video.
 
 
Totally Agree


-------------
I don't have time to complain. Take off your bedroom slippers put on your marching shoes! Shake it off, Stop complaining, Stop grumbling, Stop Crying and We are gonna Press On, We got Work to Do!!


Posted By: petiteone29
Date Posted: Nov 19 2012 at 6:37pm
i think she is funny. i just wish she didnt curse so much


jeez louise!

i never heard someone say mf' er 20 times in 2min


Posted By: Rumbera
Date Posted: Nov 19 2012 at 6:40pm
She was beggin....lmao LOL


Posted By: fairyQueen092
Date Posted: Nov 19 2012 at 7:01pm
Originally posted by used2braid used2braid wrote:

Is it wrong that I wish I talked like that

I bet most people would NOT take me seriously

Just saying!



-------------
Bhm sucks. Lets see how long it will take to get siggys back -__-


Posted By: ShadyLady
Date Posted: Nov 19 2012 at 7:06pm
Against my better judgement, I went to her channel...

She needs to channel her anger .

She has another video where she is going in on BadAssPlatinum and Muffinsismylover. If what she said in the videos is true, then I do agree with her, but is it really that serious to be making videos?!


Posted By: used2braid
Date Posted: Nov 19 2012 at 7:53pm
Originally posted by nitabug nitabug wrote:

Originally posted by used2braid used2braid wrote:

Is it wrong that I wish I talked like that

I bet most people would take me seriously

Just saying!

walk me through this thought logically...

Well... all that aggression would scare people into getting my way...


-------------


Posted By: used2braid
Date Posted: Nov 19 2012 at 7:55pm
I'm not gonna lie though...making those kinds of "harmless" requests you've got lots of subscriber is kinda....Ermm

-------------


Posted By: tropical-punch
Date Posted: Nov 19 2012 at 10:36pm
I watched ThomasAdrianna's video too. She admitted she asked subs for money and she's going to use that money to purchase give away items. Hmmmmm.


Posted By: Veemack
Date Posted: Nov 20 2012 at 2:46am
Gracious if black folks think other black folks are getting more than them, they automatically assume the person is doing something shady. The second video is not ghetto, she made her point in a nice but straight forward  manner. Asking for a dollar for your birthday is not begging. It is asking for a birthday dollar. This young lady is giving out lots of information and those who sent her money did so because it was her birthday and they wanted to show their appreciation. People look at her number of followers and start adding up her money. That is no ones business except those who sent their dollar. I wish she would of gotten a dollar for every subscriber, so she could give the other lady something to really be mad about. Nothing wrong with what she did. Crabs in a barrel as always.

-------------
I am a happy positive God fearing sister, this is why I can show my face. Freely I speak irl, so I do not need to get on the net to vent. I love positivity. Don't be mad nor confused about that.


Posted By: starflower7
Date Posted: Nov 20 2012 at 5:47am
The first video almost killed me. LOL I like her for not being afraid to be the one to stand up and call bullshyt.

Thomasadrianna is shady. A few months ago she made a video about how her bf dared her to buy 10,000 twitter followers for ten dollars just to see it it worked. Well, it worked but what she didn't know was that all of her new followers would all have foreign names and cartoon character avis which was a dead giveaway that they were fake. So she got on youtube all yuck yucking it up like it was all a big joke like she didn't think it would really work and like she did it on a dare and said that she was deleting all of them. Bish please. Ermm


-------------
"I give to the needy...and not the greedy!"

"Mm hm that's right!"


Posted By: starflower7
Date Posted: Nov 20 2012 at 5:48am


-------------
"I give to the needy...and not the greedy!"

"Mm hm that's right!"


Posted By: tatee
Date Posted: Nov 20 2012 at 5:59am
http://www.youtube.com/watch?v=hs2ye4BePR0&feature=plcp" rel="nofollow - It is what it is




Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Nov 20 2012 at 6:02am
Originally posted by petiteone29 petiteone29 wrote:

i think she is funny. i just wish she didnt curse so much


jeez louise!

i never heard someone say mf' er 20 times in 2min



I stopped counting lmao


Posted By: starflower7
Date Posted: Nov 20 2012 at 6:06am
Originally posted by tatee tatee wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=hs2ye4BePR0&feature=plcp" rel="nofollow - It is what it is



LOLLOLLOL

She's my hero Heart




-------------
"I give to the needy...and not the greedy!"

"Mm hm that's right!"


Posted By: tatee
Date Posted: Nov 20 2012 at 6:11am
LOL @ the 2 stars when clearly i stated that this was phuckery...hell its in the titleLOL


Posted By: nycdiva357
Date Posted: Nov 20 2012 at 8:01am
Originally posted by tatee tatee wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=hs2ye4BePR0&feature=plcp" rel="nofollow - It is what it is




she is crazy as fawk.....
*subscribes*





-------------
He follows what I'm saying.. I aint gotta twitter shyt.


Posted By: tatee
Date Posted: Nov 20 2012 at 8:43am
i didnt understand the first 3 minutes and i still dont know who shes talking aboutLOL

http://www.youtube.com/watch?v=e2ePq-bUuTM&feature=plcp" rel="nofollow - Badassfatem an Nickle Bags an Replicas




Posted By: mommykat
Date Posted: Nov 20 2012 at 9:18am


Posted By: tatee
Date Posted: Nov 20 2012 at 9:27am
Originally posted by mommykat mommykat wrote:


stop encouraging my foolishnessLOL


Posted By: Naturalchick30
Date Posted: Nov 20 2012 at 9:34am
Originally posted by tatee tatee wrote:

LOL @ the 2 stars when clearly i stated that this was phuckery...hell its in the titleLOL






Posted By: tropical-punch
Date Posted: Nov 20 2012 at 10:21am
Originally posted by starflower7 starflower7 wrote:







Posted By: ShadyLady
Date Posted: Nov 20 2012 at 4:07pm
Originally posted by tatee tatee wrote:


i didnt understand the first 3 minutes and i still dont know who shes talking aboutLOL

http://www.youtube.com/watch?v=e2ePq-bUuTM&feature=plcp" rel="nofollow - Badassfatem an Nickle Bags an Replicas







BadAssPlatinum


Posted By: Rumbera
Date Posted: Nov 20 2012 at 5:43pm
I'll take real over fake anyday.


Posted By: Rumbera
Date Posted: Nov 20 2012 at 5:44pm
LMAO@been in that bathroom´╗┐ since "98....I can not take it no more!!!! Hollering!!!
LOL
 
this comment has me dying about Badassplatinum..it's true too



Print Page | Close Window