Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - OMG, Anyone watching Teen Mom?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

OMG, Anyone watching Teen Mom?

 
 Post Reply Post Reply Page  123 5>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
greenttby View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 08 2006
Location: United States
Status: Offline
Points: 11958
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greenttby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: OMG, Anyone watching Teen Mom?
    Posted: Nov 26 2012 at 9:39pm
Did this stupid half brain helfa just say she will go to jail over probation because she can't stop smoking weed? byotch what you gon' do for the days you are in jail?
 
 
****takes the cake***** please prepare
 
 
When this stuipid helfa tells her attorney that she wants jail over probation. She is given 16 days to report...this stupid helfa tells him she can't because she will miss the kesha concert. Dumb helfa this aint burger king, your arse broke the law....
 
 
i cant type straight , tell me somebody else witnessed this and i am not crazy.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
EPITOME View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 08 2007
Location: Escarpin
Status: Offline
Points: 445461
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote EPITOME Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 26 2012 at 9:40pm
lol--i am not watching this but someone on my FB legit JUST posted the same question about the Kesha concert lol...I assume this is Amber right?
Back to Top
greenttby View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 08 2006
Location: United States
Status: Offline
Points: 11958
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greenttby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 26 2012 at 9:42pm
No, the drunk o with the crazy mama!lol, i cant stop cursing her arse...i want to stop, but i can't!
Back to Top
Alias_Avi View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 10 2010
Status: Offline
Points: 255555
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote Alias_Avi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 26 2012 at 9:42pm
i don't see how yall can talk trash bout BET and then watch this show and Honey Boo Boo Dead
Back to Top
Babydoll9163 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 17 2009
Status: Offline
Points: 90744
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Babydoll9163 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 26 2012 at 9:43pm
lol I was about to make this same thread. Then this heaux talmbout "thas mah idol. She's why I got feathers in mah hair."

Girl wtf!!! Don't nobody give a sh*t bout yo feelings or yo concert.

Back to Top
greenttby View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 08 2006
Location: United States
Status: Offline
Points: 11958
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greenttby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 26 2012 at 9:43pm
Originally posted by Alias_Avi Alias_Avi wrote:

i don't see how yall can talk trash bout BET and then watch this show and Honey Boo Boo Dead
 
Girl, this mtv and white ooooo's... subject change, and I don't understand the hate for bet either, and mtv and especially vh1 gets a pass....
Back to Top
Random Thoughts View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 10 2009
Status: Online
Points: 118502
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote Random Thoughts Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 26 2012 at 9:46pm
BET is pretty vanilla now. Most of the programming there is reruns of sitcoms, and movies. I'd have no issue letting my children watch BET. The hoodrat stuff is on them other Viacom channels.


Edited by Random Thoughts - Nov 26 2012 at 9:46pm
Back to Top
greenttby View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 08 2006
Location: United States
Status: Offline
Points: 11958
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greenttby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 26 2012 at 9:46pm
Originally posted by Babydoll9163 Babydoll9163 wrote:

lol I was about to make this same thread. Then this heaux talmbout "thas mah idol. She's why I got feathers in mah hair."

Girl wtf!!! Don't nobody give a sh*t bout yo feelings or yo concert.

 
this helfa needs jail time and a belt to the throat.....please let me at her...do not pass go, do not collect $200, take your dope head arse to jail...just stupid!
Back to Top
Sang Froid View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 08 2010
Location: Ethiopia
Status: Offline
Points: 297190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sang Froid Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 26 2012 at 9:48pm
Lmao @ Jenelle.
Her dumb ass.
Back to Top
Alias_Avi View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 10 2010
Status: Offline
Points: 255555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Alias_Avi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 26 2012 at 9:50pm
this is true lol

Originally posted by Random Thoughts Random Thoughts wrote:

BET is pretty vanilla now. Most of the programming there is reruns of sitcoms, and movies. I'd have no issue letting my children watch BET. The hoodrat stuff is on them other Viacom channels.
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  123 5>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down