Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Hair Care > Weaves / Extensions
  New Posts New Posts RSS Feed - OMG! $3,000 for 9.4oz of hair!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

OMG! $3,000 for 9.4oz of hair!

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
tamela10289 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Dec 25 2012
Location: Tennessee
Status: Offline
Points: 1419
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tamela10289 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 06 2013 at 8:40pm
Originally posted by LovilyLocs LovilyLocs wrote:


Originally posted by debg debg wrote:


Originally posted by mzdivaslife mzdivaslife wrote:

So i just checked out the arjuju site and I see the infamous Curly D hair listed on the site....9.4oz $3051.00!!!! WTF!! What fool is going to pay that much for some hair!!!!I am horrified!



i saw that......... its been on the site for weeks

lo and behold now its gone as of a minute ago

i bet they saw this thread and pulled it off there

imo i dont think anyone really bought it

LOLLOLLOLLOL I really hope no one purchased it but I wouldn't be surprise.


Oh you know somebody bought it jus to say mines cost 3000 compared to your raggedy cheap sh!t. I hope there feelings arent If hurt someone's raggedy cheap sh!t last longer than that vehicle down payment on their head. Smh

Edited by tamela10289 - Jan 06 2013 at 8:45pm
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
malikahbanks View Drop Down
New Member
New Member
Avatar

Joined: Dec 03 2012
Status: Offline
Points: 60
Post Options Post Options   Thanks (5) Thanks(5)   Quote malikahbanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 07 2013 at 9:16pm
SMDH that hair better replicate hourly!
Back to Top
sucre265 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: Apr 23 2012
Status: Offline
Points: 1404
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sucre265 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 12:49am
Some1 will definitely purchase it. I left a comment downstairs just now which is close to this topic. .......There is this hair craze going on in th UK and also in Nigeria. The hair is Called Funmi hair. it goes for about £400 or $600 for 12" of processed hair. The lady has been selling this for years and has built a solid reputation because of this hair. does any1 here know this hair?
Back to Top
Pretty_Thick_Me View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: May 17 2012
Location: Nashville/Memph
Status: Offline
Points: 702
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pretty_Thick_Me Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 2:05am
Lol I seen some one on my ig I think called bossywigs tlkin bout this. Lol and that girl from sew natural seems to rave about her the juju hair
Back to Top
Lthomas3 View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Dec 05 2012
Location: UK/Sweden
Status: Offline
Points: 114
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lthomas3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 6:43pm
Bloody Hell! that would pay nearly 6 months worth of rent for me. Nobody got time for that for real!

Looking at the supplements they still cost a hefty amount of money for just 4.6 ounces.

I will stick to what I know for now and what I have been picking up on BHM
Back to Top
mzdivaslife View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Feb 10 2012
Location: Weave Island
Status: Offline
Points: 890
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote mzdivaslife Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 08 2013 at 7:59pm
Originally posted by Lthomas3 Lthomas3 wrote:

Bloody Hell! that would pay nearly 6 months worth of rent for me. Nobody got time for that for real!

Looking at the supplements they still cost a hefty amount of money for just 4.6 ounces.

I will stick to what I know for now and what I have been picking up on BHM


That would pay nearly 6 months of rent!! Girl, I need to get the heck outta atl! Lmao!
Back to Top
drahmafree View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Apr 03 2004
Location: United States
Status: Offline
Points: 141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote drahmafree Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 14 2013 at 10:45am
LOLLOL  lol....I LOVE my Jace...... [Name Removed by Request of Vendor] play too much tho!!
 
 
Originally posted by LovesLace LovesLace wrote:

It's been sitting in there for about a month along with the cheaper bundles.
All her juni's are now either buying Jace's Russianese or GGB's crap Russianese. Check out their FB pages.
The Afrobodians done defected TO Russia. LOLLOL
Back to Top
drahmafree View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Apr 03 2004
Location: United States
Status: Offline
Points: 141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote drahmafree Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 14 2013 at 10:47am
ohhh...cant say names...u see how long it's been since I been in here....ar.ju.ju play too much....altho I want that curly D.....
Back to Top
rredict View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Feb 27 2010
Status: Offline
Points: 4020
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rredict Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 14 2013 at 2:47pm
Her prices have really gone up. No way I would pay that kind of money for some weaving hair...
Back to Top
Lite Brite View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 23 2011
Location: Texas
Status: Online
Points: 115931
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lite Brite Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 14 2013 at 9:59pm
WTF LOL
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Dime Curves Enhancement Shake
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down