Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - NBA PLAYOFFS THREAD
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
 

NBA PLAYOFFS THREAD

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 24>
It Always Begin With Beautiful Hair

Luffy Wig



Author
 Rating: Topic Rating: 2 Votes, Average 3.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
carolina cutie View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 28 2006
Location: StrwberryFields
Status: Offline
Points: 336817
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carolina cutie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 02 2014 at 8:17pm
I love Dan LeBatard angry rants about the Heat. GIVE IT TO ME...GIVE IT TO ME AGAIN!LOL

Rant on IND losing to the Heat:


From last year:

Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Mz. Mocha View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 23 2009
Location: NoWhere
Status: Offline
Points: 12558
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mz. Mocha Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 05 2014 at 6:58pm
SPURS IN SIX!!!! Big smileBig smileBig smileBig smile
Back to Top
HunnyB View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 14 2009
Status: Offline
Points: 63171
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HunnyB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 05 2014 at 9:57pm
DID Y'ALL see the HEAT cheat on the scoreboard?ShockedShockedShockedShockedShockedShocked

Norris Cole was well within the 3 point line, shoots, makes the basket, and the score goes from 20 to 23...I know y'all saw that.
http://www.uvtblog.com/wp-content/uploads/2009/06/2py40fcjpg.gif


Edited by HunnyB - Jun 05 2014 at 10:04pm
Back to Top
carolina cutie View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 28 2006
Location: StrwberryFields
Status: Offline
Points: 336817
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote carolina cutie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 05 2014 at 10:38pm
Spurs got it game 1. I c y'all!


Damn that broken A/C! Lemme go pout about this L for the next few days.LOL
Back to Top
HunnyB View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 14 2009
Status: Offline
Points: 63171
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote HunnyB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 05 2014 at 10:40pm
I'm glad they won
Back to Top
Mz. Mocha View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 23 2009
Location: NoWhere
Status: Offline
Points: 12558
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mz. Mocha Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 05 2014 at 10:41pm
LB acting ass. Its hot as hell in Miami right now LOLLOLLOLLOL. SPURS BABY!!!!
Back to Top
SimplyPut View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 03 2012
Status: Offline
Points: 12620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SimplyPut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 05 2014 at 10:49pm
They broke that heat on purpose. Y'all ain't telling me nothing. LOL
Back to Top
Mz. Mocha View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 23 2009
Location: NoWhere
Status: Offline
Points: 12558
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mz. Mocha Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 05 2014 at 10:54pm
Of course....SURE...
Back to Top
carolina cutie View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 28 2006
Location: StrwberryFields
Status: Offline
Points: 336817
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carolina cutie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 05 2014 at 10:57pm
Originally posted by SimplyPut SimplyPut wrote:

They broke that heat on purpose. Y'all ain't telling me nothing. LOL
They know he gets cramps easily.CryLOL


*pouts in corner and considers mailing King James some gatorade*
Back to Top
Mz. Mocha View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 23 2009
Location: NoWhere
Status: Offline
Points: 12558
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mz. Mocha Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 05 2014 at 10:59pm
Help him Jesus...(In my phaedra voice)LOLLOLLOL

Originally posted by carolina cutie carolina cutie wrote:

Originally posted by SimplyPut SimplyPut wrote:

They broke that heat on purpose. Y'all ain't telling me nothing. LOL
They know he gets cramps easily.CryLOL


*pouts in corner and considers mailing King James some gatorade*
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
iLace Wigs
Get Healthier Stronger Longer Hair
Gear Best
Netwurks Xcel21
Human Hair Wigs
HairCanada.net
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 24>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down