Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - <- Moved: Fitness/Diet/Inspiration '13 for TTT
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

<- Moved: Fitness/Diet/Inspiration '13 for TTT

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 404405406407408 529>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 30 Votes, Average 4.20  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 828779
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 08 2013 at 2:42pm
Originally posted by Jewelsnyc Jewelsnyc wrote:

Originally posted by Rumbera Rumbera wrote:


Yep that is me.
Believe me there is plenty of fat that needs to be gone, imo. I want my back to pop in a good way.
 
Right now, I am doing High Reps & Moderate Weight.. I don't want to build anymore muscle because I can look like a line backer real quick. Lots of cardio and diet.
Damn...I keep missing your pictures!!




lol me too so i stopped asking for reposts coz id probably miss that too
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
_ConcreteRose_ View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 12 2009
Status: Offline
Points: 130510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote _ConcreteRose_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 08 2013 at 4:15pm
Back to Top
nycdiva357 View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 06 2008
Location: ya daddys house
Status: Offline
Points: 160856
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote nycdiva357 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 08 2013 at 10:22pm
After this weekend in ny.....I'm gonna need my gym like a mutha..

Ugh

And lol Afro. My working out has been great...made it to 40lbs gone....entire time I've been knocked up. One part of me is growing...the rest is literally getting smaller..well maybe not my janets lol
Back to Top
yurika975 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 08 2006
Location: United States
Status: Offline
Points: 26580
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote yurika975 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 08 2013 at 11:20pm
Wow good for you NYC! Tonight I did Taebo Ultimate Abs 50 min and 3 sets of dips. Woo!
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 828779
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 09 2013 at 7:51am
Originally posted by nycdiva357 nycdiva357 wrote:

After this weekend in ny.....I'm gonna need my gym like a mutha..

Ugh

And lol Afro. My working out has been great...made it to 40lbs gone....entire time I've been knocked up. One part of me is growing...the rest is literally getting smaller..well maybe not my janets lol
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 828779
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 09 2013 at 9:38am
Cooking for the week after my workout!

Got my kitchen scale all out like I'm about to cut up that a1 Perico
Back to Top
tatee View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 09 2006
Status: Offline
Points: 377095
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote tatee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 09 2013 at 9:44am
AK what happen to that protein thread? 

i need to get more protein in my diet.  i never really think about it until my body is run down and then im like damn i need protein.  who would think something so simple would be so hard to do.LOL
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 828779
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 09 2013 at 9:45am
i'll make it today tatee
Back to Top
tbaby123 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 21 2008
Location: Bossttonn
Status: Offline
Points: 11081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tbaby123 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 09 2013 at 11:32am
wow congrats nyc!

went out last night... ugh too much fruity drinks and late night food :( can't work out today.. too hungover, but tomorrow... it's on and crackin'
Back to Top
zolloh View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Mar 03 2006
Status: Offline
Points: 54811
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zolloh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jun 09 2013 at 11:56am
Was reading up on hula-hooping as a toning exercise option and I got a 3lb one yesterday. I'll start with 5mins/2x a day and build it up to 30mins. I aint hula-hooped since I was 10yrs old Cry 

I'm having fun with it so far, my belly is on fire though LOL
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <1 404405406407408 529>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down