Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Ludacris fathers new baby...
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

Ludacris fathers new baby...

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 26>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 10 Votes, Average 1.80  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
bindy View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Feb 26 2005
Status: Offline
Points: 93923
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote bindy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 12:27pm
Originally posted by EPITOME EPITOME wrote:

Originally posted by melikey melikey wrote:

I think women who have something going for them are a lot more likely to be on top of their birth control game. It's these chicks who ain't got ish to lose that's popping out babies like that.

what does Eudoxie have going on?
she doesn't do anything but workout, get her nails done, hang out with LaToya Luckette, hang out with her dog and go shopping

i think his baby momma is attractive /shrugs/
she's not young but old pvssay yanks just as good as young.

Avatar
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
mizzsandra00 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 13 2008
Status: Offline
Points: 326878
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote mizzsandra00 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 12:27pm
Originally posted by EPITOME EPITOME wrote:

Originally posted by melikey melikey wrote:

I think women who have something going for them are a lot more likely to be on top of their birth control game. It's these chicks who ain't got ish to lose that's popping out babies like that.

what does Eudoxie have going on?
she doesn't do anything but workout, get her nails done, hang out with LaToya Luckette, hang out with her dog and go shopping

i think his baby momma is attractive /shrugs/
she's not young but old pvssay yanks just as good as young.


Depends on the maintenance on that pucci......pucci is like a car....LOL
Back to Top
GG View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Oct 14 2010
Location: New York
Status: Offline
Points: 29412
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote GG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 12:31pm
I just wanna call her Eucalyptus but I know it would be wrong...
Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 864095
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 12:45pm
i fell out at eucalyptus though

smh poor euphonia!!

Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Offline
Points: 864095
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 12:50pm
Back to Top
melikey View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 03 2006
Location: venus
Status: Offline
Points: 97928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote melikey Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 1:10pm
Originally posted by EPITOME EPITOME wrote:

Originally posted by melikey melikey wrote:

I think women who have something going for them are a lot more likely to be on top of their birth control game. It's these chicks who ain't got ish to lose that's popping out babies like that.


what does Eudoxie have going on?
she doesn't do anything but workout, get her nails done, hang out with LaToya Luckette, hang out with her dog and go shopping

i think his baby momma is attractive /shrugs/
she's not young but old pvssay yanks just as good as young.



I think she still is holding out finishing school for her plan B. Hard to do that with a baby.
Back to Top
FarraFace View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jan 26 2011
Status: Offline
Points: 198158
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote FarraFace Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 1:18pm
Why y'all trippin on the name Eudoxie? It ain't that far from Eudora, Eugenia, and Eunice.

In that thread where y'all called her fat, I think I asked how it was pronounced, but that was cuz y'all said she was from Ni....Ken....Cam.... somewhere in Africa.
Back to Top
ms_wonderland View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 05 2009
Location: TTT
Status: Offline
Points: 299307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ms_wonderland Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 1:19pm
Originally posted by melikey melikey wrote:

Originally posted by EPITOME EPITOME wrote:

Originally posted by melikey melikey wrote:

I think women who have something going for them are a lot more likely to be on top of their birth control game. It's these chicks who ain't got ish to lose that's popping out babies like that.


what does Eudoxie have going on?
she doesn't do anything but workout, get her nails done, hang out with LaToya Luckette, hang out with her dog and go shopping

i think his baby momma is attractive /shrugs/
she's not young but old pvssay yanks just as good as young.



I think she still is holding out finishing school for her plan B. Hard to do that with a baby.

hasnt she been out of school for like 6 yrs now?  its never too late to go back but iono.
Back to Top
NARSAddict View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 20 2009
Status: Offline
Points: 31138
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote NARSAddict Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 1:59pm
Originally posted by FarraFace FarraFace wrote:

Why y'all trippin on the name Eudoxie? It ain't that far from Eudora, Eugenia, and Eunice.

In that thread where y'all called her fat, I think I asked how it was pronounced, but that was cuz y'all said she was from Ni....Ken....Cam.... somewhere in Africa.



(Some) BHM ain't the only ones tripping over the name Eudoxie and her presence.  Ages ago when I went hard over at the Alley, there were several members shading the hell out of her for what I thought was no apparent reason.  But maybe they know something about the girl and I don't. 
Back to Top
mizzsandra00 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 13 2008
Status: Offline
Points: 326878
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote mizzsandra00 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Jan 02 2014 at 2:01pm
I don't see the big deal about her name......aint that normal for Africans?



Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
FAB Hair Premium Hair Extensions
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 26>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down