Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Lil Kims new photos with NO MAKEUP!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Angkor Cambodian Hair
 

Lil Kims new photos with NO MAKEUP!

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 40>
It Always Begin With Beautiful Hair

Bootiful Cream



Author
 Rating: Topic Rating: 5 Votes, Average 2.60  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:39pm
Originally posted by ShadyLady ShadyLady wrote:

Originally posted by iChinaaBanks iChinaaBanks wrote:

Originally posted by ShadyLady ShadyLady wrote:

Originally posted by iChinaaBanks iChinaaBanks wrote:

Originally posted by ShadyLady ShadyLady wrote:

Proudly sucking three d!cks in one night, and only getting $650 for it?

That ain't even a month's rent, smh. Might as well just suck one if you still gonna have to hustle up rent lol.

If you gon be a proud ho, be a proud PAID ho.


Your location is Florida.  Not expensive AT ALL. Bow down ho.


Miami isn't expensive?

You live for free...your ass probably sleeping on a b!tch couch praying she don't put you out or sleeping in the same pissy twin bed you grew up in, but telling me about quality of life.

You discussing money value, but you bragging bout gargling balls for $650 like you doing something.

Ho begone. Suck those d!cks a lil harder so you can upgrade from Pepto Bismal lipstick.



What part of Miami you in ho? I don't sleep on anyone's couch lol. Doesn't get much better than MAC & Kaoir.


The fact that you think MAC and video ho makeup are the GOAT just told me everything I could ever wanna know bout you.

Your trolling ass got just what you wanted...some attention.

Good night!

I only like their lipstick (:
don't care for anything else. #NAHMEAN?
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:39pm
Originally posted by Rumbera Rumbera wrote:

Sprays Lysol all up in here

*throws boxes of perms*
Back to Top
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:42pm
Like pls, retire off of BHM & go feed your hungry, ugly, baldheaded, nappyheaded, fatherless, bastard children.

#NP: Plenty Mash Up - Ricky T
Back to Top
BBpants View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 24 2011
Location: No1curr
Status: Online
Points: 197925
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote BBpants Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:44pm
Originally posted by iChinaaBanks iChinaaBanks wrote:

Originally posted by BBpants BBpants wrote:

When is this man leaving?

As soon as you upload an avi.


I already have an avi uploaded....
Back to Top
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:49pm
Originally posted by BBpants BBpants wrote:

Originally posted by iChinaaBanks iChinaaBanks wrote:

Originally posted by BBpants BBpants wrote:

When is this man leaving?

As soon as you upload an avi.


I already have an avi uploaded....

Smh, no identity. All you hoes is Jane Doe *Lil Kim voice*
Back to Top
BBpants View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 24 2011
Location: No1curr
Status: Online
Points: 197925
Post Options Post Options   Thanks (7) Thanks(7)   Quote BBpants Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:54pm
Talks sh*t about black women yet worships a black woman.....this sh*t is funny yet sad lol
Back to Top
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:59pm
Originally posted by BBpants BBpants wrote:

Talks sh*t about black women yet worships a black woman.....this sh*t is funny yet sad lol

Because I can do that. Lil Kim is not black, she's spanish now.
Back to Top
BBpants View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Aug 24 2011
Location: No1curr
Status: Online
Points: 197925
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote BBpants Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 11:00pm
oh is she now ? LOL That's nice to know
Back to Top
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 11:01pm
Originally posted by BBpants BBpants wrote:

oh is she now ? LOL That's nice to know

YAAAAAS, I know yall heard her spanish lines in 'lighters up'
Back to Top
510QUEEN View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 17 2008
Location: Yay Area
Status: Offline
Points: 32403
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 510QUEEN Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 26 2014 at 1:45am
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Originally posted by iChinaaBanks iChinaaBanks wrote:

Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

If she said that her father is Trini or Guyanese Indian then I could completely believe her. 

There are so many people of East Indians and Amerindian descent throughout the Caribbean but she chose Native. Ok girl!
<span style="line-height: 1.4;">..</span>
The fact that you don't know nothing about me, but tryna tell me what me & my family is.....nobody said my dad & his side was from the Caribbean....



Ive seen you.....the native so far back (if that) its damn near don't exist.....



dead and I know im late. Was off work today so im playing catch up
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Little Black Scarf
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 40>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down