Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Lil Kims new photos with NO MAKEUP!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Angkor Cambodian Hair
 

Lil Kims new photos with NO MAKEUP!

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 40>
It Always Begin With Beautiful Hair

Bootiful Cream



Author
 Rating: Topic Rating: 5 Votes, Average 2.60  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
nekamarie83 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 28 2008
Status: Offline
Points: 168261
Post Options Post Options   Thanks (8) Thanks(8)   Quote nekamarie83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:11pm
Originally posted by iChinaaBanks iChinaaBanks wrote:

Is that all? It's getting late.  I gotta go suck 3 DlCKS for $650
of all the exit lines... 

Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:14pm
Originally posted by nekamarie83 nekamarie83 wrote:

Originally posted by iChinaaBanks iChinaaBanks wrote:

Is that all? It's getting late.  I gotta go suck 3 DlCKS for $650
of all the exit lines... 


& I'll always be remembered.

#legend.
Back to Top
mizzsandra00 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 13 2008
Status: Offline
Points: 342199
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote mizzsandra00 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:14pm
Neka what do you even say to that shyt? 
Back to Top
EPITOME View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 08 2007
Location: Escarpin
Status: Offline
Points: 458185
Post Options Post Options   Thanks (12) Thanks(12)   Quote EPITOME Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:16pm
my entire spirit is distressed


Back to Top
Diane (35) View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 16 2006
Location: Jamrock
Status: Offline
Points: 42712
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Diane (35) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:16pm
Originally posted by iChinaaBanks iChinaaBanks wrote:

Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

You having an Arbor Day sale?

Idk what that is, buttttttt It's more than your bi-weekly check at Walmart.

Even I know what that is. How long have you been in the USA? were you born in Barbados?


Back to Top
ShadyLady View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 11 2011
Location: US-Florida
Status: Offline
Points: 105447
Post Options Post Options   Thanks (9) Thanks(9)   Quote ShadyLady Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:16pm
Proudly sucking three d!cks in one night, and only getting $650 for it?

That ain't even a month's rent, smh. Might as well just suck one if you still gonna have to hustle up rent lol.

If you gon be a proud ho, be a proud PAID ho.
Back to Top
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:17pm
Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

Neka what do you even say to that shyt? 

Don't say sh*t "Mizz Sandra". Just bow down to a GODDESS. bwahahahahhaa
Back to Top
Diane (35) View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Sep 16 2006
Location: Jamrock
Status: Offline
Points: 42712
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Diane (35) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:17pm
Wait is that $650 each or in total?
Back to Top
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:17pm
Originally posted by Diane (35) Diane (35) wrote:

Originally posted by iChinaaBanks iChinaaBanks wrote:

Originally posted by mizzsandra00 mizzsandra00 wrote:

You having an Arbor Day sale?

Idk what that is, buttttttt It's more than your bi-weekly check at Walmart.

Even I know what that is. How long have you been in the USA? were you born in Barbados?



Care to explain or nah
Back to Top
iChinaaBanks View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Avatar

Joined: Feb 01 2013
Location: LilKim WigVault
Status: Offline
Points: 2787
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote iChinaaBanks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Apr 25 2014 at 10:18pm
Originally posted by ShadyLady ShadyLady wrote:

Proudly sucking three d!cks in one night, and only getting $650 for it?

That ain't even a month's rent, smh. Might as well just suck one if you still gonna have to hustle up rent lol.

If you gon be a proud ho, be a proud PAID ho.

I don't pay rent.  I live for free. I only pay my cell phone bill. ;D
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
Glam Twinz
Weave Connection
Little Black Scarf
Human Hair Wigs
Wefting Training
Brazilian Hair
Brazilian Hair
Wig and Hair Extension on Amazon
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 40>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down