Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Iman looks AMAZING!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Perfect Hair Collection
 

Iman looks AMAZING!

 
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 8>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 4 Votes, Average 3.00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
James Avery View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 28 2009
Status: Offline
Points: 136683
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote James Avery Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 9:09am
she looks all of 57 to me tbh.
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Online
Points: 877145
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 9:16am
Originally posted by James Avery James Avery wrote:

she looks all of 57 to me tbh.

yeah i think so too JA

and slightly older when she doesnt have all that make up on



Back to Top
afrokock View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 19 2008
Location: South London
Status: Online
Points: 877145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote afrokock Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 9:18am
but given the fact that east african/asian women tend to hit the middle ages and rapidly deteriorate from there, she's held on pretty well,

lol

Back to Top
Alias_Avi View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 10 2010
Status: Offline
Points: 267799
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Alias_Avi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 10:18am
lol
Back to Top
mrshairdo View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 21 2009
Location: your dreams
Status: Offline
Points: 146406
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mrshairdo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 10:27am
Originally posted by James Avery James Avery wrote:

she looks all of 57 to me tbh.

u see 57 yr olds walking around looking like that on a daily basis?
negro plzzzzz lol

LOL
Back to Top
mrshairdo View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 21 2009
Location: your dreams
Status: Offline
Points: 146406
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mrshairdo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 10:27am
Originally posted by afrokock afrokock wrote:

but given the fact that east african/asian women tend to hit the middle ages and rapidly deteriorate from there, she's held on pretty well,

lol


based on my experience with my own fam, i disagree
Back to Top
JoliePoufiasse View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Jul 20 2011
Location: SupaFlyKingdom
Status: Offline
Points: 143606
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote JoliePoufiasse Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 10:30am
Originally posted by mrshairdo mrshairdo wrote:

Originally posted by James Avery James Avery wrote:

she looks all of 57 to me tbh.

u see 57 yr olds walking around looking like that on a daily basis?
negro plzzzzz lol

LOL
 
I kinda disagree with you on this one. There's a lot of black women out there with smooth skin. They may not have the slim figure to match, but still... My own mom looks 20 years younger than she actually is. Iman is kinda plain without the makeup. But she looks stunning with the embellishments


Edited by JoliePoufiasse - Nov 11 2012 at 10:31am
Back to Top
James Avery View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Nov 28 2009
Status: Offline
Points: 136683
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote James Avery Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 10:31am
Originally posted by mrshairdo mrshairdo wrote:

Originally posted by James Avery James Avery wrote:

she looks all of 57 to me tbh.

u see 57 yr olds walking around looking like that on a daily basis?
negro plzzzzz lol

LOL


she doesn't look amazing to me. yea she looks good with that makeup but barefaced, she has tri-colored skin like charlamagne imho. no edges, bags under eyes, crows feet....she looks tired.

i've seen plenty of 60 yr old women that look a lot better than iman.
Back to Top
Alias_Avi View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Oct 10 2010
Status: Offline
Points: 267799
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Alias_Avi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 10:39am
She's never been all that attractive to me so.... meh

Plus, her attitude is stank
Back to Top
mrshairdo View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: May 21 2009
Location: your dreams
Status: Offline
Points: 146406
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mrshairdo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 11 2012 at 10:53am
Originally posted by JoliePoufiasse JoliePoufiasse wrote:

Originally posted by mrshairdo mrshairdo wrote:

Originally posted by James Avery James Avery wrote:

she looks all of 57 to me tbh.

u see 57 yr olds walking around looking like that on a daily basis?
negro plzzzzz lol

LOL
 
I kinda disagree with you on this one. There's a lot of black women out there with smooth skin. They may not have the slim figure to match, but still... My own mom looks 20 years younger than she actually is. Iman is kinda plain without the makeup. But she looks stunning with the embellishments

but i dont think it's just her skin, her face just looks young...a lot younger than 57 imo....also my own mother looks very young as well but when i say most 57 yr olds, im not referring to the ones in my fam cuz they all look really young...im talking about friends and their family members, ppl i interact with outside of the fam, profs, my doctor,etc, etc
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
House of CB London
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Dependable Quality Hair
Switch Up your Look with a protective Style
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 8>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down