Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
CoCo Black Hair
Forum Home Forum Home > Lets Talk > MEN
  New Posts New Posts RSS Feed - im oddly attracted to .....
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
Extensions Plus
 

Topic Closedim oddly attracted to .....

 
 Post Reply Post Reply Page  <1234 27>
It Always Begin With Beautiful Hair

Premier Lace Wigs

Mynx Hair

Author
WhitneyC. View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Mar 10 2008
Status: Offline
Points: 302
Direct Link To This Post Posted: Apr 28 2008 at 10:04am
Young dro...I think its the lips!
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Aries818 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Feb 23 2008
Location: Bay Area
Status: Offline
Points: 4229
Direct Link To This Post Posted: Apr 28 2008 at 12:55pm

Hyde off that 70's show

Back to Top
ohioshorty06 View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Jun 28 2005
Status: Offline
Points: 10962
Direct Link To This Post Posted: Apr 28 2008 at 4:52pm
Jim Jones from Dipset
Back to Top
Miss Kitty View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Mar 31 2006
Location: United States
Status: Offline
Points: 858
Direct Link To This Post Posted: Apr 30 2008 at 12:15am
Originally posted by Lady ICE Lady ICE wrote:

i like the host of cheaters lol lmfao.
 
LOL, Joey Greco is hot!
Back to Top
mz.unique View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Nov 30 2007
Location: United States
Status: Offline
Points: 138
Direct Link To This Post Posted: Apr 30 2008 at 3:19pm
omygoodness LOL
yall iz a hott mess i mean ANDERSON COOPER oh come on! plz dnt tel HOWEY FROM DEAL OR NO DEAL IZ NXT plz no
Back to Top
RedGal79 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Jan 19 2008
Location: US - North Carolina
Status: Offline
Points: 1613
Direct Link To This Post Posted: Apr 30 2008 at 4:09pm
The soca artist Machel Montano.
Back to Top
candies View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Apr 17 2006
Status: Offline
Points: 18857
Direct Link To This Post Posted: Apr 30 2008 at 7:41pm
Originally posted by ohioshorty06 ohioshorty06 wrote:

Jim Jones from Dipset


Originally posted by RedGal79 RedGal79 wrote:

The soca artist Machel Montano.


me too to both
Back to Top
bella23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Nov 08 2007
Status: Offline
Points: 1382
Direct Link To This Post Posted: May 01 2008 at 11:26am
Originally posted by Juzalilluv Juzalilluv wrote:

 I think he is a nice looking man:Anderson Cooper he's a host on CNN news..That gray hair is such a turn on lol
 
 
to think i was the only one! LOL
Back to Top
bella23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: Nov 08 2007
Status: Offline
Points: 1382
Direct Link To This Post Posted: May 01 2008 at 11:26am
Originally posted by mz.unique mz.unique wrote:

omygoodness LOL
yall iz a hott mess i mean ANDERSON COOPER oh come on! plz dnt tel HOWEY FROM DEAL OR NO DEAL IZ NXT plz no
Embarrassed
Back to Top
Juzalilluv View Drop Down
Junior Member
Junior Member
Avatar

Joined: Nov 30 2007
Location: US - Texas
Status: Offline
Points: 518
Direct Link To This Post Posted: May 01 2008 at 11:37am
While we on Howey he is looking kinda sexy w/that bald head lol j/k
Back to Top
Sunwell
China Lace Wigs
Get Healthier Stronger Longer Hair
Netwurks Xcel21
Human Hair Wigs
 Post Reply Post Reply Page  <1234 27>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down