Black Hair Media Forum Homepage
BHM BHM BHM
Summer Hair Takeover Specials
Forum Home Forum Home > Lets Talk > Talk, Talk, and More Talk
  New Posts New Posts RSS Feed - Daaamn he'll never call her back ever
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login
 

Daaamn he'll never call her back ever

 
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>




The Best Human Hair Available with No Service Match

Author
 Rating: Topic Rating: 5 Votes, Average 2.40  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tbaby View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 27 2005
Location: Delta Quadrant
Status: Offline
Points: 75542
Post Options Post Options   Thanks (4) Thanks(4)   Quote Tbaby Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 7:50am
I just went to his fb page.  It said "former head cook at Burger King" and "married" LOL
Back to Top
Sponsored Links


Back to Top
Gkisses View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 12 2008
Location: CrackaIsland
Status: Offline
Points: 354346
Post Options Post Options   Thanks (12) Thanks(12)   Quote Gkisses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 7:52am
lol@ a simple no... mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yall jus dunno if it were only so easy....sometimes u gotta hurt feelings
Back to Top
joileprincess View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 22 2005
Status: Offline
Points: 34413
Post Options Post Options   Thanks (5) Thanks(5)   Quote joileprincess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 8:02am
Originally posted by Gkisses Gkisses wrote:

Regardless of if it were true or not (his abilities or inabilities to "get her wet") he was thirsty as hell and annoying ...no filter smang request by those who arent even that great are more annoying than others....she shut him down in as blunt of a fashion as he was asking to hit... Thus no cares.

Agreed, especially the bold. He's basically asking her if she wants to waste her time so that he can get off.

I wonder if she told him during the act? He seemed to not be aware of the fact that she did not enjoy it. I really hope that she didn't fake it, that is a huge part of the problem with these bad performers. Reinforcing those wack azz strokes Thumbs Down.
Back to Top
joileprincess View Drop Down
Platinum Member
Platinum Member
Avatar

Joined: Feb 22 2005
Status: Offline
Points: 34413
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote joileprincess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 8:03am
Originally posted by Gkisses Gkisses wrote:

lol@ a simple no... mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yall jus dunno if it were only so easy....sometimes u gotta hurt feelings

Yeah, he would've kept on texting. 
Back to Top
Brjasuga51 View Drop Down
VIP Member
VIP Member
Avatar

Joined: May 07 2013
Location: NYC
Status: Offline
Points: 27774
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Brjasuga51 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 8:13am
buwahahahahaha.....LOLLOL that's all I can do
Back to Top
femmefatale85 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Apr 13 2009
Status: Offline
Points: 114098
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote femmefatale85 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 8:22am
i respect how she let him down, not my style, but he understands lol

Back to Top
coconess View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Dec 30 2006
Location: Cali
Status: Offline
Points: 204797
Post Options Post Options   Thanks (3) Thanks(3)   Quote coconess Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 8:33am
he should have gotten the hint and given up 2 months ago.. 

there was 2 months in between those texts smh.. ppl don't know when to stop trying 
Back to Top
kfoxx1998 View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jul 06 2008
Status: Offline
Points: 105370
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote kfoxx1998 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 8:34am
I don't know his life but I have experience with being "re-offered" peen that wasn't even good enough to repeat once. 

He probably didn't get the hint from the first few "I'm unavailable" hints. 
Back to Top
sunshine321511 View Drop Down
Elite Member
Elite Member


Joined: Mar 05 2008
Status: Offline
Points: 15857
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote sunshine321511 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 9:02am
my people......UnhappyThumbs Down
 
Somethings don't need to be said.
Back to Top
Lady ICE View Drop Down
Elite Member
Elite Member
Avatar

Joined: Jun 07 2007
Location: Gotham City
Status: Offline
Points: 266195
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lady ICE Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: Nov 12 2013 at 10:04am
Originally posted by BBpants BBpants wrote:

Another man had to finish the job? I know that had to hurt his soul LOL
it had to lol
Back to Top
Get Longer Healthier Faster Growing Hair
Get Healthier Stronger Longer Hair
The Elite Hair Care Sorority
Electric Cherry Hair
Hair Extensions Wefted Hair Wigs and More
Human Hair Wigs
Wefting Training
Make Them Stare Hair
DivaWigs.com
Premium Quality Human Hair Extensions and Closures
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down